Valepoliisimamut ryöstivät pariskunnalta huomattavan summan rahaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rikollisren vapaa liikkuvuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Missä luki, että nne oli mamuja? Romanialaisiksi poliisit niitä epäilee. Eli rikollisia kesäturisteja. Oppikaa nyt ero maahanmuuttajan ja tilapaisesti maassa olevaan.

"Valepoliisimamut", oon vähän väsynyt, mutta mua naurattaa tää sana ihan älyttömästi. Olen herännyt ennen viittä tänään... Heidän toimintansa on kyllä aanuksesta.

[QUOTE="Satu";28620869]"Valepoliisimamut", oon vähän väsynyt, mutta mua naurattaa tää sana ihan älyttömästi. Olen herännyt ennen viittä tänään... Heidän toimintansa on kyllä aanuksesta.[/QUOTE]

Äläs nyt naura meidän palstapersun hengen tuotoksille :D

Aggressiiviset naiset ryöstivät vanhuksen - Rikos - SeiskaLive
Ikaalisten Lidl-kaupan pysäköintialueella ryöstettiin torstaina 13. kesäkuuta 80-vuotias nainen. Hänet työnnettiin kaupan seinää vasten, ja hänen ranteestaan vietiin arvokas kultainen rannekoru. Tekijät olivat erittäin aggressiivisia ja estivät iäkkään uhrin poistumisen paikalta. Poliisi epäilee teosta kahta 30?40-vuotiasta naista, joiden poliisi epäilee olevan romanialaisia.

[QUOTE="vieras";28620885]Äläs nyt naura meidän palstapersun hengen tuotoksille :D[/QUOTE]

Persefinniltä kesti monta tuntia keksiä tuo. Vai onko niin, että hommalla joku (mahdollisesti Latva-laho "älykkönä" pidetty) keksi sen?

[QUOTE="vieras";28620937]Persefinniltä kesti monta tuntia keksiä tuo. Vai onko niin, että hommalla joku (mahdollisesti Latva-laho "älykkönä" pidetty) keksi sen?[/QUOTE]

Mä luulen, että hommalainen on sen keksinyt, mutta ollaan niin kuin ei tajuttaisi tätä ja annetaan palstapersun ottaa siitä kunnia itselleen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Aggressiiviset naiset ryöstivät vanhuksen - Rikos - SeiskaLive
Ikaalisten Lidl-kaupan pysäköintialueella ryöstettiin torstaina 13. kesäkuuta 80-vuotias nainen. Hänet työnnettiin kaupan seinää vasten, ja hänen ranteestaan vietiin arvokas kultainen rannekoru. Tekijät olivat erittäin aggressiivisia ja estivät iäkkään uhrin poistumisen paikalta. Poliisi epäilee teosta kahta 30?40-vuotiasta naista, joiden poliisi epäilee olevan romanialaisia.

Palstapersu lukee Seiskaa :laugh:

[QUOTE="vieras";28620885]Äläs nyt naura meidän palstapersun hengen tuotoksille :D[/QUOTE]

Kukkiksia naurattaa aina, kun suomalaiset joutuvat mamujen tekemien rikosten uhreiksi.

[QUOTE="Elina";28620964]Kukkiksia naurattaa aina, kun suomalaiset joutuvat mamujen tekemien rikosten uhreiksi.[/QUOTE]

Käytä nyt vain rohkeasti samaa nikkiä, jolla ketjun aloitit :)

[QUOTE="Elina";28620964]Kukkiksia naurattaa aina, kun suomalaiset joutuvat mamujen tekemien rikosten uhreiksi.[/QUOTE]

Ei, vaan naurattaa aina kun rikollisilla ei ole mitään tekemistä maahanmuuton kanssa, mutta asiasta saadaan kuitenkin väännettyä juttu jossa on sana "mamu".

Minuakin se on ihmetyttänyt pitkään: mikä siinä niin huvittavaa, että pitää nauraa ryöstön uhrille?

He kylläkin ryöstivät ulkomaalaisen pariskunnan. Eikö persefinni viitsinyt edes lukea linkittämäänsä artikkelia. Vai luuletko, että suomalaiselle pariskunnalle menee täydestä huonoa englantia puhuva poliisi?

[QUOTE="vieras";28620990]Minuakin se on ihmetyttänyt pitkään: mikä siinä niin huvittavaa, että pitää nauraa ryöstön uhrille?[/QUOTE]

Kuka niille on nauranut :O

[QUOTE="vieras";28621002]He kylläkin ryöstivät ulkomaalaisen pariskunnan. Eikö persefinni viitsinyt edes lukea linkittämäänsä artikkelia. Vai luuletko, että suomalaiselle pariskunnalle menee täydestä huonoa englantia puhuva poliisi?[/QUOTE]

Tätä iloa ei pitäisi häneltä ottaa pois.. Hänellä ei ole ollut kovin tuottoisa päivä tänään näiden linkitysten kanssa :(

[QUOTE="vieras";28620955]Palstapersu lukee Seiskaa :laugh:[/QUOTE]

Vähävaraiset sossun asiakkaat yleensä lukevat tuon tasoisia lehtiä. Seiskassa on lisäksi paljon kuvia, apukoululaisen on helpompi tavata sellaista lehteä.

[QUOTE="vieras";28621014]Vähävaraiset sossun asiakkaat yleensä lukevat tuon tasoisia lehtiä. Seiskassa on lisäksi paljon kuvia, apukoululaisen on helpompi tavata sellaista lehteä.[/QUOTE]

Totta ja eiks niissä on kivoja isoja ja värikkäitä kuviakin, jotka sopivat hänelle kuin nenä päähän?

[QUOTE="vieras";28621029]Totta ja eiks niissä on kivoja isoja ja värikkäitä kuviakin, jotka sopivat hänelle kuin nenä päähän?[/QUOTE]

Ei vaadita kummostakaan lukutaitoa. :D

Onhan se hyvä, että persefinni saa vähän väriä elämään edes Seiskan ansiosta. Muutenhan hän vaan nyhjää sisällä läppärin ääressa 24/7.

[QUOTE="vieras";28621046]Ei vaadita kummostakaan lukutaitoa. :D

Onhan se hyvä, että persefinni saa vähän väriä elämään edes Seiskan ansiosta. Muutenhan hän vaan nyhjää sisällä läppärin ääressa 24/7.[/QUOTE]

On on, johan tuo palstalla roikkuu huolestuttavan paljon, niin ehkä se Seiska sitten tuo edes hieman vaihtelua :)

[QUOTE="Huom!";28621155]Mamu=ulkomaalainen rikollinen. :attn:[/QUOTE]

Edelleenkin mamu = maahanmuuttaja.

Ja miten nyt linkittäjää niin kiinnostaa tämä rikos, kun uhritkin olivat "mamuja".

[QUOTE="fantsu";28621166]Edelleenkin mamu = maahanmuuttaja.

Ja miten nyt linkittäjää niin kiinnostaa tämä rikos, kun uhritkin olivat "mamuja".[/QUOTE]

Miten niin ryöstetyt uhrit olivat mamuja?

[QUOTE="vieras";28621251]Miten niin ryöstetyt uhrit olivat mamuja?[/QUOTE]

Koska palstapersun mukaan kaikki Suomessa vain piipahtamassakin käyvät ulkomaalaiset ovat mamuja :)

Yhteistyössä