Valehtelin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pritt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pritt

Vieras
Keskustelimme eilen mieheni kanssa asioista, elämästämme ennen toisiamme ja tietysti entisistä suhteistamme. Olemme olleet yhdessä nelisen kuukautta, ja luonnollista on kai se et toisesta haluaa tietää kaiken mahdollisen. Mieheni halusi tietää kuinka monen kanssa olen sängyssä ollut. Se ei todellakaan ole mikään romanttinen kysymys, ja mielestäni ihan kaikkea ei toiselle kannata kertoa. Ja kuinka voisin kertoa rakastamalleni miehelle, että juu, miehiä on ollut yhteensä 62. Että kaikkia en muista nimeltä, enkä kaikkia tunnistaisi kadulla vastaan tullessa.. Vietin joskus aika levotonta elämää, bailasin ja keräsin yhdenyönmiehiä ihan vain huvikseni. Vastasin miehelleni et alle kymmenen. (Hänellä myös ""alle kymmenen"") Teinkö kamalan väärin? Olen 27 ja mieheni on 25.

Teit ihan oikein. Onhan tuo tälläkin palstalla useasti nähty, miten käy jos nainen kertoo olleensa ns. aktiivinen eli on yli 10 seksisuhdetta. Alkaa joko huorittelu tai jatkuva ahdistus ja pelko miehen puolelta, että onko hän nyt riittävän hyvä jne. Vertaa itseään sun entisiin yms.

Tuo on oikeesti sellainen kysymys, jota ei saisi edes esittää toiselle. SAmoin kaikki sellaiset kysymykset, että kuka on paras pano tms. pitäisi älytä olla esittämättä, kun aika harva kestää kuulla jos itse ei olekaan se N:o 1!

Olet todella oikein laskenut siihen 62:een asti? Minä lopetin laskemisen kahdenkymmenen paikkeilla =) Olisi jo pitänyt ruveta kirjoittamaan paperille, mitä ei fiini nainen tietenkään seikkailuistaan tee.

Mä pidin listaa tuohon 40:een asti. Kirjoitin nimet aina yhteen vihkoon. Toisista oli koko nimi ja toisista joku ""lempinimi"" jotta muistaisin ketä tarkoitin. Tyyliin ""Rhodoksella ruotsalainen perheenisä"".
Harmi, että muutossa tuo vihko mysteerisesti hävisi, eikä ole ikinä löytynyt. Tiedä, missä käsissä se on.

En tietty mitään tukkimiehen kirjanpitoa ole pitänyt, rasti kalenterissani tarkoitti irtosuhdetta. Korjatessani entistä elämääni laatikkoon (vappuna, kun poikaystäväni sain avaimen asuntooni keräsin kaikki eksiltä tulleet meilit, valokuvat jne), laskin huvikseni nämä sinkkuaikojen tuttavuudet ja sain sen 62. Huh kauhea, nykyajatusmaailmani mukaan luku on hirvittävä ja sen pitäisi kertoa epätasapainoisesta, huonomoraalisesta ja kaikinpuolin kelvottomasta ihmisestä! Mutta sen kummemmin en ajattele ""hutsaamisen"" vaikuttaneen, minulla on kiva vakituinen työ lainopillisella alalla, mukava kaveripiiri ja tämä orastava rakkauteni. Menneisyys on mennyttä, onneksi!

Miksi kukaan haluaisi tietää kuinka monen kanssa kumppani on harrastanut seksiä. Minä en ainakaan halua, mitä merkitystä niillä yleensäkään on?! Sehän on jo ollutta ja mennyttä, ei niihin voi enää vaikuttaa, ainoastaan turhanpäiten loukkaantua tai muuta vastaavaa.
Itse en tiedä aviomieheni entisten seksisuhteiden määrää noin suurinpiirteinkään eikä hän minun, eikä ole tullut mieleenkään kysellä.
Meillä on tämä meidän nykyinen, yhteinen seksielämä, vain se on tärkeää.

Kuulunee vielä tuohon ikään, että tuollaisistakin asioista pitää keskustella ja kysyä. Mulla on mieheni kanssa lähes 11 vuotta kestänyt suhde ja molemmat tiedetään vaan sen verran toisen aikaisemmasta seksielämästä, että hän on varmasti harrastanut sitä poikansa äidin kanssa ja minä ex-avomieheni kanssa.

