Valehtelin olevani raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikinaeikannatavalehdella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikinaeikannatavalehdella

Vieras
Tapasin miehen keväällä. Kesällä hän halusi pitää hieman taukoa jutustamme ja silloin ajattelin että tämä on tässä. Hän halusi kuitenkin jatkaa ystävinä. Näimme silloin tällöin, aina vannoin rakkauttani ja joka kerta sanoi että ei voi juuri nyt muuta tarjota kun ei ole aikaa. Halusi olla vapaa. Eräänä päivänä sen kummemmin miettimättä tein päätöksen, kerroin hänelle olevani raskaana vaikka todellisuudessa en ollut. Halusin päätökseen sen tilanteen mikä meillä oli. Ajattelin hänen lähtevän karkuun. Yllätyksekseni hän jäikin rinnalleni. Ei heti mutta noin kuukautta myöhemmin tuli näkemään ja sanoi miettineenä asioita.

Odotin oikeaa hetkeä kertoa raskauden menneen kesken mutta sitä hetkeä ei tullut. Syyllisyys kasvoi ja suhteemme eteni yhä lämpimämmäksi. Aloin näkemään painajaisia koko tilanteesta. Mies alkoi lopulta kysyä ultra aikoja ja minä näin tilanteen edenneen liian pitkälle. Ahdistuin enemmän. Minulle selvisi että hän välittää minusta aidosti ja vain raskausasia on ollut välillä hänelle hankala sisäistää. Toivoin, että tästä ei jäisi hänelle traumoja ja suhteemme jatkuisi kaikesta huolimatta.

Vihdoin sain kerrottua kuukausi sitten raskauden menneen kesken. Kerroin samana päivänä hänelle ja annoin mahdollisuuden tulla sairaalaan. Ei se koskaan tullut. Soittelimme sen jälkeen ja puhuttiin asiasta ihan hyvällä yhteishengellä. Hän oli pettynyt mutta puhuttiin että voisimme alkaa yrittämään uudelleen.

Sen jälkeen alkoi hiljaiselo.. ajattelin että hän tarvitsee aikaa sulatella tapahtunutta.

Tänään hän tuli tapaamaan minua ja kertoi että suurin ongelma meijän suhteen jatkon kannalta on luottamusongelma. Hän epäilee raskautta. Huolimatta siitä että yhdessä asiasta kuukausitolkulla puhuimme ja kaikki mitä tapahtui oli hänestä tuolloin uskottavaa. Kuitenkin epäilykset heränneet keskenmenon jälkeen koska mitään konkreettista en ole koskaan näyttänyt, paitsi raskaustestin ja muutaman ultrakuvan.

Nyt hän vaatii todisteita. En voisi koskaan tunnustaa joten sen vaihtoehdon voitte jättää pois. Kaksi ihmistä tietää valheestani ja kumpikaan heistä ei tietenkään halua sekaantua.

Kysyin että onko sillä merkitystä niin kuulemma hän ei ole varma onko hänelle edelleenkään aikaa parisuhteelle kun on tulossa armeija tammikuussa mutta haluaa nyt tämän asian pois alta ja sitten voidaan puhua ja miettiä jatkoa.

Olen umpikujassa. En voi jättää asioita vaan tähän enkä halua valehdella lisää mutta kai se on pakko. Todisteitahan minulla ei ole ja en tiedä mistä niitä voisin edes saada.

Parisuhde perustuu tunteiden lisäksi luottamukseen ja sen sinä olet heti alkuun pettänyt. Turha kuvitellakkaan, että valheella voit ketään pitää, asia tulee ilmi aivan varmasti. Sinä tavallaan kiristit miestä valehtelemalla ja vielä jatkaa sitä. Kerro niin vältyt itsekkin pahemmalta.

.... koska mitään konkreettista en ole koskaan näyttänyt, paitsi raskaustestin ja muutaman ultrakuvan....

Ja otsikko on tämä:
Valehtelin olevani raskaana

Eikö tässä ole nyt joku ristiriita?! Trolli.

Siis raskaustestin näytin, senkin olin unohtanut koska hän tänään sanoi että ei ole saanut mitään konkreettista todistetta.

