Välikausihaalari.. Reima vai Reimatec ? Mistä tuon eron tietää ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymysmerkkinä ?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta Reimatecin logossa on tota valkoista lopussa. Päällepäin sitä ei erota kumpaa ne on, yleensä. Reimaa on kosteussuojattuna ja alaosa teipattunakin, mutta myös ihan tavallisenakin. Ehkä silloin pinta ei ole niin liukas.

Miten tiedät millainen pinta on, jos et tiedä mitä merkissä lukee?

Myin tän huutonetissä ja luulin olevan Reimatec, en ees tienny että on muitakin välikausihaalareita tai että noissa on jotain eroa ... Puku makso n. 70-80 ?.

Nyt en vaan millään muista mitä rinnuksessa lukee kun "asiakas" laitto sähköpostia että hän luuli ostavansa Reimateciä ei Reimaa.. Ja siksi kysyn.

Tuon rinnus jutun selvitin nyt jälkeenpäin kun halusin tietää mistä sen voisi nähdä näin kun haalaria ei enää ole mulla täällä. Tietystikään..

Siis tossa kyseisessä logossahan on ensin punaisia palloja ja sit lukee valkoisella REIMA, eli on "pelkkä" reima.. Reimatecin logossa taas yleensä lukee ensin valkoisella REIMA ja sitten TEC perään jollain muulla värillä..näin ainakin meillä olevissa haalareissa, joita on 4kpl, 2 Reimaa ja 2 reimateciä :)

Selvä homma.

Oon ollut sitten väärässä tässä.

Kaikkea sitä oppii... Luulin kaikkien Reiman välikausihaalarien olevan Reimateciä. Joo noh.

Mitenköhän sitä nyt sitten hyvittäis toiselle kun on ostanutkin jotain muuta kuin luuli.. =/

Alkuperäinen kirjoittaja Reima:
Siis tossa kyseisessä logossahan on ensin punaisia palloja ja sit lukee valkoisella REIMA, eli on "pelkkä" reima.. Reimatecin logossa taas yleensä lukee ensin valkoisella REIMA ja sitten TEC perään jollain muulla värillä..näin ainakin meillä olevissa haalareissa, joita on 4kpl, 2 Reimaa ja 2 reimateciä :)

Sä muuten olet oikeassa ton reimatecin logon suhteen. Kävin tsekkaamassa ja valkoisella oli reima ja tec punaisella perässä, meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkkinä ?!:
Selvä homma.

Oon ollut sitten väärässä tässä.

Kaikkea sitä oppii... Luulin kaikkien Reiman välikausihaalarien olevan Reimateciä. Joo noh.

Mitenköhän sitä nyt sitten hyvittäis toiselle kun on ostanutkin jotain muuta kuin luuli.. =/

Kannattaisi antaa mahdollisuus perua kaupat tai ottaa hieman hinnasta pois...