Tavallaan teit väärin kun valehtelit, mutta tarvitseeko tuollaiseen kysymykseen edes vastata? Toisaalta, jos mies tekee tuollaisen kysymyksen, niin sillä on hänelle merkitystä eli olis kannattanut tiedustella, että miksi hän tuollaista edes kysyy...

No, jos tuo tarkoittaa 62 panokertaa, niin mielummin ottaisin sen kuin vaikka 500 panokertaa jonkun linnakundin tai epäsosiaalisen luuserin kanssa. Kertoisi enemmän naisesta negatiivista se, tai esim. yh-huoltajuus ja isänä joku ongelmatapaus = miksi vitussa teki lapsen jonkun luuserin kanssa? Sinulla on ilmeisesti ehkäisy ja suojaus ollut käytössä joten ei ongelmia minun suhteen. Itselläni oli kanssa villisinkkuelämä, panin pääasiassa maksullisia naisia about. 5 vuotta, saldo n. 300 naista, ei maksullisia n. 50. En kuitenkaan kerro koskaan totuutta jos naisystävä kysyy, noin kymmenen on hyvä vastaus...

mä laskin tossa hätäpäissäni myös mitä muistin; hirvistys 40 tuli ja kaikkeahan en muista...olen ollut mieheni kanssa jo 20 vuotta ja tuntuu että mulla oli aika hulvaton elämä..rilluttelin ja vaihdoin näitä yhdenyön suhteita, oli mulla niitä ""vakijuttujakin"".

Mieheni ei ole koskaan kysynyt että kuinka monta,taitaa arvaaata..en minäkään häneltä...

Kyllä mekin alkuaikoina mieheni kanssa kyseltiin toisiltamme kaikki mahdolliset asiat, myös seksin ja entisten kumppaneiden suhteen. Mieheni saldo 3. Minun noin 10 silloin. Nyt vähän enemmän, mutta onneksi emme enää ole siinä vaiheesa että tuota kysymystä enää tulisi esitettyä. Eipähän tarvitse valehdella.

No ei todellakaan tarvitse kertoa todellista määrää. Ja ihan pöljää edes kysyä.

Itse tiedän olevani paljon kokeneempi kuin mieheni enkä ikinä kertoisi hänelle todellista partnereiden määrää. Pidän itseäni täysin normaalina nykynaisena ja muutama ystävätär on paljon villimpääkin elämää viettänyt. Partnerit on olleet ihan ok miehiä, mitään retkuporukkaa en ole sänkyyni huolinut. Eikä yhtään sukupuolitautia ole tullut sairastettua.

Miehet on näissä asioissa kauhean vanhanaikaisia ja herkkähipiäisiä. Miestäni loukkasi se valtavasti, että ennen häneen tutustumistaan seurustelin pari kuukautta hänen työtoverinsa kanssa. Hänen oli vaikea päästä sen tiedon yli, minusta oli oikein kertoa se itse, kun varmaan olisi sen tältä kaverilta sitten kuullut. En koskaan ymmärtänyt mikä siinä tökki, kun en miestäni silloin edes tuntenut.

Oikein tehty. Hyvä vale on oiva perusta pitkäaikaiselle suhteelle. Eikä ole sitten sitäkään tuskaa kun täytyy ruveta siipalle valehtelemaan esimerkiksi ensimmäisen pettämisen tapahduttua. Kun pitää sopivan valehtelurutiinin yllä koko ajan, niin kaikki on helpompaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras Sika:
Oikein tehty. Hyvä vale on oiva perusta pitkäaikaiselle suhteelle. Eikä ole sitten sitäkään tuskaa kun täytyy ruveta siipalle valehtelemaan esimerkiksi ensimmäisen pettämisen tapahduttua. Kun pitää sopivan valehtelurutiinin yllä koko ajan, niin kaikki on helpompaa.

Hahaa. Olen kertonut miehelleni hänen sitä kysyttyään, että suunnilleen 5 miestä on ollut. Naimisissa ollaan oltu nyt 25 vuotta. Ja niitä miehiä oli kyllä enemmän.

Ei se mies sitä samaa asiaa enää uudelleen kysy. Tai sitten se on imbesilli.