Ja ultrakuvat jotka lähetin olen lähettänyt whatsapissa eikä hän sen koommin koskaan mitään kysellyt niin en myöskään tullut tämän enempää näyttäneeksi. Hänen mielestään siis ei ole ollut tarpeeksi todisteita että raskaus olisi ollut todellinen mutta ei myöskään mitään todisteita etteikö olisi ollut. Ja nyt suoraan sanottuna ei suostu keskustelemaan suhteemme jatkosta jos ei asiaan saada selvyyttä. Ja mulla ei nyt ole oikeastaan mitään hajua mitän meinaan tehdä. Koko tilanne on aivan sairaan perseestä.

kuulemma ei ole mielenkiintoa panostaa ihmiseen kehen ei pysty luottamaan tämän asian takia..

Viimeksi muokattu:
jos et kerran ollut raskaana
- mistä kaivoit raskaustestin joka näytti plussaa?
- mistä kaivoit ultraäänikuvat vauvasta joissa oli sinun nimesi ja sotusi?

Sori vaan, jos minä olisin tämä kundi, jos pakko olisi, voisin samassa huoneesssa olla, mutta en edes päivää sulle sanoisi.

jos et kerran ollut raskaana
- mistä kaivoit raskaustestin joka näytti plussaa?
- mistä kaivoit ultraäänikuvat vauvasta joissa oli sinun nimesi ja sotusi?

Sori vaan, jos minä olisin tämä kundi, jos pakko olisi, voisin samassa huoneesssa olla, mutta en edes päivää sulle sanoisi.

Minulla on raskaustesti tallessa kun sain alle vuosi sitten vauvan. Ja ultrakuvat olivat myös tuolta raskausajalta. Ne lähetin whatsapissa ja niissä ei näkynyt kuin nimeni.

En mä nyt tänne nyt tule valheita keksimään. Se meni noin kuten selitinkin..

Viimeksi muokattu:
Siis raskaustestin näytin, senkin olin unohtanut koska hän tänään sanoi että ei ole saanut mitään konkreettista todistetta.

Ja ultrakuvat jotka lähetin olen lähettänyt whatsapissa eikä hän sen koommin koskaan mitään kysellyt niin en myöskään tullut tämän enempää näyttäneeksi. Hänen mielestään siis ei ole ollut tarpeeksi todisteita että raskaus olisi ollut todellinen mutta ei myöskään mitään todisteita etteikö olisi ollut. Ja nyt suoraan sanottuna ei suostu keskustelemaan suhteemme jatkosta jos ei asiaan saada selvyyttä. Ja mulla ei nyt ole oikeastaan mitään hajua mitän meinaan tehdä. Koko tilanne on aivan sairaan perseestä.

kuulemma ei ole mielenkiintoa panostaa ihmiseen kehen ei pysty luottamaan tämän asian takia..

Mistä sait + testituloksen ja ultrakuvat, jos et ollut raskaana??

Kun luen juttuasi, ajattelen että törmäsit harvinaisen fiksuun ja vsatuuntuntoiseen mieheen. Omalla epärehellisyydelläsi pilasit suhteenne heti alkuun. Sinun kannattaa todella miettiä toimintatapaasi ja ottaa opiksesi. Eli muuttaa tapaasi toimia. Muussa tapauksessa älä ainakaan hankkiudu raskaaksi. Lapsi tarvitsee oikeamieliset vanhemmat.

Viimeksi muokattu:
Mistä sait + testituloksen ja ultrakuvat, jos et ollut raskaana??

Kun luen juttuasi, ajattelen että törmäsit harvinaisen fiksuun ja vsatuuntuntoiseen mieheen. Omalla epärehellisyydelläsi pilasit suhteenne heti alkuun. Sinun kannattaa todella miettiä toimintatapaasi ja ottaa opiksesi. Eli muuttaa tapaasi toimia. Muussa tapauksessa älä ainakaan hankkiudu raskaaksi. Lapsi tarvitsee oikeamieliset vanhemmat.

Niin kuin tuossa aiemmin kerroin niin mulla on yksi onnistunut raskaus takana ja siitä on tallessa nämä hänellekin näyttämäni/lähettämäni asiakirjat.. mitkä eivät nyt kuitenkaan riittäneet vakuuttamaan.

Kiitos vaan moraalisaarnoista mutta se on nyt vähän myöhäistä, vahinko on jo tapahtunut ja kysymys kuuluukin että miten voisin selvitä tästä paljastumatta valehtelijaksi?

