Vaivautuisitko edes tekemään raskaustestiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hömppä

Vieras
Mua niin ottaa päähän kun aloin miettimään että saattaisin olla raskaana,nyt en saa sitä pois mielestä. Enkä halua tuhlata rahoja testiin koska suoraan sanottuna se tuntuu tyhmältä, mutta se taitaa olla ainoa keino saada mielenrauha ;)

Eli viimekierrossa tuli kerran heti kun menkat oli loppunut harrastettua suojaamatonta seksiä. Maailma ei kaadu raskauteen vaikka sellaista ei nyt suunnitellakaan, joten abortti ei missään nimessä olisi tullut kysymykseen. Menkat kuitenkin alkoi ja tavalliset menkkaoireet oli eli rinnat turvoksissa, nännit arat ja jännä painontunne alavatsassa. Menkat oli ihan normaalit. Menkkaoireet kuitenkin jatkuu edelleen vaikka olen jo puolessa välissä seuraavaa kiertoa. Edelliset raskaudet on ollut mulla oireettomia, en ole koskaan voinut pahoin tai ollut mitään suurempia vatsakipuja tai mitään sellaista selvää raskausoiretta.

Nyt mä hölmö menin keksimään että pitkittyneet menkkaoireet voisi johtua raskaudesta eli viime menkat olisikin olleet valemenkat :kieh: Ja tietenkin, mitä enemmän asiaa ajattelen, sitä selvämmältä se tuntuu |O Hakatkaa nyt järkeä mun päähän ja sanokaa ettei kannata tuhlata rahojaan :D Koska vaikka mä olisinkin raskaana, ei sillä olisi mitään merkitystä. Aborttia en kuitenkaan tekisi, alkoholia en muutenkaan juo eikä ole mitään sellaista lääkitystäkään mitä ei saisi raskaana ollessa käyttää. Joten periaatteessa, ei mun edes tarvi tietää olenko raskaana ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no kyllä mä sen testin tekisin ihan varmuuden vuoksi. miten hoidat ehkäisyn noin muuten?

Meillä on kondomi käytössä :/ Hormonaalinen ehkäisy ei sovi ja rehellisesti, en ole vaan saanut aikaiseksi kokeilla kierukkaa. Kondomi kuitenkin sopii meille ehkäisynä, on ollut jo viime synnytyksestä asti eli kaksi vuotta :) Tämä oli ensimmäinen tällainen lipsahdus, mutta kuten sanoin, oltiin valmiit ottamaan riski. Ensi kerralla tosin pidetään aina kumit mukana ettei pääse käymään niin kuin nyt :) (Lähdettiin miehen kanssa viettämään iltaa hotelliin, romanttisesti käytiin ensin syömässä ja kylpylässä ja sitten vasta huoneessa huomattiin että kappas jotain jäi kotiin :D )

Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
NOh,eihän se testi paljon maksa 5-10? noin..riippuu testistä. Silti vaikea uskoa että olisit raskaana jos menkat tullut ja olleet normaalit..

Tästä syystä testin tekeminen tuntuu turhalta :) Ehkä mä katon vielä millaiset seuraavat menkat on ja jos asia vielä vaivaa, teen sitten testin. Pianhan sen jo sitten huomaa mahasta ;) :D

Yhteistyössä