VALION MAITO POIS, MINÄ VAIHDAN KAUPPAA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rehki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
laskin,että meille tulee vuodessa n 158? säästöä ku ostetaan halvempaa maitoa.Ja uskon,että kulutus kasvaa ku lapset kasvaa.ja hyvin maistuu lapsille lidlin rasvaton maito.

meillä keltpaa maitokolmion PIRKKA maito loistavasti ja maistuu samalle kuin valio ja ingman... meillä ostetaan sitä rasvatonta maitoo mikä halvinta. yleensä maitokolmoin pirkkamaito. (sitä vaan ei paikallineb k-kauppias osaa tilalta tarpeeksi)

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä valiota vielä....:
Alkuperäinen kirjoittaja VaBo:
Alkuperäinen kirjoittaja Meilläkin juodaan vain Valiota!:
Kyllä niissä on makueroa, Valion on parempaa!!! Ingmanin maito jotenkin "makean" makuista, yök! Mies ei ikipäivän joisi Ingmannia....

Niin, tiesithän sen että myös osa Ingamannin maidosta on Valion meijereiltä.

En, mutta makuasiasta tässä olikin kysymys, ei merkissä! Itse käytän Valion laktoositonta maitojuomaa,Ingmannin "vastaava" kopio aivan kaamean makuista!!!!

Hmmm... olisikohan tuo suussa ero sitten, meillä juodaan pääasiassa Ingmannin laktoositonta (suurin osa perheestä), joskus valion, kun ei ole muuta saatavilla, eikä siinä olla ihmeempiä eroja huomattu. Taitaa olla silmässä tämä makuero. Valion kopsut tulee Suomesta.

Miksi maitoa pitäisi juoda ollenkaan? Sehän on tarkoitettu vasikoille! Aikuisena ei tartte maitoa. Mulla säästy paljo rahaa ku lopetin maidonjuonnin. Lehmänmaito kuuluu vasikoille ja ihmisenmaito vauvoille.

Jepulis, Valion laktoositon maitojuoma, 1,79e/litra :kieh:
Mutta on se HUOMATTAVASTI parempaa kun Ingmanin vastaava tuote.
Joten juon siis Valion maitoa.

Niin kauan kun ei ole vastaavaa maitoa joka maistuu samalta, en vaihda "merkkiäkään".

Euromarketeilla ei ole kuulemma pulaa asiakkaista, joten vaihdan kaupan sellaiseen mistä saa Valion maitoa. Laskin, että kun myyvät 49000 purkkia Ingmania, niin siinä on tienattu meidän vuotuiset ostokset. Ikäni Valion maitoa juoneena makueron huomaa kyllä. Ingmanin purkin kyljessä komeilee Arlan logo, joten arvata voi, minne tuotto menee.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä taas ostan vain pakon edessä Valion maitoa, kun se on kalliimpaa :xmas: nuuka mikä nuuka.

Täällä sama juttu. En ymmärrä miksi ostaa kalliimpaa maitoa kun ihan tasan samanlaista maitoo saa halvemmalla. Tietysti kaikille ei oo rahasta kiinni, mutta meikäläisellä pienikin säästö on ajan mittaan iso säästö.

Yhteistyössä