K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli siis voisiko olla ihan verrattavissa tavallisiin menkkoihin, paitsi nyt ei ollut minkäänlaisia kipuja, alkoi ajallaan, ja ennenkun alkoi niin sain sellaisen olemattoman haamun testiin....ja muutenkin oli oudot menkat, alkoi ilman tuhrua ja loppui kuin seinään, kesti kyllä sen 3-4 päivää
Alkuperäinen kirjoittaja Klaava:Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli siis voisiko olla ihan verrattavissa tavallisiin menkkoihin, paitsi nyt ei ollut minkäänlaisia kipuja, alkoi ajallaan, ja ennenkun alkoi niin sain sellaisen olemattoman haamun testiin....ja muutenkin oli oudot menkat, alkoi ilman tuhrua ja loppui kuin seinään, kesti kyllä sen 3-4 päivää
Mulla oli just näin. Eli ainoa mikä kiinnitti huomiota oli se, että vuoto oli aika vähäistä siihen mitä minulla normaalisti, kesto kuitenkin tavanomainen. Ja se, että yleensä mulla kierto yli 30pv ja nuo menkat alkoi just 28pv. Luulin sitten vaan, että niukkuus johtuu lyhemmästä kierrosta.
oliko kuitenkin ihan vuotoa, siis verta?
jotenkin tää tuntuu nyt ihan oudolta, en oikein tiedä miten päin olisi, vai antaisiko vaan olla ja odotella taas seuraavia?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Klaava:Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli siis voisiko olla ihan verrattavissa tavallisiin menkkoihin, paitsi nyt ei ollut minkäänlaisia kipuja, alkoi ajallaan, ja ennenkun alkoi niin sain sellaisen olemattoman haamun testiin....ja muutenkin oli oudot menkat, alkoi ilman tuhrua ja loppui kuin seinään, kesti kyllä sen 3-4 päivää
Mulla oli just näin. Eli ainoa mikä kiinnitti huomiota oli se, että vuoto oli aika vähäistä siihen mitä minulla normaalisti, kesto kuitenkin tavanomainen. Ja se, että yleensä mulla kierto yli 30pv ja nuo menkat alkoi just 28pv. Luulin sitten vaan, että niukkuus johtuu lyhemmästä kierrosta.
oliko kuitenkin ihan vuotoa, siis verta?
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No mulla tuli kyllä aika runsaasti verta, enemmän kuin menkkojen aikana, mulla ollu aina niukat kun käytin kapselia. Ei tullut kyllä missään vaiheessa "tuoretta" verta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No mulla tuli kyllä aika runsaasti verta, enemmän kuin menkkojen aikana, mulla ollu aina niukat kun käytin kapselia. Ei tullut kyllä missään vaiheessa "tuoretta" verta.
Eli siis tuli reilusti verta mutta ei tuoretta? millaista sitten?