valehteleva isä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Musta on tullut ihan vainoharhainen mun isän suhteen. Hän on aina valehdellut joka paikkaan, aina keksii mitä ihmeellisempiä valheita joka tilanteessa. Hänellä on varmasti ulosotto velkaa omakotitalon hinnan verran. Nyt hänelle on ilmestynyt jostain kummasta rahaa...ei hänelle ei jää tuloistaan mitään käteen kyllä hän on asiansa niin hyvin sotkenut. Mutta toki mikään ei ole hänen vikansa. Mua oikeasti alkaa pelottamaan että hän sotkee minut sotkuihinsa. Itse olen aina hoitanut asiani ja olen jopa jonkin verran saanut kerrytettyä omaisuutta. Voiko jostain saada selville esim. olenko takaaja jossain lainoissa tms..ja minä painotan minun isä osaa valehdella ihan uskomattomia asioita joten en yhtään ihmette vaikka olisi sotkenut minutkin johonkin soppaansa. On ihana kun on isä :( Elämäni kauhu.

Oletko kirjoittanut nimesi johonkin velkakirjaan, jonka sinun isäsi on antanut sinulle?

Siinähän on luettava ihan selvällä suomen kielellä, että lainan takaajina ovat ja nimet alle.

En todellakaan ole. Lähinnä pelkään hänen väärentäneen nimikirjoitukseni tms. eikä yllättäisi hänen tekemänään yhtään :( on aivan ilman oikeudentajua oleva ihminen joka välittää vain omista tarpeistaan ja haluistaan

En todellakaan ole. Lähinnä pelkään hänen väärentäneen nimikirjoitukseni tms. eikä yllättäisi hänen tekemänään yhtään :( on aivan ilman oikeudentajua oleva ihminen joka välittää vain omista tarpeistaan ja haluistaan

Ei sitten ole juuri huolta. Jos joku ottaa nimiisi velkaa sinun tietämättäsi, et ole niistä vastuussa. Toki voit joutua selvittelemään asiaa.

Kauheata, että ihminen joutuu ajattelemaan tällaista asiaa omasta isästään mutta vuosien aikana hän on aiheuttanut ongelmia ympärillä oleville ihmisille. Omat vanhempansa joutuivat myymään talonsa hänen takiaan, mun äiti on korviaan myöten veloissa isän takia. Hän on valehdellut, touhunnut ihan omiaan eri virastojen kanssa...en edes tiedä miten hän on tässä kaikessa onnistunut mutta pakko myöntää että pelkään häntä. Olen joskus miettinyt että miten ihminen voi olla noin paha.

ap

Yhteistyössä