Viimeksi muokattu:
Kirjotan nyt vielä tähän että en mä tiennyt että se on kunnollinen mies ja jää rinnalle kun kerron raskaudesta. Mä luulin että meijän juttu on ohi. Kun hän palasi pitkän tauon jälkeen ja kertoi miettineensä asioita ja haluaisi olla mukana.. se tuli minulle yllätyksenä. Tässä vaiheessa olin kertomassa että en ole raskaana mutta sitten hän kertoikin että on puhunut raskaudesta ainakin kymmenelle kaverilleen ja suurin osa epäilee että valehtelen.

En siinä tilanteessa pystynyt kertomaan koska mulla ei ollut rohkeutta. Ja lopulta tää vaan paisui ja paisui. En kertonut valhetta saadakseni mieheltä huomiota, päinvastoin. Ajattelin että ei sitä vittuakaan kiinnosta kumminkaan joten parempi kostaa että ainakin sitten jos paneskelee muita niin miettii kaks kertaa käyttäkö ehkäsyä ja miettii ehkä myös sitä että sai jonkun paksuksi.

Eihän se tilannetta muuta miksi valehtelin mutta en todellakaan kuvitellut että tilanne päättyisi näin.

Vielä kun vauva kuoli niin hän ei epäillyt, ainakaan vaikuttanut. Mutta sen jälkeen ilmeisesti kavereidensa kanssa kenties alkaneet ihmettelemään miksi vauva menehtyi juuri silloin kun hän alkoi vaatimaan ultra-aikaa.. onhan tää koko stoori todella uskomaton mutta totta joka sana.

Järkevä tyyppi. Et voi syyttää miestä mistään, koska itse olet keittänyt tämän sopan. Nieleskele sitä nyt.

Viimeksi muokattu:
Kirjotan nyt vielä tähän että en mä tiennyt että se on kunnollinen mies ja jää rinnalle kun kerron raskaudesta. Mä luulin että meijän juttu on ohi. Kun hän palasi pitkän tauon jälkeen ja kertoi miettineensä asioita ja haluaisi olla mukana.. se tuli minulle yllätyksenä. Tässä vaiheessa olin kertomassa että en ole raskaana mutta sitten hän kertoikin että on puhunut raskaudesta ainakin kymmenelle kaverilleen ja suurin osa epäilee että valehtelen.

En siinä tilanteessa pystynyt kertomaan koska mulla ei ollut rohkeutta. Ja lopulta tää vaan paisui ja paisui. En kertonut valhetta saadakseni mieheltä huomiota, päinvastoin. Ajattelin että ei sitä vittuakaan kiinnosta kumminkaan joten parempi kostaa että ainakin sitten jos paneskelee muita niin miettii kaks kertaa käyttäkö ehkäsyä ja miettii ehkä myös sitä että sai jonkun paksuksi.

Eihän se tilannetta muuta miksi valehtelin mutta en todellakaan kuvitellut että tilanne päättyisi näin.

Vielä kun vauva kuoli niin hän ei epäillyt, ainakaan vaikuttanut. Mutta sen jälkeen ilmeisesti kavereidensa kanssa kenties alkaneet ihmettelemään miksi vauva menehtyi juuri silloin kun hän alkoi vaatimaan ultra-aikaa.. onhan tää koko stoori todella uskomaton mutta totta joka sana.

siis mikä vauva kuoli???
ethän sinä ollut raskaana, eikä mitään vauvaa ollut olemassakaan!!!!
Sinähän valehtelit hänelle olevasi raskaana!!!!

Ihan oikeassahan nuo sen kaverit ovat olleet siinä että sinä valehtelit. Kannattais ottaa lusikka kauniiseen käteen ja yrittää vastaisuudessa puhua totta joka paikassa.

Vai etkö sinä enää erota oikeasti mikä sun jjutuistasi on totta ja mikä on valhetta.
Ei hyvää päivää.

Viimeksi muokattu:
siis mikä vauva kuoli???
ethän sinä ollut raskaana, eikä mitään vauvaa ollut olemassakaan!!!!
Sinähän valehtelit hänelle olevasi raskaana!!!!

Ihan oikeassahan nuo sen kaverit ovat olleet siinä että sinä valehtelit. Kannattais ottaa lusikka kauniiseen käteen ja yrittää vastaisuudessa puhua totta joka paikassa.

Vai etkö sinä enää erota oikeasti mikä sun jjutuistasi on totta ja mikä on valhetta.
Ei hyvää päivää.

