Valinnan vaikeus... Siis neuvoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auryn

Aktiivinen jäsen
03.05.2004
11 713
0
36
Kummat kengät???
Tarkotus on löytää talvikengät, joita käyttää ihan arkena...
PL-GOTHIKA-200.jpg

VAI
PL-DARE-209.jpg

Nuo toiset ei välttämättä ole tasan nuo, mut samantapaset... Ja siis etsin arkikenkiä lumisohjoa ajatellen, pitäskö siks ottaa nuo tokat vaikkaekoista tykkään?

Alkuperäinen kirjoittaja DarlingDiva:
ei kumpiakaa... ehkä jtn tyylikkäämpää? mutta jos ei maailmassa muita kenkiä valmistettaisi, niin nro1 :D

Mä en harrasta "tyylikästä", ainakaan noin perinteisessä mielessä. Oon kai jääny teiniasteelle kun puistattaa vaan kaikki normiaikuisjutut :whistle: :ashamed:

Ekat sitten kai ne on, mietin vaan mukavuus-vs-ulkonäkö, vaan ulkonäkö voitti :D Itseasiassa nuo ekat varasinkin jo, ehkä hommaan noi plättärit joskus myöhemmin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja DarlingDiva:
ei kumpiakaa... ehkä jtn tyylikkäämpää? mutta jos ei maailmassa muita kenkiä valmistettaisi, niin nro1 :D

Mä en harrasta "tyylikästä", ainakaan noin perinteisessä mielessä. Oon kai jääny teiniasteelle kun puistattaa vaan kaikki normiaikuisjutut :whistle: :ashamed:

Ekat sitten kai ne on, mietin vaan mukavuus-vs-ulkonäkö, vaan ulkonäkö voitti :D Itseasiassa nuo ekat varasinkin jo, ehkä hommaan noi plättärit joskus myöhemmin :whistle:

ulkonäkö. kauneuden eteen pitää kärsiä ;)

Ou dääm, mä oon ennalta-arvattava :o :D
Mutta mummojalkasen nuoren ihmisen on pakko kysellä! Tuhotako nilkat ja näyttää nätiltä vai olla mukavuuksissaan ja näyttää tylsemmältä :whistle:

Kai se sit on pakko ottaa ne ekat, aika yksmielistä meininkiä... :whistle:
Ja onneks mua ei liikuta ihmisten inho-mielipiteet, tavallisemmat popothan mä löytäisin helpommalla ja halvemmalla :D

Yhteistyössä