Välikausipuku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miukuliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miukuliina

Vieras
Suositelkaa jotain hyvää välikausipukua nyt 1v 3kk ikäiselle pojalle. Ja minkä kokoinen pitäisi ostaa, jotta mahtuisi päälle vielä keväälläkin, pituutta tällä hetkellä 84cm. Kaikki 86 "sisävaatteet" on silti jo pieniä!

Puku saa siis olla 2 -osainenkin, kunhan on kestävä, pestävä ja mielellään vedenpitäväkin, koska kuitenkin möyrii märässä maassa/nurmikolla.

mä en taas ostais reimateciä enää kun meillä ne on mennyt rikki ja kulahtanut jo muutamassa kuukaudessa.. muista esim jonathanista,popista ja ticketistä hyvät kokemukset.

luulisin että 92cm kannattaa ostaa, koska lapsi hukkuisi nyt 98cm kokoiseen! Ja tosiaan lassie on ihan hyvä.. kuitenkin syksyisin ja keväisin useimmiten on kurahaalaritkin päällä, joten puku sinänsä ei kamalasti edes kulu.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
reimatec tai lassielta suprafill tai lassietec.
Kummastakin todella hyvät kokemukset :)
Kuulemma Jonathan on myös hyvä.

näistä juuri ajattelinkin valita, mutta käyttökokemus puuttuu kaikista! Viime vuonna, siis ihan vauva-aikana, oli käytössä Reiman vk-haalari. Sitten oli Prisman Chiraf -merkkinen 2 osainen vk-asu. Tästä tykkäsin muuten, mutta takista hajosi melkein heti vetoketju niin, että se aukeaa aina alapäästä...

Tuossa iässä on kyllä ehkä hankala ostaa sillä idealla, että mahtuis vielä keväälläkin. Saattaa kasvaa niin paljon ja hankalaa jos on nyt liian iso. Lassieihin, Remuihin ja Reimaan olen ollut tyytyväinen.

Haalari on mun mielestä kätevin vuosikkaalla. Ja mallista riippuen 86cm voi olla reilu tai sitte kimpakka. Itse ostaisin varmaanki 92cm haalarin, mut sellasen missä on vyötäröllä supistus siis sellanen ei babymalli, silloin voi olla reilumpikin mutta pystyy hyvin toimimaan. Tosin ei se liian iso saa olla tai on hankala liikkua kun pienillä se kävelykin on vielä vähän hakusessa :D Meillä tailtaa olla Lassietec ja Lassie suprafil missä on se "kumi"alaosa, se on ollu kätevä pienellä, mut lämpimällä tarvii toisen puvun kun on aika hiostava.

Yhteistyössä