A
ap
Vieras
Mitä ihmettä teen väärin? Lapsi 1 v 10 kk ei nukahda enää millään päikkäreille. Jos ei nuku, on tosi väsynyt illalla, silmätkin ihan uniset jo iltapäivällä. Tähän asti nukahti tosi helposti omaan sänkyyn, nyt pari viime viikkoa ollut ihan mahdotonta. Tulee sängystä pois ja kannan hänet takaisin. Hän huutaa ja itkee ja tätä rumbaa kestää tyyliin 3 h ennen kuin nukahtaa, tai sitten mun on pakko luovuttaa koska on lähdettävä jo vauvan kanssa ulos tai hoitamaan jotain asiaa, ei voi koko päivää olla nukuttamassa lasta, eikä muutenkaan tunnu järkevältä jos nukuttaminen kestää paljon kauemmin kuin unet.
Eilen nukahti rattaisiin, mutten voi nukuttaa normaalisti rattaissa, kun meillä on 2 lasta ja vain yksi makuupaikka rattaissa, ja siinä matkustaa 3 kk vauva. Eilen onnistui siksi kun mulla täällä oli kaveri kylässä päivällä ja kävi nukuttamassa esikoisen rattailla. Mutta mitä ihmettä teen? Jätänkö vaan kylmästi sitten päikkärit jo pois noin nuorelta?
Eilen nukahti rattaisiin, mutten voi nukuttaa normaalisti rattaissa, kun meillä on 2 lasta ja vain yksi makuupaikka rattaissa, ja siinä matkustaa 3 kk vauva. Eilen onnistui siksi kun mulla täällä oli kaveri kylässä päivällä ja kävi nukuttamassa esikoisen rattailla. Mutta mitä ihmettä teen? Jätänkö vaan kylmästi sitten päikkärit jo pois noin nuorelta?