Lopeta nyt se pilkun nussiminen. Kun aiemmin kirjoitin että vauva kuoli niin tarkoitin kun hän luuli tämän vauvan kuolleen käyttäytyi hän aivan normaalisti. Vasta jokin aikaa sen jälkeen tapahtui jotain ja hän muuttui ja alkoi epäilemään..

kaikkee sekopäitä täälläkin riittää:D

Viimeksi muokattu:
Lopeta nyt se pilkun nussiminen. Kun aiemmin kirjoitin että vauva kuoli niin tarkoitin kun hän luuli tämän vauvan kuolleen käyttäytyi hän aivan normaalisti. Vasta jokin aikaa sen jälkeen tapahtui jotain ja hän muuttui ja alkoi epäilemään..

kaikkee sekopäitä täälläkin riittää:D

Onko täällä muitakin sekopäitä kuin sinä itse?

Viimeksi muokattu:
Onko täällä muitakin sekopäitä kuin sinä itse?

en olisi ensimmäinen joka valehtelee tai edes tästä asiasta :D Ei se musta sekopäätä tee, jos olisin sekopää niin en kykenis edes näin rationaaliseen ja suunnitelmallisuutta vaatineeseen valheeseen. ei oo helppoa mennä nukkumaan toisen vieressä ja valehdella näin isosta asiasta. kannattaa kokeilla ite ennen kuin tuomitsee!

Viimeksi muokattu:
Selitä mulle nyt ensin se plussaa näyttänyt raskaustesti ja ennenkaikkea ne ultraäänikuvat joita miehellesi näytit. Mistä sä ne sait?
Ainakin mun lapsieni ultraäänikuvissa on ollut jokaisessa mun nimi, syntymäaika ja sotu näkyvillä.

Mietipä miten kiva tilanne on jos tuut oikeesti raskaaks ja ne neuvolassa kysyy, onko aikasempii raskauksii vai onko tää ensimmäinen lapsi. Valehtelet tietysti sielläki että ensimmäinen meni kesken 2015 ja kun ne kysyy millä raskausviikolla, missä sulla on dokumentit, ku on tärkeetä tietää mikä sen keskenmenon aiheutti et osataan varoo toisen kanssa ettei niin käy, niin uuups...
mitä sä sillon selität?

Toi sun valhees on niin iso, että sitä ei ykskään mies tuosta noin vaan niele.

Ja mietipä miten kiva tilanne sulle tulee kun mies kuulee jostain kaverinkaverinkaverilta sun valheestas. Jätkä pakkaa sun kamat ja pistää pihalle vaikka teillä ois kuinka monta vuotta yhdessä takana. Ja taatusti on katkera sun tempustas. Nakitit hänet ittees vaikka hänellä ois ollut intressissä joku toinenkin tai halu olla vaan vielä vapaana.

ai sori multa jäi näkemättä sun viesti siitä että oot saanut vajaa vuosi sitten vauvan.
Siis mitä!

Sulla on alle vuoden ikänen kersa ja muutaman kuukauden takainen suhde uuden miehen kanssa???
Ja sepustukset valeraskaudesta tälle uudelle kundille?
Aika sokee se on jos ei nää ultraäänikuvien päiväyksiä, vai ootko sä muka leikannu ne pois:alien:.

Sori, sä oot varsinainen kana-aivo, ei voi muuta sanoo.
En jaksa tollasesta käytöksestä ees lukee tän enempää.

Selitä mulle nyt ensin se plussaa näyttänyt raskaustesti ja ennenkaikkea ne ultraäänikuvat joita miehellesi näytit. Mistä sä ne sait?
Ainakin mun lapsieni ultraäänikuvissa on ollut jokaisessa mun nimi, syntymäaika ja sotu näkyvillä.

Mietipä miten kiva tilanne on jos tuut oikeesti raskaaks ja ne neuvolassa kysyy, onko aikasempii raskauksii vai onko tää ensimmäinen lapsi. Valehtelet tietysti sielläki että ensimmäinen meni kesken 2015 ja kun ne kysyy millä raskausviikolla, missä sulla on dokumentit, ku on tärkeetä tietää mikä sen keskenmenon aiheutti et osataan varoo toisen kanssa ettei niin käy, niin uuups...
mitä sä sillon selität?

Toi sun valhees on niin iso, että sitä ei ykskään mies tuosta noin vaan niele.

