K
Kepsis
Vieras
Miun anoppi on yksinkertaisesti ja lyhyesti sanottuna ITSEPÄINEN
-Ruoka-asiat -> joo, me ei edelleenkään käytetä sitä voita anoppi kulta, kyllä ne kaikki paistuu ihan tavallisella paistorasvallakin (kaikki muut rasvat kuulemma närästää tai niissä on sivumaku?!).
Paprika, kukkakaali, kurkku ja pizza närästää ehdottomasti kaikkia, myös lapsiakin. Meidänkään lapselle ei saisi syöttää kuin porkkanaraastetta ja puolukoita (mitä anoppi ainoastaan syö). Jos joskus ostetaan pitsaakin, anopin pitää väkisin ruinata yksi pala siitä itselleen ja sitten saada haukkua kuinka tulista ja mausteista ja yäk koko pitsa onMiksi se edes sitten haluaa sen yhden palan?
Vanhimmalla pojalla on sappikiviä, vika on kuulemma grilliruuissa, eikä hänen käristetyissä makkarakastikkeissa ja tirripaisteissaan?
Meidän lapsi - sillä oli ehdottomasti koliikki (vaikkei vissiin ollut), ja jotain hemmetin maitorupea otsassa vaikka se on syntymämerkki ja sitä kutsutaan enkelin suudelmaksi prkl!
Mä annan edelleen maidon sylissä ennen nukkumaan menoa, anopin pitää väkisin se tukkia lapsi sen pullon kanssa sänkyyn, koska hänen lapset on niin nukahtaneet.
Jooh, en jaksa edes kaikkea alkaa sepustamaan, kaikesta hän sanoo vastaan, mut mä vaan hymyilen ja nyökkäilenJoskus tietenkin palaa pinna ja pahasti ja silloin vähän räppäsen takasin
Muuten kyllä tosi reilu ja ymmärtäväinen, mutta itsepäisempää ihmistä en maailmassa tiedä... Vaikka yrittää selittää asiat miten ne on, ne menee toisesta korvasta sisään ja toisesta tulee ulos...
mulla tuli ekan kerran närästysoireita n. 30v iässä, ja söin lapsena kyllä ihan mitä sattui nenän edessä olemaan kun sen verran paljon liikuin niin aina maistui ruoka