Vakuutuksesta!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsyyntynyt

Vieras
Kiukkusin täälläkin kun vaihdettiin vakuutusyhtiötä ja alkoi kaduttaa. Miehen kanssa kuitenkin ajateltiin että yritetään vielä.Hankalaa kun laskut voivat olla yli 800 e (vain 4 erässä saa),ja silti joka kk lähtee vielä suoraveloituksena kotivakuutus.

Otin yhteyttä vakuutusyhtiöön kun vakuutus ei olekaan lähtenyt eräpäivänä tililtä,ja samalla varmistin että kyseessä on oikea tili (meillä on 3 tiliä).
Vakuutusvirkailija ohitti tuon kysymyksen!! Kertoi kyllä mikä se oikea tilin on johon suoraveloitus tehty,mutta ALKOI KAUPPAAMAAN HENKIVAKUUTUSTA!! Laittaa siitä tulemaan tarjouksen ja pälä pälä.Olen tosi pettynyt :(

Edelleenkään en tiedä miksi lasku on maksamatta eikä sieltä ole tullut laskua tms.
Eikö melkein kannata jo vaihtaa takaisin? Aiemmin vakuutukset olivat Ifissä,ja siellä kaikki toimi hyvin.Pelottaa jos nyt ei vakuutus ole voimassa kun lasku ei ole lähtenyt.
 
Tottakai vakuutusvirkailijan tehtävä on myös myydä, mutta hyvään asiakaspalveluun mielestäni kuuluu että ensin vastataan ja selvitetään asiat joita asiakas kysyy. En kyllä itsekkään asioisi vakuutusyhtiössä, josta en saa vastauksia kysymyksiin jotka koskevat nykyisiä vakuutuksia. Vakuutusasiat kuitenkin on aika monimutkaisia ja aina välillä haluaa lisäselvitystä ja varmennusta menihän kaikki oikein.

Meidän vakuutusyhtiössä on ainakin nettipalvelu, missä voi hakea korvauksia. sieltä myös näkee viimeaikaiset laskut, mitkä on maksettu ja mitkä ei. Ollaan muutenkin oltu erittäin tyytyväisiä yhtiöömme ja asioimme yleensä samalla vakuutusvirkailijalla, jolta saamme aina erittäin selvät vastaukset kysymyksiimme
 

Yhteistyössä