Vajaa 7kk vauva hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamfor2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamfor2

Vieras
Olemme lähdössä mieheni kanssa 6päiväksi matkalle ja vauva sekä 10vee poika menevät isovanhemmille hoitoon.
Poden kauheita omantunnon tuskia ja on tosi vaikea jättää varsinkin vauva hoitoon.
Mies ihmettelee tätä kovasti.
Isovanhemmat ovat lapsille läheisiä.
Otamme läppärin mukaan ja olemme Skypen kautta yhteyksissä ja lapset näkevät ja kuulevat meidät sitä kautta.
Olenko paska äiti ja saako vauva traumoja?? :-/

No tiedät varmaan itsekki et turha sitä täältä on kysellä..

Ite en pystyisi ihan noin vain jättää puolivuotiastani hoitoon noin pitkäks aikaa, en vaan voi..Mutta jos sinä jätät niin ei se minusta sinusta huonoa äitiä tee.

6 päivää on kyllä järkyttävän kauan noin piemelle lapselle eikä skype varmaan asiaa hänen kanssaan auttaisi. Alkaisi vaan itkemään aina kun näkee äidin, joka ei siellä olekkaan hänen ulottuvillaan. Itse en todellakaan pystyisi noin pientä jättämään noin pitkäksi aikaa yhtään mihinikään.

Niin...turha kai sitä täältä on kysellä.
Meidän vauva ei vierasta eikä ainakaan vielä itke peräämme eikä näytä ulkoisesti ainakaan mitään eroahdistusta,kun jää vaikka hetkeksi mummolle.
Näkee mummoa monta krt viikossa.
Ei tää mulle ihan helppo paikka todellakaan ole.....

Onko sun ihan pakko jättää vauva? Jos arvuuttelet asiaa, niin se ei tunnu itsestäsikään oikealta. Vauva ei ymmärrä eroa, mutta en osaa sanoa tuleeko siitä traumoja. Kymmenvuotias on jo niin iso, että ymmärtää teidän tulevan takaisin.

Niin..
En mä odottanutkaan että saisin täältä positiivisia kommentteja,mutta ajattelin jos jollain ois kokemuksia? :)

Mä jätin vuoden ikäisen viikoksi hoitoon, hyvin vastentahtoisesti tosin. Lapsi murjotti pitkään ja on nykyään todella äidissä kiinni. En voi jättää hänätä minnekkään, itkee suunnattomasti jos lähden ja kaikki kerhot sun muut on täysin poissa laskuista. Tyttö täyttää kohta kaksi eikä ole kyllä vähentynyt lainkaan tuo pelko minun johonkin menemistä kohtaan. Henkisesti ja fyysisesti raskasta.

Yhteistyössä