Sääliksi käy lastasi

voi luoja etkö parempaan pysty?
Mun lapsella ei ole mitään tekemistä tän asian kanssa. Jätähän se pois tästä, ainoa syy miksi kerroin että mulla on lapsi oli se kun minulta kysyttiin mistä sain raskaustestin ja ultrakuvat. Ihan turha alkaa tollasta tähän sekottamaan.
En aio tehdä niin kuin sä sanot koska sä et ajattele mun parasta tässä tilanteessa vaan sitä mikä olisi moraalisesti oikein. No shitt, kyllähän mä itsekin sen tiedän mikä olisi ollut alun perinkin oikein, olla valehtelematta. Mutta sen tein ja en aio kantaa vastuuta mikä on sun tapauksessa se että mies ei halua koskaan enää olla missään tekemisissä mun kanssa. Sitä riskiä en ota. Teen parhaani että pystyn todistamaan hänelle olleeni raskaana ja se mitä hän päättää sen jälkeen ei ole minun käsissäni. Mutta en missään nimessä tässä vaiheessa aio tunnustaa, olisin tehnyt sen jo ajat sitten jos olisi semmosia aikomuksia ollut.
sori, pystyn parempaankin. Mun mielestä sä olet täysi idiootti.
Kyse ei ole ollenkaan moraalista vaan miehen ja sun oman lapses tulevaisuudesta. Ne joutuu elään sun valheittes kanssa ja se on niille helvetin väärin. Oot oikeesti tosi tyhmä jos et tätä tajuu.
Tottakai sun lapsella on tekemistä tässä sopassa entistä enemmän.
Olet käyttänyt hänestä otettuja ultraäänikuvia valehtelemiseen ja meinaat yhäkin käyttää niitä uudelleen väärin. eiks se ole aika peffasta toi sun käytös?
Entäs jos mies kysyy missä ne tästä ekasta kersasta otetut ultraäänikuvat on?
Hävinneet varmaan vai mitä? Lisää valheita.
Entäs kun tää sun olemassa oleva lapsi kasvettuaan kysyy, missä hänestä otetut ultraäänikuvat on, kun missään ei näy muita kuin siitä kesken menneestä ipanasta olevia kuvia?
No sinä valehtelet lisää vai mitä?
No, kuvitellaan että saat miehen uskomaan ja teille syntyy parisuhde.
Sä joudut tekemisiin koko ajan sun miehen kavereiden kanssa. Ne on syyttäny sua jo valehtelijaks. Miten sä meinaat tulla niiden kanssa toimeen?
Pysyt mykkänä vai näytätkö sä niillekin niitä vääriä ultrakuvia ja pissatikkua?
Ja mies sanoo kaikille, että sulla oli keskenmeno, kun se uskoo sen, joten juttusi jää totena kulkemaan sun ja hänen elämäntarinaan.
Jos sä tulekin oikeesti raskaaks, mies sanoo neuvolassa että ei tää meidän ensimmäinen lapsi ole, sulla oli keskenmeno 2015 ja huolestuneena kysyy mitäs jos tääki menee kesken. Neuvola kysyy tietysti missä sairaalassa sut hoidettiin, he tilaa potilaskertomuksen.
No taas valehtelet ja keksit tekosyitä miks sairaalaa/papereita ei löydy. Jeee...
Olemassa oleva lapsesi kasvaa ja väistämättä saa tietää kuolleesta vauvasta (itsehän käytit sanoja, kun vauva kuoli) ... siis camoon... mietipä sitä.. tää "kuollut vauva" tulee olemaan teidän elämän tarinassa koko sun ja lapses loppuelämän.
Onko se reiluu sun tätä jo olemassa olevaa lasta kohtaan??
Kuvitellaan lisää, toinen näistä ihmisistä joille oot jo kertonut valehteluistas, ei jaksakaan kattella sun jatkuvia valheitas ja kertoo miehelle. Mietipä sitä jos tämä tapahtuu vaikka 5 vuoden päästä?
Miten miehen lähtö vaikuttaa sun lapses elämään?
Sun mielestä varmaan ei mitenkään.
Jos tää sun juttus on totta, toistan tän: mun käy sun lastas todella sääliks. En voi käsittää miten sä pystyt oleen noin julma lastasi kohtaan. En oikeesti vaan käsitä miten joku vois omalle lapselleen kertoa satuja vauvana äidin masuun kuolleesta siskosta tai veljestä. Siis tollanen on niin tosi sairasta, että ei voi olla totta. Tää oli viimeinen kommenttini tähän.