Valehtelu parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miten suhtautuisitte tähän? Olen seurustellut mieheni kanssa muutaman vuoden ja pari vuotta sitten hän jäi ensimmäisen kerran kiinni siitä, että antaa rahaa exälleen. Heillä eikä meillä ole yhteisiä lapsia. Minulla on omia, miehellä myös, mutta he ovat jo aikuisia. Miehen exällä ei ole lapsia. Sain vahingossa tietää, että mies on edelleen pitänyt yhteyttä tähän exään ja antanut tälle edelleen rahaa. Syytä siihen, miksi mies on näin toiminut, ei mies osannut kertoa! En tiedä, onko tätä jatkunut 2 vuotta, eli edelleen siitä saakka, kun mies lupasi olla olematta tekemisissä exän kanssa, vai vain 2kk, kuten mies minulle väitti. Omille lapsilleen ei hän rahaa jakele, mutta tälle naiselle kyllä aina jos se sitä pyytää. Mies väitti, että puhelimesta oli mennyt esto itsestään pois päältä. Mies on myös väittänyt, ettei heillä olisi mitään parisuhdetta koskaan ollut, vaan pitää kuulema tätä naista lapsenaan. Minä ja tämä nainen olemme miestä yli 20v nuorempia. En asu miehen kanssa yhdessä, vaan hoidan oman talouden itse. En tiedä, miten suhtautuisin tähän asiaan, että mies on ehkä valehdellut tästä kyseisestä asiasta koko suhteemme ajan. Minulle hän ei rahaa jakele. Enkä sitä tarvitsekaan, mutta miksi ihmeessä sitä pitää ilman syytä exälle tai mikä lie onkaan jaella, kun se ei niitä myöskään kuulema koskaan takaisin maksa.

Yhteistyössä