Valehtelin olevani raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikinaeikannatavalehdella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
älä nyt viitti, sä saisit kevyemmän mielen jos tunnustaisit, joopa joo, justhan sä pari päivää sitten vasta väärensit ultrakuvia:cry::cry::cry::cry::alien:. Kyl sä oot oikeesti se mitä sanoit olevas, täys sika.

Juu väärensin mutta en ole miestä nähnyt tai sille mitään näitä väärennettyjä papereita näyttänyt vielä kun ollaan etäsuhteessa. siinä mielessä en ole periaatteessa jatkanut valehtelua.. En mä usko että mulle tulee keveämpi olo. Sen verran kamalan virheen tein että pakko vaan jatkaa elämää miettimättä sitä liikaa.

Se että haukut mua siaksi kertoo oikeastaan aika paljon susta. Sulla on oikeus mielipiteeseesi mutta ei siit sen enempää.

Viimeksi muokattu:
Kysymykseesi, miten jätät miehelle kertomatta, että olet valehdellut hänelle, ei ole kuin yksi vastaus: Unohda koko mies, jätä se!

Näin ollen, et ole tilivelvollinen hänelle mitenkään, jos et asu sitten pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki tietää toistensa asiat, ja jos vielä törmäät häneen usein.

Parisuhteessa voidaan jättää tiettyjä asioita kertomatta. Tuo on kuitenkin niin iso valhe, että sen pohjalta ei parisuhdetta synny.

Ei se vaikeaa ole saada papereita väärennettyä tai kuvia muokattua. Trolli tämä ei ole, kaikessa surullisuudessaan ihan totta.

Mutta katsotaan miten käy! Koodaili tossa ja näyttäis vihdoin uskovan kaikean.

Väärässä olette siinä kun luulette että mies on läsnä jokainen sekunti.. etäsuhde kyseessä.

Valehtelemisella ei ehkä pitkälle pääse mutta se kaikki paska mikä seuraa siitä jos kerron totuuden- no thanks. Olen mielummin sanomatta mitään kuin otan sen riskin että koko maailma saa tietää mikä kusettaja olen.

Et halua siis että koko maailma saa tietää mikä kusettaja olet. (oma kommentti)

IHAN NAURATTAA. TÄMÄ ÄITI ON TOSIAAN NIIN KUIN KLISEISSÄ SANOTAAN.
YKSINHUOLTAJA JOKA METSÄSTÄÄ ITSELLEEN VAIN ELÄTTÄJÄÄ MIESPAROISTA.

ITSEKÄS KYPSYMÄTÖN JA MULLE MULLE TYYPPI.
Kuka tervejärkinen säästää vuosi sitten vanhan positiivisen raskaustestin hei haloo. ..

Viimeksi muokattu:
Huolimatta teidän kommenteista, neuvoista, uhkailuista että suhdetta ei synny..

Niin suhde on edelleen. Asia on loppuunkäsitelty ja taputeltu. Seksiäkin harrastetaan. Toiveessani on raskaus mutta mies ei halua vielä.

Ei laukee sisälle, tietenkään. Aina voi salaa toivoa että keskeytetty johtaisi raskauteen. Tää vauvakuume on kamalaa. Tiedän että vauva tällä hetkellä tähän suhteeseen olisi niin väärin.. silti haaveilen siitä ja se tulee uniin.

noniin näillä mennää

Huolimatta teidän kommenteista, neuvoista, uhkailuista että suhdetta ei synny..

Niin suhde on edelleen. Asia on loppuunkäsitelty ja taputeltu. Seksiäkin harrastetaan. Toiveessani on raskaus mutta mies ei halua vielä.

Ei laukee sisälle, tietenkään. Aina voi salaa toivoa että keskeytetty johtaisi raskauteen. Tää vauvakuume on kamalaa. Tiedän että vauva tällä hetkellä tähän suhteeseen olisi niin väärin.. silti haaveilen siitä ja se tulee uniin.

noniin näillä mennää

viime lauantain viestissäsi teillä ei ollut suhdetta, mies ei halunnu tavata, nyt taas on.