Ja mietipä miten kiva tilanne sulle tulee kun mies kuulee jostain kaverinkaverinkaverilta sun valheestas. Jätkä pakkaa sun kamat ja pistää pihalle vaikka teillä ois kuinka monta vuotta yhdessä takana. Ja taatusti on katkera sun tempustas. Nakitit hänet ittees vaikka hänellä ois ollut intressissä joku toinenkin tai halu olla vaan vielä vapaana.

Mun ultrakuvissa on päivämäärät jotka piilotin. Ja muuten niissä on nimeni, kuten aiemmin sinulle jo vastasin minulle on yksi raskaus jo takana ja nämä ultrakuvat on siltä ajalta. Samoin raskaustesti jonka annoin hänelle käteen katsottavaksi, se on myös säästämäni testi kahden vuoden takaa. Meni täydestä vaikka vanha olikin.

Miten tulevat mahdolliset raskaudet ja neuvola tähän liittyy? Ainoastaan jos mies haluaisikin joskus lapsen kanssani ja menisimme neuvolaan yhdessä niin joutuisin etukäteen miettimään mitä neuvolassa kertoisin tapahtuneen. Muutoin tuolla valeraskaudella ei ole oikeastaan mitään tekemistä tulevaisuuden kanssa. Näillä näkymin mies ei edes ole kiinnostunut tällä hetkellä meijän tulevaisuudesta, sen verran vittumaiseksi on muuttunut.

Jätkä pakkaa mun kamat? no tietääkseni ei asuta saman katon alla :) Onhan siinä riskinsä että totuus paljastuisikin mutta emme ainakaan vielä ole tavanneet pahemmin toistemme kavereita, olen kyllä kutsunut hänet synttärikahveille perheeni kanssa, ystävien tupareihin yms. mutta ei ole tullut. Tällä hetkellä ei ole siis riskiä että kuulisi mistään muualta koko asiasta.

Mä en tällä hetkellä pysty miettimään muuta kuin että valhe ei paljastu. Tällä hetkellä tosiaan olen jo hankkinut kaikki tarvitsemani todisteet joten näytän paperit hänelle kun tavataan ensi kerran.

Eilen kun kirjoittelin hänelle puhelimitse että sain paperit niin ei tuntunut vittuukaan kiinnostavan vaikka ite tuli minulle sanomaan että epäilee ja haluaa todisteita. Luulisi olevan tyytyväinen?

Mä oon ainakin ihan paniikissa ja ahdistunut.

Viimeksi muokattu:
ai sori multa jäi näkemättä sun viesti siitä että oot saanut vajaa vuosi sitten vauvan.
Siis mitä!

Sulla on alle vuoden ikänen kersa ja muutaman kuukauden takainen suhde uuden miehen kanssa???
Ja sepustukset valeraskaudesta tälle uudelle kundille?
Aika sokee se on jos ei nää ultraäänikuvien päiväyksiä, vai ootko sä muka leikannu ne pois:alien:.

Sori, sä oot varsinainen kana-aivo, ei voi muuta sanoo.
En jaksa tollasesta käytöksestä ees lukee tän enempää.

Eipäs nyt hypitä asioiden edelle, tiedät minusta yhden asian. Et kaikkea. Ihminen on muutakin kuin yksi virhe. Jokainen tekee virheitä, tää oli vaan emämunaus kun vielä välitän siitä miehestä tosi paljon. Olis helpompi tilanne jos se olis ollu sellanen kusipää miksi mä sitä luulin.

Viimeksi muokattu:
väärin. Tiedän sinusta monta asiaa.

Sulla on alle vuoden ikäinen lapsi (vai onko hänkin vain mielikuvitusta)
Sulla on jonkunlainen seurustelusuhde jonkun muun kuin lapsesi isän kanssa.
Olet valehdellut olevasi raskaana tälle seurustelukumppanillesi.
Olet valehdellut saaneesi keskenmenon ja olleesi sen vuoksi sairaalassa (missä sairaalan kuitti?)
Olet lähettänyt kundille kuvat vanhasta raskaustestistä ja vanhoista ultraäänikuvistasi. (petos?? josta kundi voisi haastaa sut oikeuteen???)
Olet kertonut valheistasi jo kahdelle muulle ihmiselle (kauanko luulet valheesi pysyvän salassa?).
Olet kerotnut valheestasi täällä elleissä (sivuhistoriat tietokoneella)
Olet sanonut että kundi palasi luoksesi, mutta eipä siltä näytä jos sinä et kiinnosta sitä...sun omien sanojesi mukaan vittuakaan.

Sitä se valehteleminen tekee parisuhteelle ;).