Ja pikkupojat hei, ei se tavara käytössä kulu. Vai pieneneekö teidän pippeli siitä, kun se paisuu ja kutistuu monta kertaa?

Joo,meidän suhteen alussa muuten tuli tuo puheeksi. Ei siinä muuta kun sanoin oikean lukumäärän kursailematta. Hänkin sanoi ja eipä tuo nyt niin tabu juttu tuntunut meille olevan. Tosiaan se nykyhetki ratkaisee, mutta ohan se kiva tietää toisen menneisyydestä varsinkin kun toinen ei siitä häpeillen tai vältellen puhu.

Se nyt on ihan sama, montako seksikumppania kummallakin puolisolla on ollut suhdetta aloitettaessa. Se, jos ne lisääntyvät suhteen aikana, onkin jo eri juttu. - Tosin sekin näyttää olevan aika yleistä, mikä käy ilmi tätäkin palstaa lukiessa.

En kyllä ymmärrä, miksi pitää valehdella kaunistellakseen asioita. Ei ole hyvä perusta parisuhteelle. Toisen täytyy rakastaa toista sellaisena kuin on, oli menneisyydessä tapahtunut sitten mitä tahansa. Entäs jos vuosien päästä puhutte aiheesta ja sinulta lipsahtaakin jokin toinen luku ja mies huomaa sinun puhuneen puuta heinää?

Me mieheni kanssa puhuttiin määristä suhteen alussa. Mieheni oli ensimmäiseni, ja miehelläni oli ollut 5 naista. Itse halusin tietää, kuinka kokenut mieheni oli, kun itselläni ei kokemuksia ollut. Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, onko toisella ollut 5 vai 50. Tai onko miehellä ollut muita suuria rakkauksia, vai olenko minä ensimmäinen. Suhteista on myöhemminkin ollut puhetta ja tiedän kutakuinkin, keitä nämä mieheni entiset ovat olleet, tyttöystäviä ja yhden yön juttuja. Pitkäaikaisinta tyttöystävää tervehdin kun tulee vastaan, olemme niin monta kertaa aikanaan törmänneet baareissa ym. Eikä asia minua mitenkään ole vaivannut, päinvastoin, on hyvä että mistä tahansa voi keskustella toisen kanssa. Ja 11 vuotta on yhdessä oltu.

Alkuperäinen kirjoittaja kikkeliforwomen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pritt:
Keskustelimme eilen mieheni kanssa asioista, elämästämme ennen toisiamme ja tietysti entisistä suhteistamme. Olemme olleet yhdessä nelisen kuukautta, ja luonnollista on kai se et toisesta haluaa tietää kaiken mahdollisen. Mieheni halusi tietää kuinka monen kanssa olen sängyssä ollut. Se ei todellakaan ole mikään romanttinen kysymys, ja mielestäni ihan kaikkea ei toiselle kannata kertoa. Ja kuinka voisin kertoa rakastamalleni miehelle, että juu, miehiä on ollut yhteensä 62. Että kaikkia en muista nimeltä, enkä kaikkia tunnistaisi kadulla vastaan tullessa.. Vietin joskus aika levotonta elämää, bailasin ja keräsin yhdenyönmiehiä ihan vain huvikseni. Vastasin miehelleni et alle kymmenen. (Hänellä myös ""alle kymmenen"") Teinkö kamalan väärin? Olen 27 ja mieheni on 25.

62? ja olet 27 v? vittu mikä lortto!! hyi helvetti! pillu varmaan keskiverto-autotallin kokoinen

Höpsis. Tyttö vain on paljon taitavampi seksissä kuin sinä osaisit koskaan kuvitellakaan.

itsellä ollut pari sataa seksikumppania elämäni aikana . Tietysti tilaisuuksia olisi ollut 10-20 kertaa enemmän, mutta oon valkannut parhaat tapaukset. Miesten kysymykseen kumppanien määrästä, vastaan yleensä, että tarpeeksi :). Itse en oo kiinostunut miesten kumppaneista tai heidän määrästään, en kysele millaisia, montako...
Ja itse oon sitä mieltä, että orgasmi vähintään kerran päivässä(vaikka omin käsin) pitää emättimen ja koko lantioseudun lihakset hyvässä kunnossa. Ilman orgasmia kyllä paikat venähtää, jos ei sitten treenaa lihaksia muulla tavoin.