Vauvakuume??? sullahan piti olla alle vuoden ikäinen lapsi?

Mies ei laukee sisälle, siis oikeesti jos käyttäydyt yhtä leväperäisesti kuin täällä kerrot käyttäytyväsi, sut pitäisi steriloida asap. Sun henkinen kypsyytes tai älykkyytes ei riitä äitinä olemiseen niin typeriä nää sun juttus ovat.

jatkossa keskustele mun puolesta itsekses, ei kiinnosta tää aihe enää tippaakaan.

Viimeksi muokattu:
Täsmennän vielä vastaustani, kun et taitanut aikaisemmin ymmärtää.

Teillä EI ole parisuhdetta. Ainoastaan etäsuhde/etäpanosuhde.

Täysin eri juttu.

Täsmennän vielä vastaustani, kun et taitanut aikaisemmin ymmärtää.

Teillä EI ole parisuhdetta. Ainoastaan etäsuhde/etäpanosuhde.

Täysin eri juttu.

Tämä aloitus oli alunperinkin trolli. Nyt, kun alkuperäinen aihe alkoi kuihtua, aloittaja lisäsi uuden piirteen;hän muka tapaileekin mielikuvitusmiestä ja potee vauvakuumetta. Ja taas odotetaan kiihkeitä mielipiteitä.

Pelkkää ämmäinlehti juttua koko stoori.

Viimeksi muokattu:
viime lauantain viestissäsi teillä ei ollut suhdetta, mies ei halunnu tavata, nyt taas on.

Vauvakuume??? sullahan piti olla alle vuoden ikäinen lapsi?

Mies ei laukee sisälle, siis oikeesti jos käyttäydyt yhtä leväperäisesti kuin täällä kerrot käyttäytyväsi, sut pitäisi steriloida asap. Sun henkinen kypsyytes tai älykkyytes ei riitä äitinä olemiseen niin typeriä nää sun juttus ovat.

jatkossa keskustele mun puolesta itsekses, ei kiinnosta tää aihe enää tippaakaan.

Niin se oli silloin, kun luulin että se ei halua mutta nyt kun nähtiin ja puhuttiin asiat selväksi niin olin ymmärtänyt itse väärin ja tehnyt omat johtopäätökseni. Ei se ole koskaan sanonut etteikö haluaisi jatkaa mun kanssa.

Mulla on lapsi ja vauvakuume. Se minkä ikäinen lapseni onkaan kuuluu vain minulle. Sitä ei tarvitse täällä teille kertoa koska se ikä ei liity asioihin täällä mitenkään...

Kiitos haukuista mutta miksi tulet tänne lukemaan ja kirjoittelemaan jos ei kiinnosta? Vituttaa tollaset idiootit joilla ei ole omaa elämää.

Viimeksi muokattu:
Tiedän, mitä olet kirjoittanut aiemmin, olettaen että et ole valehdellut. Jos et muista, mitä olet aiemmin kirjoittanut, niin luultavasti valehtelet. Vai etkö muista tätä:
" Ja en tiedä haluaako vai ei koska ei olla nähty viime viikonlopun jälkeen. Hyvin todennäköisesti se ei halua kuitenkaan seurustella. Ei tässä ehdi pahemmin mitään omatuntoa ajattelemaan kun ei nähä sen kanssa kun asuu kaukana :D Et ihan normaalia elämää elän."

Tuo ei ole parisuhde. Koska ette edes seurustele. Satunnainen seksisuhde korkeintaan. Mies on löytänyt helpon panon.

Tiedän, mitä olet kirjoittanut aiemmin, olettaen että et ole valehdellut. Jos et muista, mitä olet aiemmin kirjoittanut, niin luultavasti valehtelet. Vai etkö muista tätä:
" Ja en tiedä haluaako vai ei koska ei olla nähty viime viikonlopun jälkeen. Hyvin todennäköisesti se ei halua kuitenkaan seurustella. Ei tässä ehdi pahemmin mitään omatuntoa ajattelemaan kun ei nähä sen kanssa kun asuu kaukana :D Et ihan normaalia elämää elän."

