T
Tinii harmaana
Vieras
Meillä tyttö ei ole koskaan kiipeillyt sängystä, enkä usko että ihan heti aloittaakaan kun herättyään istuu ja höpisee sängyssään kunnes joku tulee pelastamaan 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Meille syntyy toinen varmaan parin viikon sisällä ja isompi on nyt 1v4kk ja nukkuu pinniksessä.
Pienemmälle on hankittu kehto johon mahtuu varmasti kunnes on pakko siirtää pinnikseen kun alkaa itse punkea ylös.
Meillä ei edes ajatella vielä siirtoa isompien sänkyyn. Tyttö nukkuu niin hyvin pinniksessä ja tilaa on vielä vaikka kuinka. Miksi turhaa alettais siirtämään?
Mun mielestä toi aikanen siirtäminen pois pinnasängystä on samaa luokkaa näiden meidän toni 3kk syö jo kiinteitä ja naapurin maarit 4kk on jo unikoulussa, too much too early!
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Äly hoille:
no toihan on aivan selvä juttu että jos tilanne vaatii niin sitten siirretään, tai jos lapsi esim nukkuu huonosti pinniksessä niin voi nukua paremmin normaalissa.
Tarkoitin tolla samaa luokkaa-jutulla sitä että nykyään vauvoista yritetään tehdä taaperoita ja taaperoista leikki-ikäisiä jo kauan ennen aikojaan. Se on tää ylisuorittamisen kulttuuri
tämä siis hyvin karkeasti sanottuna!
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Jokainen varmasti osaa päättää koska oma lapsi on siihen muutokseen valmis ja ei siinä tarvitse muita kuunnella, mä vaan tarkoitin sitä kun monesti kauhistellaan jos 2v vielä nukkuu pinniksessä..
Enemmin tai myöhemmin ei ole mitään väliä kunhan päätös perustuu lapsen hyvinvointiin eikä siihen että naapurin täti katsoo pahasti kun taapero vielä nukkuu 'vauvasängyssä'.
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Jokainen varmasti osaa päättää koska oma lapsi on siihen muutokseen valmis ja ei siinä tarvitse muita kuunnella, mä vaan tarkoitin sitä kun monesti kauhistellaan jos 2v vielä nukkuu pinniksessä..
Enemmin tai myöhemmin ei ole mitään väliä kunhan päätös perustuu lapsen hyvinvointiin eikä siihen että naapurin täti katsoo pahasti kun taapero vielä nukkuu 'vauvasängyssä'.