A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:Ap vois tulla nyt paljastamaan itsensä :attn: Muakin kiinnostaa![]()
Kiinni jäit:flower: :flower: Onnea!!!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Eipäs sittenkään, ku SOLEIGH! Se kyseli niiden viivanpaikkojen ja haamujen eroa eilen...
Jaa vakiopalstalainen, kun ei nikkikään sano mitään![]()
No se on sun häpeäs, jos et nikkiä tunnista![]()
Ehei taida ihan olla![]()
No kyllä mulle ainakin soleigh on sen verran tuttu nikki, että laskisin vakkareihin. Joten jos sä et sitä tunnista, se ei todellakaan tarkoita sitä, etteikö tyyppi voisi olla vakkari.
Ainiin, jos sää tunnistat sen, niin sen taas on ihan pakko olla vakkari, lässynlää![]()
Voi jestas, susta on sitten tullut taas vastenmielinen tapaus :/. Mitä sä saat jatkuvasta aukomisesta? Eikö se tullut selväksi, että tuo ensimmäinen heittoni oli huumoria.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Eipäs sittenkään, ku SOLEIGH! Se kyseli niiden viivanpaikkojen ja haamujen eroa eilen...
No kyllä mulle ainakin soleigh on sen verran tuttu nikki, että laskisin vakkareihin. Joten jos sä et sitä tunnista, se ei todellakaan tarkoita sitä, etteikö tyyppi voisi olla vakkari.
Ainiin, jos sää tunnistat sen, niin sen taas on ihan pakko olla vakkari, lässynlää![]()
Voi jestas, susta on sitten tullut taas vastenmielinen tapaus :/. Mitä sä saat jatkuvasta aukomisesta? Eikö se tullut selväksi, että tuo ensimmäinen heittoni oli huumoria.
Niin on sustakin, valitettavasti :|
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Eipäs sittenkään, ku SOLEIGH! Se kyseli niiden viivanpaikkojen ja haamujen eroa eilen...
Hyvä ihminen, mie oon kysynyt sulta sekä täällä että yv:llä, että mikä sulle tuli, kun yhtäkkiä aloit vittuilla mulle jatkuvalla syötöllä. Voisitko vastata?
Mun periaate on, etten ilkeile kenellekään, mutta täytyy sanoa, että sun kohdalla meinaa kyllä vähän väliä hermo pettää, kun yritti miten yritti, niin paskaa sataa niskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Eipäs sittenkään, ku SOLEIGH! Se kyseli niiden viivanpaikkojen ja haamujen eroa eilen...
Hyvä ihminen, mie oon kysynyt sulta sekä täällä että yv:llä, että mikä sulle tuli, kun yhtäkkiä aloit vittuilla mulle jatkuvalla syötöllä. Voisitko vastata?
Mun periaate on, etten ilkeile kenellekään, mutta täytyy sanoa, että sun kohdalla meinaa kyllä vähän väliä hermo pettää, kun yritti miten yritti, niin paskaa sataa niskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka :LoruLiisa tai Kärppänä heinälatoon?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Eipäs sittenkään, ku SOLEIGH! Se kyseli niiden viivanpaikkojen ja haamujen eroa eilen...
Sinuna mää en ees lähtis tohon BV:n jankutukseen mukaan. Itse muutaman kerran sortunut vänkäämään sen kanssa ja todennut aina, että sil ei ole oikeesti kaikki ihan kunnossa. Joten jätä omaan arvoonsa moinen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Hyvä ihminen, mie oon kysynyt sulta sekä täällä että yv:llä, että mikä sulle tuli, kun yhtäkkiä aloit vittuilla mulle jatkuvalla syötöllä. Voisitko vastata?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mä olenkin ainut joka osaa jankata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1767456#m21024596
Alkuperäinen kirjoittaja ..':Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1767456#m21024596
höh, ei siis edes kukaan oikea vakkari![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:No niin ja asiaan, minä en ole se, joka on raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:En ole mäkäänJos nyt olen edes vakkari
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:wcankka
No en oo minä...tämän topikin aloittaja siis.![]()