Tuo ei ole parisuhde. Koska ette edes seurustele. Satunnainen seksisuhde korkeintaan. Mies on löytänyt helpon panon.

Sä tiedät kaiken mitä mä olen täällä kertonut. Ja se ei ole kaikki tai osaakaan. Mutta on kyllä totta joka sana, tietysti jotain asianhaaroja olen todistajien suojelemiseksi joutunut muuttamaan.

Mutta kuitenkin ihan sellasia järkeviä ja perusteluja mielipiteitä kaipaisin. Se että täällä analysoit ja profiloit mua jonkun pikkusen nettikirjotuksen perusteella on ajanhukkaa.

Ihminen on paljon muutakin kuin mitä nettiin kirjoittaa.

Viimeksi muokattu:
sinä taidat olla just sellainen mitä olet tänne kirjoittanut, emävalehtelija ja sika.
Noiden itse antamiesi ominaisuuksien lisäksi sinulla on myös erittäin huono muisti.

Olet itse kertonut täällä, että lapsesi on alle vuoden ikäinen ;),
vai oliko tämäkin valhetta?

Käsittääkseni nollaikäiset tarvitsevat 24/7/365 hoitoa. Luulisi, että sinun intressisi olisi jo tämän olemassa olevan nollavuotiaan hoitamisessa.

Mutta mitäpä minä lapseton ihminen mitään tiedän alle vuoden ikäisten tarpeista.
Ilmeisesti nollavuotiaasi on niin hyvin kehittynyt, että hän hakee jääkaapista ruokansa ja vaihtaa itse vaippansa, joten tottahan toki sinä voit keskittyä uuden vauvan hankintaan "keskenmenosi" jälkeen.

Tuli mieleen, että taidat katsoa paljon televisiota, mm. Emmerdalea?

sinä taidat olla just sellainen mitä olet tänne kirjoittanut, emävalehtelija ja sika.
Noiden itse antamiesi ominaisuuksien lisäksi sinulla on myös erittäin huono muisti.

Olet itse kertonut täällä, että lapsesi on alle vuoden ikäinen ;),
vai oliko tämäkin valhetta?

Käsittääkseni nollaikäiset tarvitsevat 24/7/365 hoitoa. Luulisi, että sinun intressisi olisi jo tämän olemassa olevan nollavuotiaan hoitamisessa.

Mutta mitäpä minä lapseton ihminen mitään tiedän alle vuoden ikäisten tarpeista.
Ilmeisesti nollavuotiaasi on niin hyvin kehittynyt, että hän hakee jääkaapista ruokansa ja vaihtaa itse vaippansa, joten tottahan toki sinä voit keskittyä uuden vauvan hankintaan "keskenmenosi" jälkeen.

Tuli mieleen, että taidat katsoa paljon televisiota, mm. Emmerdalea?

Haha ei ole totta että jotkut saa noin agressiivisia puoliaan esille jonkun randon tyypin nettikirjoituksesta. Oikein emävalehtelija ja sika :D Apua!

Mulla on lapsi jonka ikää en kerro. Ei ole se mitä täällä kerroin olevan. Mutta tehän uskotte kaiken mitä teille syöttää.

fatkaa on se, että miehen kanssa tapaillaan edelleen.. eikä se muutu vaikka te hakkaisitte päätänne seinään. Jotkut kuten minä ovat hyviä valehtelijoita ja selviävät tilanteesta kuin tilanteesta. Saavat vielä kaupan päälle ihanan miehen ja ehkä joskus lapsenkin. Sitten on näitä muita kuten te eli no life säälittävät nettistalkkerit jotka kyttäätte muita ihmisiä ja kirjottelette haukkuja nettiin:D VOI VOI

Viimeksi muokattu:
Itse asiassa olet huono valehtelija.

Tällä palstalla kukaan ei enää usko valeitasi ja oman kertomasi mukaan miehesikään ei usko.
Olet huono myös siksi, että et itse muista, mitä olet täällä kirjoitellut, joten juttusi muuttuu sitä mukaa kun yrität keksiä keinoa korjata virheesi valehtelussasi, sekin on täällä kaikille jo selvää.

