Valehtelin olevani raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikinaeikannatavalehdella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
väärin. Tiedän sinusta monta asiaa.

Sulla on alle vuoden ikäinen lapsi (vai onko hänkin vain mielikuvitusta)
Sulla on jonkunlainen seurustelusuhde jonkun muun kuin lapsesi isän kanssa.
Olet valehdellut olevasi raskaana tälle seurustelukumppanillesi.
Olet valehdellut saaneesi keskenmenon ja olleesi sen vuoksi sairaalassa (missä sairaalan kuitti?)
Olet lähettänyt kundille kuvat vanhasta raskaustestistä ja vanhoista ultraäänikuvistasi. (petos?? josta kundi voisi haastaa sut oikeuteen???)
Olet kertonut valheistasi jo kahdelle muulle ihmiselle (kauanko luulet valheesi pysyvän salassa?).
Olet kerotnut valheestasi täällä elleissä (sivuhistoriat tietokoneella)
Olet sanonut että kundi palasi luoksesi, mutta eipä siltä näytä jos sinä et kiinnosta sitä...sun omien sanojesi mukaan vittuakaan.

Sitä se valehteleminen tekee parisuhteelle ;).

Niinhän sä luulet :D mutta niin oliko sulla jotain ihan oikeita vinkkejäkin tähän ongelman ratkaisuun?

Viimeksi muokattu:
Ei ole mitään niin raukkamaista, kuin valehdella raskaudesta! Se on vihoviimeinen ja tuhoon tuomittu keino yrittää pitää toinen. Sellaiseen ihmiseen ei voi luottaa, joten perusta yhteiselämään tai edes seurusteluun romahtaa kokonaan. Selitykset ja peittelyt tuottavat ainoastaan lisäävät tuhoa.

Sinun tulee todellakin tunnustaa suoraan mokanneesi pahan kerran ja kertoa totuus. Kannat siitä sitten seuraukset, kuten vastuuntuntoinen ihminen tekee. Kunnollisen miehen tunnolle ei saa jättää syyllisyydentunnetta, jolle ei ole perustetta. Olet huijari, tunnusta se nyt itsellesikin.

Poikani sanoi aikanaan, jotta hän ei tuollaista nielaise ilman isyystestiä, sillä niin usein naiset yrittävät vedättää miehiä noilla asioilla. Hänelle henkilökohtaisesti ja kavereilleen myös on sattunut noin.

Naisena ja äitinä sanon, jotta menettelysi on todellakin ollut raukkamaista. Parasta, mitä voit nyt tehdä, on kertoa totuus ja sekin, mitä päässäsi liikkui, kun niin teit. Se ehkä lievittää sitä, että maineesi on mennyt ja miehet kiertävät sinut kaukaa.

Jos lapsillesi isää haet, tee se rehellisesti. Noista virheistä jää aina kiinni!

Vanha Rouva sanoi juuri niin kuin asia on eikä siihen ole mitään lisättävää.
Apn on turha enää jatkaa mutkun ja eikun juttujaan, tämän ketjun voi päättää Vanhan Rouvan viisaisiin neuvoihin.

eipä ole mitään apuja antaa, valehtelet kuitenkin jatkossakin.
Sen verran sanon, että sinuna miettisin elämää eteenpäin enemmän lapsesi kannalta.
On tosi sääli jos isäehdokkaat vaihtuvat puolivuosittain.

Omapa on vahinkosi. Sinusta ei siis ole vastuun kantajaksi. Sääliksi käy sinun lapsesi, se jonka toista vuotta sitten synnytit.
Uhmakkuus ei nyt kannata.

Sääliksi käy lastasi :D voi luoja etkö parempaan pysty?

Mun lapsella ei ole mitään tekemistä tän asian kanssa. Jätähän se pois tästä, ainoa syy miksi kerroin että mulla on lapsi oli se kun minulta kysyttiin mistä sain raskaustestin ja ultrakuvat. Ihan turha alkaa tollasta tähän sekottamaan.

En aio tehdä niin kuin sä sanot koska sä et ajattele mun parasta tässä tilanteessa vaan sitä mikä olisi moraalisesti oikein. No shitt, kyllähän mä itsekin sen tiedän mikä olisi ollut alun perinkin oikein, olla valehtelematta. Mutta sen tein ja en aio kantaa vastuuta mikä on sun tapauksessa se että mies ei halua koskaan enää olla missään tekemisissä mun kanssa. Sitä riskiä en ota. Teen parhaani että pystyn todistamaan hänelle olleeni raskaana ja se mitä hän päättää sen jälkeen ei ole minun käsissäni. Mutta en missään nimessä tässä vaiheessa aio tunnustaa, olisin tehnyt sen jo ajat sitten jos olisi semmosia aikomuksia ollut.

Viimeksi muokattu:

Mun lapsella ei ole mitään tekemistä tän asian kanssa. Jätähän se pois tästä, ainoa syy miksi kerroin että mulla on lapsi oli se kun minulta kysyttiin mistä sain raskaustestin ja ultrakuvat. Ihan turha alkaa tollasta tähän sekottamaan.

En aio tehdä niin kuin sä sanot koska sä et ajattele mun parasta tässä tilanteessa vaan sitä mikä olisi moraalisesti oikein. No shitt, kyllähän mä itsekin sen tiedän mikä olisi ollut alun perinkin oikein, olla valehtelematta. Mutta sen tein ja en aio kantaa vastuuta mikä on sun tapauksessa se että mies ei halua koskaan enää olla missään tekemisissä mun kanssa. Sitä riskiä en ota. Teen parhaani että pystyn todistamaan hänelle olleeni raskaana ja se mitä hän päättää sen jälkeen ei ole minun käsissäni. Mutta en missään nimessä tässä vaiheessa aio tunnustaa, olisin tehnyt sen jo ajat sitten jos olisi semmosia aikomuksia ollut.

sori, pystyn parempaankin. Mun mielestä sä olet täysi idiootti.
Kyse ei ole ollenkaan moraalista vaan miehen ja sun oman lapses tulevaisuudesta. Ne joutuu elään sun valheittes kanssa ja se on niille helvetin väärin. Oot oikeesti tosi tyhmä jos et tätä tajuu.

Tottakai sun lapsella on tekemistä tässä sopassa entistä enemmän.
Olet käyttänyt hänestä otettuja ultraäänikuvia valehtelemiseen ja meinaat yhäkin käyttää niitä uudelleen väärin. eiks se ole aika peffasta toi sun käytös?

Entäs jos mies kysyy missä ne tästä ekasta kersasta otetut ultraäänikuvat on?
Hävinneet varmaan vai mitä? Lisää valheita.
Entäs kun tää sun olemassa oleva lapsi kasvettuaan kysyy, missä hänestä otetut ultraäänikuvat on, kun missään ei näy muita kuin siitä kesken menneestä ipanasta olevia kuvia?
No sinä valehtelet lisää vai mitä?

No, kuvitellaan että saat miehen uskomaan ja teille syntyy parisuhde.
Sä joudut tekemisiin koko ajan sun miehen kavereiden kanssa. Ne on syyttäny sua jo valehtelijaks. Miten sä meinaat tulla niiden kanssa toimeen?
Pysyt mykkänä vai näytätkö sä niillekin niitä vääriä ultrakuvia ja pissatikkua?

Ja mies sanoo kaikille, että sulla oli keskenmeno, kun se uskoo sen, joten juttusi jää totena kulkemaan sun ja hänen elämäntarinaan.
Jos sä tulekin oikeesti raskaaks, mies sanoo neuvolassa että ei tää meidän ensimmäinen lapsi ole, sulla oli keskenmeno 2015 ja huolestuneena kysyy mitäs jos tääki menee kesken. Neuvola kysyy tietysti missä sairaalassa sut hoidettiin, he tilaa potilaskertomuksen.
No taas valehtelet ja keksit tekosyitä miks sairaalaa/papereita ei löydy. Jeee...

Olemassa oleva lapsesi kasvaa ja väistämättä saa tietää kuolleesta vauvasta (itsehän käytit sanoja, kun vauva kuoli) ... siis camoon... mietipä sitä.. tää "kuollut vauva" tulee olemaan teidän elämän tarinassa koko sun ja lapses loppuelämän.
Onko se reiluu sun tätä jo olemassa olevaa lasta kohtaan??

