Välikausihaalarit? Mikä kuosi on sellainen jonka ostaisit ensi keväänä :)

21.10.2010
275
0
16
Elikkä tämmönen turhis :)
Mietityttää tuo välikausihaalari, ja Racoon olisi ihana mutta onko sen laatu edelleen yhtä paskaa?
Melkein samalla hinnalla saisi kuitenkin Ticketin, josta saisi ensi keväänäkin ihan kelpo hinnan :)
Elikkä uteliaisuudesta kyselen mikä kuosi ja merkki on sellainen jonka saisi ensi keväänä myytyä eteenpäin ihan kelvolla hinnalla..

Kannattaakohan sillä periaatteella ostaa, että minkä saa myytyä eteenpäin?

Yleensähän "hittikuosit"paljastuvat vasta sesongin jälkeen. Muutenhan jokainen osaisi etukäteen ostaa itselleen juuri sitä mistä tykkäävät. Mutta nämä kuosien metsästäjäthän tajuavat vasta jälkikäteen, mikä kuosi olisikin pitänyt saada,ja metsästävät sitä sitten blogikirppiksiltä tai huutiksesta...

Minä ostaisin sen, mikä itseäni eniten miellyttää. Ei kannata liikaa yrittää taktikoida.

No mulle henk koht merkki ja kuosi on ihan se ja sama kunhan haalari ajaa asiansa. Mutta mitä oon itte huutiksessa myyny niin Ticketti on ollu se josta on saanu parhaan hinnan aina. Myin yhden ticketin TOPPA haalarin viime kesäkuussa keskellä kesää ja sillekin riitti kymmenen huutajaa. TOkko oisin muun merkkistä saanu keskellä kesää myytyä (?)
Että ticketti on jälleenmyynni kannalta aika hyvä ostos niin kauan kuin se on in. Saa nähä koska into laantuu ja joku toinen merkki tulee tilalle.

Yhteistyössä