Jos olet trolli, olet huono myös siinä -tarinasi oli alunperinkin typerä ja em. syiden vuoksi harvinaisen ontuva.
Jos taas olet tosissasi, niin...heh.

Jokainen viestisi nyt vain syventää sitä kuvaa, minkä olet itsestäsi täällä antanut; naurettava, epälooginen, jopa hieman säälittävä pentu.

Tällä palstalla kukaan ei enää usko valeitasi ja oman kertomasi mukaan miehesikään ei usko.
Olet huono myös siksi, että et itse muista, mitä olet täällä kirjoitellut, joten juttusi muuttuu sitä mukaa kun yrität keksiä keinoa korjata virheesi valehtelussasi, sekin on täällä kaikille jo selvää.

Jos olet trolli, olet huono myös siinä -tarinasi oli alunperinkin typerä ja em. syiden vuoksi harvinaisen ontuva.

Jokainen viestisi nyt vain syventää sitä kuvaa, minkä olet itsestäsi täällä antanut; naurettava, epälooginen, jopa hieman säälittävä pentu.

100% samaa mieltä.

Viimeksi muokattu:

Hetkinen, tarkenna että mitä en muista valehdelleeni? Olisi ihan mukava kuulla että mitä tässä on jäänyt teille epäseselväksi. Olen mielestäni kertonut rehellisesti miten tarina on edennyt.

Valitettavasti olen tosissani. Niin aivan olen antanut semmoisen kuvan sinun mielestäsi vaikka todellisuudessa se on se kuva minkä olet minusta luonut perustuen omiin kokemuksiisi ja tuntemuksiisi, sillä ei ole paljoa tekemistä todellisuuden kanssa.

Olen monia asioita mutta mielestäni en ainakaan millään tavalla epälooginen.

Viimeksi muokattu:
Yhtä asiaa en ymmärrä. "Kukaan ei tällä palstalla usko valheitasi". Siis mitä valheita?

Onko tää tilanne jotenkin epäuskottava? Se on ihan totta.

Oli keksitty raskaus, on mies jolle siitä valehtelin ja sillä sipuli. Mitä ihmeellistä siinä on?

Jos se kerta uskoi niin miks te ette usko totuutta kun sen tulin tänne kertomaan?

En mä nyt sentään niin häiriintynyt ole että olisin koko tämän asian keksinyt vaan viihdyttääkseni teitä. Se on mun elämää ikävä kyllä.

Niin aivan olen antanut semmoisen kuvan sinun mielestäsi vaikka todellisuudessa se on se kuva minkä olet minusta luonut perustuen omiin kokemuksiisi ja tuntemuksiisi, sillä ei ole paljoa tekemistä todellisuuden kanssa.

Sinusta saamani kuva perustuu kirjoituksiisi.

Olen monia asioita mutta mielestäni en ainakaan millään tavalla epälooginen.

Jos et olisi, huomaisit itsekin, mistä epäluulo(mme) tarinaasi kohtaan johtuu.

Mutta hei, oletetaan että olet tosissasi. haluat siis neuvoja, miten selvitä tilantesta kertomatta totuutta.
Herää jo, hyvä ihminen. Miten kukaan sitä sinulle voisi kertoa? Lopeta tuo kitinä ja jatka elämääsi.
Hetken olit huvittava, nyt enää pitkästyttävä.

Viimeksi muokattu:
Sinusta saamani kuva perustuu kirjoituksiisi.

Jos et olisi, huomaisit itsekin, mistä epäluulo(mme) tarinaasi kohtaan johtuu.

Mutta hei, oletetaan että olet tosissasi. haluat siis neuvoja, miten selvitä tilantesta kertomatta totuutta.
Herää jo, hyvä ihminen. Miten kukaan sitä sinulle voisi kertoa? Lopeta tuo kitinä ja jatka elämääsi.
Hetken olit huvittava, nyt enää pitkästyttävä.

niinpä

Viimeksi muokattu: