Valehteleeko kaikki vai voiko tällaista ihmistä olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naispuolinen casanova vai?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naispuolinen casanova vai?

Vieras
Siis tuttavapiirissäni on bi-nainen (tai yleensä rakastuu vain naisiin, mutta on humalassa miestenkin kans). Ne pari miestä (joilla ollut monia naisia) keitä tiedän kehuvat parhaimmaksi sängyssä. No tämä ei vielä ole mitään ihmeellistä, mutta on ollut heteroiksi luokiteltavienkin naisten kanssa (humalassahan estot häviää) ja kuulemma ei ajattele yhtään omaa nautintoa vaan voi koko yön keskittyä nautintoon ja kahdelta naiselta lähtenyt tajukin ja kuulemma voi nuolla ja rakastella yli 6 tuntiakin!!!! siis ihan keskittyessä siihen naiseen eikä vuorotellen. Yleensä nämä tutut ja kaverit ei kerro seksikokemuksistaan näin yksityiskohtaisesti, mutta pari on melkein heterona tai parisuhteessa olevana rakastunut totaalisesti tähän naiseen. Mutta tämä kyseinen nainen, josta kuullut ja on paras kaveri ei kommentoi eikä edes kerro mulle kenen kanss ollut.
Ja tämä nainen ollut pitkässä parisuhteessa ja lapsikin, mutta kuulemma on vaan rakastunut yhteen naiseen, joka on salarakas. Mutta en tajua, kun on ylipainoakin tuolla naisella, mutta kaikki vaan lankeaa siihen. Jos en ois naimisisssa niin pitäisi oikeasti kokeilla onko tää kaikki totta.

En epäile yhtään, etteikö tuollaista voisi olla!

Tosin uskoisin, että itse haluaisin nukkumaan paljon ennen 6 tunnin täyttymistä, vaikka olisi minkälainen taituri vastapelurina...
:|

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin mutta että jaksaa koko yön?

Kyllä sekin omakohtainen tapaus aika pitkään jaksoi. Hyvät rakastajat tekee kaikkensa, niin miehet kuin naiset.

Minulla kai käynyt rakastajien suhteen tuuria noin yleisesti kun ovat olleet melkoisen kestävää sorttia. Exän kanssa ekana yönä rakasteltiin koko yö putkeen monen monituista kertaa ja se rakastelutaito kieltämättä teki vaikutuksen. :saint: En ollut ennen vastaavaa kokenut. Sitä auvoa riittikin sitten monta vuotta.. Täytyy myöntää että yhä kai ne ovat parhaita sessioita elämässäni. Eipä ole juuri kukaan muu mies vastaaviin suorituksiin kyennyt.

Miksei nainen pystyisi samaan?

Hehe...ap...en nyt kettuile enkä vattuile mutta kyllähän sitä tuo lesboseksi JOILLAKIN saattaapi kestää hyvinkin "koko yön".. Ainakin itsellä näin.

Kaverini joka on lepakko ollut ennen mutta hairahtui yhteen mieheen, ei harmittele seksin laatua (se on kuulemma aaaaabout sama) mutta kestoa kyllä. Miehen kanssa heillä on se ½tuntia-max tunti nii se kuitenki tietää mitä se voi olla naisen kanssa..
Kuulemma sapettaa toisinaan :D Varsinkin jos mä kerron että meni taas aamun tunneille sängyssä naisystävän kanssa... :)

Se on sillee ku ei tarvii jäykistelyistä huolehtia :D

mutta voiko oikeasti taju lähteä orgasmeista????

Voi. Itsellä meinannut kerran käydä niin. Päässä sumeni jokseenkin hetkeksi ja käsistä lähti tunto. Ehkä vain kerran elämässään kokee sellaisen orgasmin ja sellaista nautintoa ei ihan kuka vaan pysty antamaan.

Exäni osasi tiettyjä tantrakikkoja ja sillä tavoin seksiä pystyi venyttämään tunteihin laukeamatta ja kun viimein laukesin niin se oli aika räjäyttävää. Oli todellakin uskomatonta kun oikein pääsi oikealle levelille.

Alkuperäinen kirjoittaja Miten:
toi ylipaino liittyi asiaan??

"On vähän ylipainoinenkin, mutta silti kaikki lankeaa siihen"

ei kai mitenkään. mietin vaan kun ravintoloissakin jos käydään niin on seurassa missityyppisiä, meikattujam muotitietoisia kavereita ja useimmiten tällä kyseisellä kaverilla on enemmän kysyntää. johtuu varmaan sen kun on ihan fiksu, hauska ja kaikille ystävällinen. monesti vaan torjuu miehet ihan sen takia, kun saanut kännisten tuttujen mustiskohtauksia kokea.

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:

Voi. Itsellä meinannut kerran käydä niin. Päässä sumeni jokseenkin hetkeksi ja käsistä lähti tunto. Ehkä vain kerran elämässään kokee sellaisen orgasmin ja sellaista nautintoa ei ihan kuka vaan pysty antamaan.

Exäni osasi tiettyjä tantrakikkoja ja sillä tavoin seksiä pystyi venyttämään tunteihin laukeamatta ja kun viimein laukesin niin se oli aika räjäyttävää. Oli todellakin uskomatonta kun oikein pääsi oikealle levelille.

hei sähän voisit kokeilla mun kaverin kanssa ja kertoa mulle, että onko oikeasti niin täydellinen sängyssä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:

hei sähän voisit kokeilla mun kaverin kanssa ja kertoa mulle, että onko oikeasti niin täydellinen sängyssä ;)

Hehe :whistle: :D

hitto meniin humalassa kokeilemaan sillee, että mies sai katsoa sivusta. Siis itse en heterona muuta kuin hyväilin ja suutelin.
miksei mun mies vois olla tuollainen sängys että välittää vaan mun nautinnosta ja todella jaksaa esileikkineen yms. tunteja. Oonko muuttunut bi-seksuaaliseksi vai miksi haluan toistekin saada yhtä paljon orkkuja?! Mietin miten ollaan ystäviä tämän jälkeen. Kun toisaalta haluan olla pelkkä ystävä ja toisaalta haluan kokea tuollaisen session uudestaan. Ei ole kyllä ikinä ennen tarvinnut sanoa et lopetetaam. kun ei ollut enää edes kunnolla voimia nousta sänguystä monien orkkujen jälkeen!

se on muuten ainakin joskus palstaillut täällä ja kai vieläkin harmaana. Tai en tiedä sen nikkiä. Varmaan näkee tämän kirjoituksen. Tuli nyt vasta mieleen. Mutta ei mulla ainakaan mitään valittamista siitä ylöstä ollut=D

Yhteistyössä