neiti 1,9v käytös muuttu hetkessä. Minä minä käytös alkoi. Kaikki pitää saada tehdä ite. Osasi sitten tai ei. Karmee taistelu. Annan tehdä niin paljon itse kuin mahdollista mut esim eilen laittoi itse sukkahousuja ja housuja mut väärin päin. ensin housut ja sit sukkahousut. noh siitäkös riemu repes ku mun piti ottaa ne pois. Hirvee huuto minä minä. no annoin sukkahousut. laittoi ne väärinpäin. no ei väliä. jäi sit vaippaan kii joten auttoin siitä kohdalta. voi taivas mikä huuto. laps repi sukkahousut taas kokonaan pois ku menin koskeen. ja taas sukkikset jalkaan. no sai ne sit vaipankin kohdalta vihdoin ja viimein huudon säestyksellä. sit housut. sai ne jalkaan ja menin pöliä alupaidan laittaan housujen alle. karmee huuto. ja rupes repiin housut ja sukkahousut pois. ja taas kaik alusta.
ja äitillä teki mieli hakata päätä seinään.
kauppareissulla kaikki hyvin kunnes laps halus suklaata. en luvannut. siitäkös riemu repes. (yleensä laps ei välitä vaik kiellänkin ettei saa jotain hyvää) koko matkan sit kotia huusi et sykkyyn sykkyyn. sanoin et en jaksa kantaa koko matkaa. tuut kyytiin tai kävelet. laps huusi sit koko matkan sykkyyn ja käveli.
Äitillä ihana olo varsinkin kun jotkut ämmät käveli ohi ja katsoivat vielä pari kertaa taakseki päin.
Äsken halusi auttaa laittaan dvd:n. No annettiin auttaa mut ku esikoinen antoi minulle vanhan levyn pois et saisi pikkuinen laittaa uuden. niin tämäkös näki vaan tän vanhan levyn eikä tajunnut et se uus ois pitänyt laittaa. huusi vaan minä minä ku vein levyä pois. selitin et esikoisella on auta esikoista. levy on siellä. kulki vaan mun perässä auttaa auttaa hokien. huoh.
kyl tää on kiva ikä ja ku viel samaan syssyyn päivä tissin jätin pois niin avot.
ja äitillä teki mieli hakata päätä seinään.
kauppareissulla kaikki hyvin kunnes laps halus suklaata. en luvannut. siitäkös riemu repes. (yleensä laps ei välitä vaik kiellänkin ettei saa jotain hyvää) koko matkan sit kotia huusi et sykkyyn sykkyyn. sanoin et en jaksa kantaa koko matkaa. tuut kyytiin tai kävelet. laps huusi sit koko matkan sykkyyn ja käveli.
Äitillä ihana olo varsinkin kun jotkut ämmät käveli ohi ja katsoivat vielä pari kertaa taakseki päin.
Äsken halusi auttaa laittaan dvd:n. No annettiin auttaa mut ku esikoinen antoi minulle vanhan levyn pois et saisi pikkuinen laittaa uuden. niin tämäkös näki vaan tän vanhan levyn eikä tajunnut et se uus ois pitänyt laittaa. huusi vaan minä minä ku vein levyä pois. selitin et esikoisella on auta esikoista. levy on siellä. kulki vaan mun perässä auttaa auttaa hokien. huoh.
kyl tää on kiva ikä ja ku viel samaan syssyyn päivä tissin jätin pois niin avot.