Kuvitellaan lisää, toinen näistä ihmisistä joille oot jo kertonut valehteluistas, ei jaksakaan kattella sun jatkuvia valheitas ja kertoo miehelle. Mietipä sitä jos tämä tapahtuu vaikka 5 vuoden päästä?
Miten miehen lähtö vaikuttaa sun lapses elämään?
Sun mielestä varmaan ei mitenkään.

Jos tää sun juttus on totta, toistan tän: mun käy sun lastas todella sääliks. En voi käsittää miten sä pystyt oleen noin julma lastasi kohtaan. En oikeesti vaan käsitä miten joku vois omalle lapselleen kertoa satuja vauvana äidin masuun kuolleesta siskosta tai veljestä. Siis tollanen on niin tosi sairasta, että ei voi olla totta. Tää oli viimeinen kommenttini tähän.

Viimeksi muokattu:

Miksi sä sitten kirjoittelet tänne ja vaahtoat, kun kerran itse tiedät mitä teet.

Viimeksi muokattu:
sori, pystyn parempaankin. Mun mielestä sä olet täysi idiootti.
Kyse ei ole ollenkaan moraalista vaan miehen ja sun oman lapses tulevaisuudesta. Ne joutuu elään sun valheittes kanssa ja se on niille helvetin väärin. Oot oikeesti tosi tyhmä jos et tätä tajuu.

Tottakai sun lapsella on tekemistä tässä sopassa entistä enemmän.
Olet käyttänyt hänestä otettuja ultraäänikuvia valehtelemiseen ja meinaat yhäkin käyttää niitä uudelleen väärin. eiks se ole aika peffasta toi sun käytös?

Entäs jos mies kysyy missä ne tästä ekasta kersasta otetut ultraäänikuvat on?
Hävinneet varmaan vai mitä? Lisää valheita.
Entäs kun tää sun olemassa oleva lapsi kasvettuaan kysyy, missä hänestä otetut ultraäänikuvat on, kun missään ei näy muita kuin siitä kesken menneestä ipanasta olevia kuvia?
No sinä valehtelet lisää vai mitä?

No, kuvitellaan että saat miehen uskomaan ja teille syntyy parisuhde.
Sä joudut tekemisiin koko ajan sun miehen kavereiden kanssa. Ne on syyttäny sua jo valehtelijaks. Miten sä meinaat tulla niiden kanssa toimeen?
Pysyt mykkänä vai näytätkö sä niillekin niitä vääriä ultrakuvia ja pissatikkua?

Ja mies sanoo kaikille, että sulla oli keskenmeno, kun se uskoo sen, joten juttusi jää totena kulkemaan sun ja hänen elämäntarinaan.
Jos sä tulekin oikeesti raskaaks, mies sanoo neuvolassa että ei tää meidän ensimmäinen lapsi ole, sulla oli keskenmeno 2015 ja huolestuneena kysyy mitäs jos tääki menee kesken. Neuvola kysyy tietysti missä sairaalassa sut hoidettiin, he tilaa potilaskertomuksen.
No taas valehtelet ja keksit tekosyitä miks sairaalaa/papereita ei löydy. Jeee...

Olemassa oleva lapsesi kasvaa ja väistämättä saa tietää kuolleesta vauvasta (itsehän käytit sanoja, kun vauva kuoli) ... siis camoon... mietipä sitä.. tää "kuollut vauva" tulee olemaan teidän elämän tarinassa koko sun ja lapses loppuelämän.
Onko se reiluu sun tätä jo olemassa olevaa lasta kohtaan??

Kuvitellaan lisää, toinen näistä ihmisistä joille oot jo kertonut valehteluistas, ei jaksakaan kattella sun jatkuvia valheitas ja kertoo miehelle. Mietipä sitä jos tämä tapahtuu vaikka 5 vuoden päästä?
Miten miehen lähtö vaikuttaa sun lapses elämään?
Sun mielestä varmaan ei mitenkään.

