Välikausipukuja vielä käytössä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Etelän tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viime viikolla oli kahtena päivänä, mutta nyt katselin, että tuleva viikko taidetaan mennä jo pelkällä topalla :) Hyvä niin, ihan ohutta vaan alle jos on kunnolla plussaa.

Välillä on, jos talvipuku kuivumassa tms. Suunnilleen yhtä lämpimiä ne vk-puvut näillä keleillä on villahaalarin kanssa kuin toppahaalari ilman villapukua. Helpommalla vain pääsee, kun ei tarvitse pukea villahaalaria.

5 v poika ulkoilee välikausitakissa ja -housuissa. Alla sisävaatteet eli collegehousut, pitkähihainen trikoopaita, aluspaita, lyhyet alushousut ja sukat. Kädessä sormikkaat ja päässä ohuehko pipo. Ja aina on hiestä märkä...ei siis todellakaan voida vielä ottaa toppavaatteita käyttöön.

Mä oon päiväkodissa töissä ja siellä on jo yli kk ollut useilla lapsilla toppahaalari+ pienemmillä vielä fleece/villapuku+collegepuku sisävaatteiden päällä.

Aika fifty-fifty menee. Pihalla usein iltaisin toppapuku ja ohuet sisävaatteet. Täällä on ollut nyt aika kylmä tuuli ja kun aurinko laskee, tulee kylmempää. Mut eskarissa aika paljon menee vielä villapuvulla ja vk-haalarilla.

Meillä pidetään jo talvivaatteita. Jätetään vaan väliasu pois. Itsekin pidän välillä talvitakkia. Enimmillään (vai vähimmillään? ) on ollut -1 astetta, mutta tuntuu kylmemmältä.

On täällä e-p:lläkin, riippuu ihan kelistä, esim tänää on ollut lämmin vesikeli päivä, joten turhaa tuonne on toppaa laittaa, mut eilen taas oli pakkasta joten oli toppaa päällä..Joten hyvinkin sekaisin nuo vaatteet tuolla kaapissa roikkuu.. :)

[QUOTE="aapee";25158914]Tuli vaan yht'äkkiä ajatus, että onko meidän perhe ainut kenellä roikkuu vielä välikausi- ja talvivaatteet sekaisin eteisessä[/QUOTE]

Et toki. Tosin itse säästän tota yhtä pojan vk-pukua hiihtoreissuja varten. Laiska kun olen, niin topalla ollaan menty muuten.

Täällä vielä 3-vuotiaalla välikausihaalari, alla fleeceä tai villaa. Vaihdetaan toppaan, kun menee ihan oikeasti pakkasen puolelle. Nyt pakkasta on ollut vasta muutamana aamuna ehkä aste tai kaksi. Päivisin mennään vielä reippaasti plussan puolella.