valitus-ketju...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pure love
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pure love

Jäsen
10.07.2006
392
8
18
Elikkä tänne saa tulla purkamaan pahaa oloaan ja kertomaan kuinka julma maailma voikaan olla...

Mua tällä hetkellä raivostuttaa...ei tiedä itkeäkkö vai nauraa...
Täti se sit löysi TAAS JÄLLEEN perille vaikka mä jotenkin mietin, että nyt voisi olla pienikin mahis raskautua...ei niin ei!!!
Ei tämä taida koskaan onnistua ainakaan mun kohdallani.
Välillä tuntuu, että tekis niin mieli huutaa miehelle tästä joka kuukausittaisesta kyrsimisestä, mut ei sekään varmaan aina jaksa kuulla tätä valitusta. Jotenki ajattelen että tämä lapsenteko-projekti on sille ihan sama hommaa. :/
Sitä vaan miettii, miksi ihmeessä miehelläkin yhtäkkiä niin huonot simpat on ettei saada raskautta alkamaan luonnosti.. :ashamed:

Muut ympärillä raskautuu ja tunnen oloni niin hemmetin katkeraksi :headwall: vaikka eihän heidän raskaudet pitäisi minuun vaikuttaa, mutta ne vaikuttavat.

Pitäisi varmaan käydä jossain metsän keskellä karjumassa ja huutamassa kurkkusuorana niin ehkäpä olo vähän helpottais... :kieh:

Oho, tulipas kyl tod valivali tekstiä, mut helpottaa kun voi edes kirjoittaa näitä ajatuksia...

Meillä alkaa myös olla suhde siinä vaiheessa että vauva uteluita alkaa tippumaan ja kavereiden kanssa keskustellaan asiasta. Kenellekään emme ole sanoneet että olemme yrittäneet jo yli vuoden.
Voi kun tekisi mieli jutella jonkun kaverin kanssa asiasta, mutta miehen kanssa olemme sopineet että pidämme tämän meidän välisenä salaisuutena.
Sitten joskus kun tärppää, kerron kaikille että jättäkää hyvät ihmiset ehkäisy pois jos meinaatte lisääntyä |O :headwall: :kieh:
Itellä on semmonen olo etten enää ikinä käytä mitään ehkäisyä, tulkoot kaikki vauvat tänne mitä luoja vain suo |O |O |O

Täällä on kans taas paha päivä. Mä en tiä miten oikein jaksais viikosta toiseen tehä nega testejä:'( . Joo , luitte oikein, viikoittain. Eli tilanne on tämä kaks vuotta yritetty ja sit vihdoin lääkärit usko et jotain vikaa, vikaa, vikaa eli mulla pco ja aloiteltiin hoitoja. Nyt ollaan yritetty kaks kiertoo pelkillä clomeilla ja arvakkaas mitä? Tää toinen clomikierto saa****li on nyt 45kp:ssä. Viikko sitten sain yleilääkärille ajan ku rtesti nega ja ei tätiä, ni tää hyväkäs käski vartoilla viikon tehä uuden testin ja vartoilla sit VIELÄ viikon ja tehä toisen testin, enne ku hän ottaa asiaan kanntaa. Että v***tti. Saa***li |O . Ja mikskö yleilääkäri, no koska oma gyne on lomalla, ja kunnassa ei ole muita, yksityiset klinakat on heinäkuun kiinni ja lapsettomuuspolille ei vielä oo lähetettäkään. Ehkä saahaan syksyllä. :headwall:

Ja toinne mikä rassaa oikein kunnolla, on se et kaikki tuntuu ympärillä raskautuvan :'( . Kylhän kavereille muksut suo, mutta armas kälyni pistää vihaks. Muija vaihto ukkoo tos 1 1/2v sitte ja muutti itäsuomeen kertomatta perheelleen mitään. No, ok, ukko on ihan kiva kundi, muslimi Nigeriasta. Tos vuos sitte he sit ilmotti VIIKON varotusajalla muuttavansa vuodeks englantiin ukon opintojen takia, ja niitten kissat jäi sitten meitille |O . Arvakkaas millon muija viittti kertoo odottavansa? Rviikolla 36!!!! Just! Sillon sapetti ja lujaa, oli pakko olla saikullakin(oli siin kyl flunssaakin): Siis muija on jotain 24v., ei ammattia(pelkkä yo, koulu jäi jo aikaa sit kesken), asuu avoliitossa eri kansallisuuteen ja uskontoon kuuluvan ukon kans. ei vakituista asuntoa.... ja menee pykään muksun ulkomailla eikä ees kerro vanhemmilleen mitään ennen rvko 36:tta. :headwall:Siis millä oikeudella sille muijalle muksu ja meille ei |O |O |O |O

Me ei kans enää käytetä varmaan koskaan mitään ehkäsyä, en suostu!!!!

Ei tää kyl juurikaan auttanu, mut saipahan kertoo elämänsä epäreiluudesta :ashamed: :p

V****Tu. Koko s****lin Suomi on V****tu kiinni heinäkuun! |O |O |O |O :headwall: Yhellekään yksityislääkärillekään ei pääse tällä v***tun alueella ennen elokuuta.! p****le!! |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall: :'(

joo, mua kans ärsyttää tuo lause, että kyllä niitä lapsia tulee jos vaan lakkaa yrittämästä eikä ajattele koko asiaa...sekö ajatus sitten yhtäkkiä lisää siimahäntiä ja pistää ne priima kuntoon? Ollaan tässä pian kolme vuotta lasta toivottu.
tai sitten se säälittely, voiiii että, kyllä se vielä joku päivä tärppää? Onko he siitä asiasta niin varmoja, että on varaa sanoa noi?? Olenkin sanonut ettei asiasta tarvitse puhua koska tuollaiset lauseet ei minua lohduta ollenkaan!!!

Yhteistyössä