Jos tää sun juttus on totta, toistan tän: mun käy sun lastas todella sääliks. En voi käsittää miten sä pystyt oleen noin julma lastasi kohtaan. En oikeesti vaan käsitä miten joku vois omalle lapselleen kertoa satuja vauvana äidin masuun kuolleesta siskosta tai veljestä. Siis tollanen on niin tosi sairasta, että ei voi olla totta. Tää oli viimeinen kommenttini tähän.

Sori mä en jaksa lukea noin pitkää ja turhaa tekstiä :D

Sä käyt mua sääliks kun vaivaudut kirjottamaan noin pitkän viestin..

Viimeksi muokattu:
Miksi sä sitten kirjoittelet tänne ja vaahtoat, kun kerran itse tiedät mitä teet.

Odottelen edelleen vastausta mun kysymykseen että miten hoidan tän tilanteen ilman että totuus paljastuu?

Suurin osa mitä on tullut on vaan asiasta ohi :D En siis ole kyllä paljoa tästä kostunut! Varsinkin kun siellä ruudun toisella puolella tuntuu olevan toinen toistaan täydellisempiä idiootteja.+

Viimeksi muokattu:
Odottelen edelleen vastausta mun kysymykseen että miten hoidan tän tilanteen ilman että totuus paljastuu?

Suurin osa mitä on tullut on vaan asiasta ohi :D En siis ole kyllä paljoa tästä kostunut! Varsinkin kun siellä ruudun toisella puolella tuntuu olevan toinen toistaan täydellisempiä idiootteja.+

Minun empatiani ja muukin ymmärrys loppui myös. Jatka valheitasi, itsehän niistä loppupeleissä vastuuseen kuitenkin joudut.
Katsopa peiliin, sieltä se idiootti näkyy.

Viimeksi muokattu:

Tämä on ollut trolli alusta alkaen. Joku haluaa ajankulukseen vängätä niin mahdottomalla stoorilla, ettei siihen voi saada kuin negatiivista palautetta.

Juonenkulussa olet vain unohtanut sen seikan, ettei sillä ole jatkuvuutta. Väärennetyillä kuvillakaan sekopää nainen ei voisi sitoa miestä itseensä, kun mitään konkreettista tulosta ei ole. Ne olivat vain tavallisia panoja.
Sekosit omaan näppäryyteesi. Ikävää ollla draama-queen, jolle kaikki nauravat.

Viimeksi muokattu:
Ei se vaikeaa ole saada papereita väärennettyä tai kuvia muokattua. Trolli tämä ei ole, kaikessa surullisuudessaan ihan totta.

Mutta katsotaan miten käy! Koodaili tossa ja näyttäis vihdoin uskovan kaikean.

Väärässä olette siinä kun luulette että mies on läsnä jokainen sekunti.. etäsuhde kyseessä.

Valehtelemisella ei ehkä pitkälle pääse mutta se kaikki paska mikä seuraa siitä jos kerron totuuden- no thanks. Olen mielummin sanomatta mitään kuin otan sen riskin että koko maailma saa tietää mikä kusettaja olen.

Ei se vaikeaa ole saada papereita väärennettyä tai kuvia muokattua. Trolli tämä ei ole, kaikessa surullisuudessaan ihan totta.

Mutta katsotaan miten käy! Koodaili tossa ja näyttäis vihdoin uskovan kaikean.

Väärässä olette siinä kun luulette että mies on läsnä jokainen sekunti.. etäsuhde kyseessä.

Valehtelemisella ei ehkä pitkälle pääse mutta se kaikki paska mikä seuraa siitä jos kerron totuuden- no thanks. Olen mielummin sanomatta mitään kuin otan sen riskin että koko maailma saa tietää mikä kusettaja olen.

Tärkeintä siis on, että sinä et menetä kasvojasi + siinä sivussa saat kiristettyä miehen parisuhteeseen kanssasi. Että silleen, sinulla se on prioriteetit kohdallaan.

Valheelliselle pohjalle rakennetulla elämällä on tapana potkaista rautasaappaalla persuksille juuri silloin kun sitä vähiten odottaa. Jos sinulla on vähimmässäkään määrin omaatuntoa, valheesi syö sinua joka päivä kuin syöpä. Elät pelossa 24/7 ja se näkyy väistämättä käytöksessäsi ja parisuhteen laadussa. Sinä putoat korkealta ja kovaa, tosin se ei taida olla uutta sinulle.

