AP:n tilanteessa minä eroaisin. Jos mietit asiaa tarkemmin, niin mitäpä sitten, kun olisit vaikkapa viimeisilläsi raskaana? Juoksisitko silloinkin ison vehkeen perässä ympäri kyliä tyydyttämässä nautintoasi? Kun vauva syntyisi, niin mihin laittaisit vauvan hoitoon siksi ajaksi, että sinua "hoidetaan"? Minusta iso asia tuoreena äitinä ja isänä on se, että onnistuu pienen ihmisen kasvattamisessa ja hoitamisessa niin, että parisuhde säilyy hyvänä ja että omaakin aikaa löytyy riittävästi.
Olen itsekin seksuaalisesti aktiivinen mutta myös äiti. Jos et saa seksuaalista tyydytystä kotona etkä koe masturbointia sinun juttunasi, niin aikoisitko sitten "harrastaa" seksiä 5-7 kertaa viikossa, jotta pysyt riittävän tyydytettynä? Jos saisit panoa vieraalta kerran viikossa, niin vaikka orkut olisivat miten järeät tahansa, niin loppuajan 6 pv olisit taas pistoksissa.
Minusta suhteenne voi toimia vain siinä tapauksessa, että otat huonon seksin puheeksi miehesi kanssa ja löydätte siihen ratkaisun. Minusta voit ihan hyvin kertoa, että haluaisit sitoutua mieheen tosissasi, mutta seksimieltymyksenne ja -määränne herättävät sinussa pelkoa, että kuilu välillänne kasvaa entisestään ajan myötä. Vaihtoehdot voivat olla luvalla tapahtuva vieraissa käynti tai sitten se, että opetat miehelle sen, millaista seksiä itse haluat. Opettamalla et saa kympin arvoista seksiä, mutta oman kumppanin kanssa sekin on mukavaa, kun voi rentoutua ja tietää, että hänen oppimillaan kikoilla orgasmi tulee varmasti ja seksi on sellaista perustasoa, taattua kasia.
Omalla miehelläni kalun mitta on velttona pieni, mutta erektiossa hieman keskiarvoa vähemmän oman arvioni mukaan. Kuitenkin omalla lantionpohjalihastreenilläni ja ihan yksinkertaisesti opettelemalla ja keskittymällä tuntemusten aistimiseen olen oppinut tuntemaan hänen liikkeitään sisälläni (isoihin vehkeisiin tottuneena en aluksi tuntenut oikeastaan mitään). Olen vähitellen opastanut häntä löytämään omat alueeni, rohkaisen häntä mielikuvituksen käyttöön, olen itse aktiivinen sängyssä miettimättä sitä, kumpi meistä "antaa" enemmän seksiin ja olen opetellut myös ottamaan nautintoa. Jollemme jaksa pidemmän kaavan mukaan tai en ole niin kiihottunut, että pelkkä miehen kosketus riittäisi laukeamiseen, niin sitten vain "leluhyllystä" otetaan lisäkiihoketta aiheuttamaan minulle riittävää kiihoketta.
Jos jo nyt ajattelet 4 kk:n yhdessäolon jälkeen, että seksuaalinen nautinnonhalusi olisi yksi suhteen kulmakivistä ja siten oikeutus sinun pettämiseen, niin minusta sinä et kovin paljon arvosta ja kunnioita miestäsi. Jäät pettämisestä ihan varmasti kiinni. Toisaalta onko elämä kovin auvoisaa, jos suunnittelet avioliittoa ja lapsia, mutta että et pysty olemaan avoin asiassa, vaan joudut jatkuvasti piilottelemaan tekemisiäsi. Jaksaisitko oikeasti seuraavat 20 vuotta elää kaksoiselämää? Mietipä miltä lapsistasi tuntuisi, kun vaikkapa pojallasi olisi urheiluturnaus tänä viikonloppuna ja tyttärelläsi balettileiri ensi viikonloppuna ja sinä et pääse kumpaakaan tapahtumaa katsomaan, koska joudut menemään pantavaksi? Et voi sanoa, että seksisi vaikuttaisi vain sinuun, koska se vaikuttaa koko perheeseen, vaikket jäisikään kiinni nimenomaan siksi, että ajankäyttösi ja mielenkiintosi asioissa suuntautuu oman kodin ulkopuolelle liian voimakkaasti. On myös mahdollista, että rakastut johonkin panoosi, jolloin avioero on edessä ja joudut rikkomaan paitsi miehesi elämän, niin myös lastesi elämän.
Kaikista edellämainituista syistä johtuen helpoimmalla pääset, kun etsit itsellesi sellaisen miehen, jonka kanssa sinulla on samat seksimieltymykset.