R
Ruoska
Vieras
Kiitos purkauksestasi <3 ensinnäkin haluan sanoa, etten haua jatkaa suhdetta esimerkin takia, tottakai toivonlapsilleni parempaa esimerkkiä, haluan jäädä siksi, koska kuten sanoin, en ole koskaan aiemmin tuntenut vastaavaa hyvää oloa myös, ja pelkään etten koskaan enää tunnekaan...
Jokatapauksessa... mies on alistnut minua henkisesti valtavasti aiemmin, saanut minut uskomaan, että olen huono äiti joka ei osaa kasvattaa lapsiaan, olen ällöttävän lihava ja muutenkin täysi narttu ja itsekäs huora. Erosimme välissä ja hän oli toisen naisen kanssa, mutta sitten taas aloimme uudestaan, koska tajusimme, että tunteet ovat liian valtavat... ylä ja alamäkeä ollut koko ajan ja tiedän, että jos joku ystäväni kertoisi mnulle nämä samat asiat, niin käskisin heti erota... mutta kun se sattuu omalle kohdalle niin ei se olekaan niin helppoa. Sitä aina toivoo, että jos sittenkin...
Äähähää! Ukkos tietää, ettei se tuu sua parempaa koskaan saamaan. Siksi käyttäytyy noin. Pelkää menettävänsä sut. Laita se selkä seinää vasten. Hoitoon tai jää yksin! Ole määrätietoinen! Pällin pitää tehdä valinta. Ja vaadi kunnioitusta.