Totuus tulee ilmi miehelle kuin salama kirkkaalta taivaalta jostain sinun yksittäisestä sanasta, pikkulipsahduksesta, siitä voit olla 100% varma. Olet niin yksinkertainen, että niin tulee käymään.
Säälipinnat menee minultakin lapsellesi.

Viimeksi muokattu:
Tärkeintä siis on, että sinä et me

netä kasvojasi + siinä sivussa saat kiristettyä miehen parisuhteeseen kanssasi. Että silleen, sinulla se on prioriteetit kohdallaan.

Valheelliselle pohjalle rakennetulla elämällä on tapana potkaista rautasaappaalla persuksille juuri silloin kun sitä vähiten odottaa. Jos sinulla on vähimmässäkään määrin omaatuntoa, valheesi syö sinua joka päivä kuin syöpä. Elät pelossa 24/7 ja se näkyy väistämättä käytöksessäsi ja parisuhteen laadussa. Sinä putoat korkealta ja kovaa, tosin se ei taida olla uutta sinulle.

Totuus tulee ilmi miehelle kuin salama kirkkaalta taivaalta jostain sinun yksittäisestä sanasta, pikkulipsahduksesta, siitä voit olla 100% varma. Olet niin yksinkertainen, että niin tulee käymään.
Säälipinnat menee minultakin lapsellesi.

Siis kuka kiristää ja ketä? Olenhan jo kertonut että koko valevauvaa ei enää ole tulossa. Jos hän haluaa kattella naamaani edelleen niin sillä tuskin on mitään tekemistä enää valeraskauden kanssa. Ja en tiedä haluaako vai ei koska ei olla nähty viime viikonlopun jälkeen. Hyvin todennäköisesti se ei halua kuitenkaan seurustella. Ei tässä ehdi pahemmin mitään omatuntoa ajattelemaan kun ei nähä sen kanssa kun asuu kaukana :D Et ihan normaalia elämää elän. Tietysti asia vaivaa ja olin hetken aikaa aika kauhuissani kun meinasin paljastua. Nyt asiat on toisin, voin huokaista helptuksesta.

Mikä lipsahdus? Jos lipasuhduksia ei sattunut 4kk:n niin tuskin tässäkään vaiheessa. Sä et ehkä ihan hiffaa et me tehdään muutakin kuin puhutaan vauvasta. Kyllä se mies siitä joskus lopussa innostui mutta aluks ei kamalasti siitä halunnut puhua enkä mäkään pakottanut.

Viimeksi muokattu:
voi raukkaparka.
Joten jos kuvittelet, että valheesi oli tässä ja asia on nyt loppuun käsitelty, olet väärässä.

Kun ihmiselle tulee ikää lisää, vanhatkin asiat saavat erilaisen merkityksen.
Vaikka potentiaalinen miesystäväsi ei nyt puhu "keskenmenostasi = kuolleesta vauvastaan", niin ei se tarkoita sitä, että asia on unohdettu.
Jos yhdessä elätte, asia tulee teillä eteen monta kertaa vuosien saatossa, mm siinä vaiheessa jos/kun teille tulee yhteinen lapsi tai lapsia, mies väistämättä miettii mielessään tai sinulle ääneen millainen "kuollut vauva" olisi ollut, olisiko se ollut poika vai tyttö jne. Näin ihmismieli toimii, käsittelee ja prosessoi menneisyyttä vasten nykyisyyttä ja tulevaisuutta koko ajan.

Mutta niinhän sitä sanotaan, että elämä opettaa.

voi raukkaparka.
Joten jos kuvittelet, että valheesi oli tässä ja asia on nyt loppuun käsitelty, olet väärässä.

Kun ihmiselle tulee ikää lisää, vanhatkin asiat saavat erilaisen merkityksen.
Vaikka potentiaalinen miesystäväsi ei nyt puhu "keskenmenostasi = kuolleesta vauvastaan", niin ei se tarkoita sitä, että asia on unohdettu.
Jos yhdessä elätte, asia tulee teillä eteen monta kertaa vuosien saatossa, mm siinä vaiheessa jos/kun teille tulee yhteinen lapsi tai lapsia, mies väistämättä miettii mielessään tai sinulle ääneen millainen "kuollut vauva" olisi ollut, olisiko se ollut poika vai tyttö jne. Näin ihmismieli toimii, käsittelee ja prosessoi menneisyyttä vasten nykyisyyttä ja tulevaisuutta koko ajan.

