välikausihaalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ööö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Alkuperäinen kirjoittaja mites:
esim. verkkapuku?

Mutta jos sataa ja on märkää? Eikö verkkapuku kastu?

kuravaatteet päälle jos on märkää..

Eli siis sadepuku ja kuravaatteet varmaan sama asia. Mutta olisko sitten sama olla semmonen välikausihaalari vai missä asteissa niissä tulee kuuma?

En oo kauheesti perehtynyt aiheeseen... ;)

Jos on pieni kesäinen tihkusade, joka kestää hetken ja sen jälkeen aurinko taas paistaa. Niin silloin laitetaan vain golitsi-takki päälle. Jos on kunnon rankkasade, niin silloin välikausihaalari. Alle sen mukaan mitä mittari näyttää, jos kovin lämmin niin pelkkä t-paita ja shortsit.

Meillä ainakin haalari on yhtä paksu kuin minun oma kevät/kesä-takki. Joten jos keli on sellainen, että puen itse takin ja pitkät housut, niin silloin lapsikin laittaa haalarin. Jos ei sada, niin sitten kaksiosaisen puvun.

Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Eihä sinne haalarin alle tarvitse kauheesti laittaa :) Kyllä sä sen lapsestas huomaat onko hiki vai ei.

joo varmasti huomaan. :) Mutta oon vasta ostamassa niin mietin, että ostanko välikausihaalarin vai sedepuvun...? Vai kummatki...

Mä en kesällä oo laittanut lapsille mitään haalareita. Takki ja ehkä kurikset päälle jos tarvis . Kesä kuivaa niin nopeasti maan, etten oo nähny tarvetta haalarille.

Mä olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka laittaa kurapuvun alle vielä jotain ulkovaatetta!

Minä laitan nyt keväälläki jos likaista ja märkää, ticketin sadetakin ja sadehousut (ne hengittää!,tavallinen kurahousu ei hengitä yhtään!) ja sinne alle vaan esim verkkarit
tai fleeseä jos kylmä!

kesällä sitten alle vielä vähemmän niin ei hiosta!
Kesäthän täällä on lähivuosina satanut paljon!

kai se välikausihaalari toimii samalla lailla,
mut sadetakista ja housuista on helppo suihkuttaa kurat ja hiekat pois!

Alkuperäinen kirjoittaja sade:
Mä olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka laittaa kurapuvun alle vielä jotain ulkovaatetta!

Minä laitan nyt keväälläki jos likaista ja märkää, ticketin sadetakin ja sadehousut (ne hengittää!,tavallinen kurahousu ei hengitä yhtään!) ja sinne alle vaan esim verkkarit
tai fleeseä jos kylmä!

kesällä sitten alle vielä vähemmän niin ei hiosta!
Kesäthän täällä on lähivuosina satanut paljon!

kai se välikausihaalari toimii samalla lailla,
mut sadetakista ja housuista on helppo suihkuttaa kurat ja hiekat pois!

onkohan se ticketin sadepuku kans jotenki hengittävää?

joo on! ja pehmeämpää kangasta kuin muut kurapuvut!
en siis nyt puhu siitä tuulipuvusta(mut sekin on hyvä)
Kurapukujen lapuissa lukee hengittävyys!
en ole mitenkään ticket-mamma tai fani, mut kuravaatteet on kyllä hyvät(illman fleeseä,
niissä fleesevuorisissa tosi kireet hihojen resorit)

Alkuperäinen kirjoittaja ticket:
joo on! ja pehmeämpää kangasta kuin muut kurapuvut!
en siis nyt puhu siitä tuulipuvusta(mut sekin on hyvä)
Kurapukujen lapuissa lukee hengittävyys!
en ole mitenkään ticket-mamma tai fani, mut kuravaatteet on kyllä hyvät(illman fleeseä,
niissä fleesevuorisissa tosi kireet hihojen resorit)

joo, kiitos! :) mä taidan ostaa semmosen sadepuvun kesäks ja kattoo sit syksyllä tarviiko jotain muuta pukua!

Yhteistyössä