Välinehuoltajia paikalla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ammatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Palkkako se aina on tärkein? Paska palkka on, sen voin sanoa. Samaa tasoa kuin keittoapulaisilla...

Joillekkin se raha vaan on ehtona normaalille elämiselle. en minä tarvitsekaan tuhansia euroja mutta en pärjää millään 800e/kk palkallakaan. Kaikki ei ole rikkaita "isi maksaa" tyyppejä.

 

Yhteistyössä