Mutta niinhän sitä sanotaan, että elämä opettaa.

Voi olla että niin käy.. mutta turha murehtia sitä etukäteen. Kenties en edes elä huomiseen. Turha stressata.

Viimeksi muokattu:
jos noin on, miksi koko tämä ketju on olemassa?

Kaikki vastaukset mitä täältä satelee puoltaa tunnustamista. En aio sitä tehdä niin aika turhalta ketju tuntuu. Luulin että ihmiset miettis tätä vähän munkin kantilta.. eikä sen mitä jos jos jos.. ne on ihan turhua vastauksia. Jos ei kukaan auta mua valehtelemaan niin mitä järkee sössöttää tommosta?

Olen virheeni oppinut, toista kertaa en tällasista asioista valehtele. Mutta paljastuminen on aivan helvetin mahdoton ajatus.

Viimeksi muokattu:
Kaikki vastaukset mitä täältä satelee puoltaa tunnustamista. En aio sitä tehdä niin aika turhalta ketju tuntuu. Luulin että ihmiset miettis tätä vähän munkin kantilta.. eikä sen mitä jos jos jos.. ne on ihan turhua vastauksia. Jos ei kukaan auta mua valehtelemaan niin mitä järkee sössöttää tommosta?

Olen virheeni oppinut, toista kertaa en tällasista asioista valehtele. Mutta paljastuminen on aivan helvetin mahdoton ajatus.

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::LOL::LOL::LOL::LOL:
Et sä mitään ole oppinut, etkä opi, etkä edes tajuu tätä faktaa.

Viimeksi muokattu:
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::LOL::LOL::LOL::LOL:
Et sä mitään ole oppinut, etkä opi, etkä edes tajuu tätä faktaa.

Ai koska en tunnusta niin en ole oppinut mitään? Oot pikkusen väärässä. En mä niin pässi ole että en ymmärrä mitä olen tehnyt, kaikessa kauheudessaan on järkevää olla kertomatta. Jos suhteemme olisi niin vahva ja tulevaisuuden näkymät sellaiset että jatketaan yhdessä niin varmaan kertoisinkin. Kuitenkin näyttää ja on näyttänyt tän valekeskenmenon tultua esille että ei se todella ollutkaan ehkä kiinnostunut.. niin kaikista paras mun ja lapseni kannalta on antaa olla. En tunnustamisesta saisi kuin ehkä kevyemmän mielen ja tekisin oikein mutta siihen se jäisikin. Ei tätä tyyppiä kiinnosta. Jos olisin täysi sika niin sanoisin jopa että ansaitsi sen, mutta ei kukaan ansaitse.

Viimeksi muokattu:
Ai koska en tunnusta niin en ole oppinut mitään? Oot pikkusen väärässä. En mä niin pässi ole että en ymmärrä mitä olen tehnyt, kaikessa kauheudessaan on järkevää olla kertomatta. Jos suhteemme olisi niin vahva ja tulevaisuuden näkymät sellaiset että jatketaan yhdessä niin varmaan kertoisinkin. Kuitenkin näyttää ja on näyttänyt tän valekeskenmenon tultua esille että ei se todella ollutkaan ehkä kiinnostunut.. niin kaikista paras mun ja lapseni kannalta on antaa olla. En tunnustamisesta saisi kuin ehkä kevyemmän mielen ja tekisin oikein mutta siihen se jäisikin. Ei tätä tyyppiä kiinnosta. Jos olisin täysi sika niin sanoisin jopa että ansaitsi sen, mutta ei kukaan ansaitse.

älä nyt viitti, sä saisit kevyemmän mielen jos tunnustaisit, joopa joo, justhan sä pari päivää sitten vasta väärensit ultrakuvia:cry::cry::cry::cry::alien:. Kyl sä oot oikeesti se mitä sanoit olevas, täys sika.

Viimeksi muokattu: