Valitusketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Beep

Vieras
Valitetaan päivän vali-valit tänne, jos vaikka helpottais. :whistle:

Polvi kipeenä, sattuu käveleminen. En tiedä kannattaisko lepuutella vaan kun käveleminen sattuu. V.ituttaa kun piti lähtee tänään tonne tsadiin asti ja nyt en voi/viitsi tällä kipeellä jalalla.

Musta on tullut kesäihminen ja kun on tällänen pilvinen ilma ja viileämpi, niin masentaa. Huomaan et aurinkoisena päivänä olen itsekin aurinkoisempi. :|

Jotenkin nyt ihme syyllisyyskin kaikesta ja yks kaverikin ottaa pannuun.

mua vaan potuttaa kaikki on niin väsy olo :D

Tahtoo tehdä ötököitä mut ei niitäkään jaksa ku ei tiedä minkälaista tekis :snotty:

Tytär sotkee tuossa maassa ja aina saa olla siivoamassa, tuskin se voi nuita raksuja enää syödä ku aivan koiran karvoissa.. grr :kieh:

Ärsyttää tämmönen pilivinen ilma ja sitten tuo rakennustyömaa tuossa vieressä. Alkavat aamuseiskalta räjäyttämään ja paiskelemaan isoja kivenmurikoita..nuku siinä sitten :kieh:

helpottais tää raha-asioiden kanssa painiminenkin :( Tuntuu, että kaikki laskut pakkaa päälle just nyt: kotivakuutukset, kiinteistöverot, kohta tulee tv-lupa, pellettiäki pitää hommata talveksi useilla sadoilla euroilla. Vieläkö luettelen lisää? Ai niin, pojilekin pitäs vielä hommat esim. kuravehkeitä ym päiväkotia varten, ja tosiaan, ne pk.maksutkin alkaa rullata :headwall: Onneksi ollaan kutakuinkin terveitä. Paitsi miehen kädet ei edelleenkään...

Miksi äitiys on joskus niin raskasta, siis tunnepuolella??? Onks muilla? Syyllisyyttä, kummallisia oloja et haluis pysäyttää ajan ettei lapsi vanhenisi päivääkään, pelkää et joku läheinen sairastuu jne.

Argh, taas mikä päivä. Kutsun näitä känkkäränkkä-päiviksi nykyään. Mies kun tossa soitteli, niin sanoin et känkkis-olo, tietää jo tarkkaan millanen sillon olen. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Pilvi:
Ärsyttää ihan suunnattomasti yks kaveri!

Mitä se teki?

Mua ottaa päähän kun yhden kaverin tyyli kommunikoida on niin olematon. Jatkuvasti tulee sellasia töks-töks-viestejä. Ei paljon kiinnosta pidellä yhteyksiä enää.

:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Pilvi:
Ärsyttää ihan suunnattomasti yks kaveri!

Mitä se teki?

Mua ottaa päähän kun yhden kaverin tyyli kommunikoida on niin olematon. Jatkuvasti tulee sellasia töks-töks-viestejä. Ei paljon kiinnosta pidellä yhteyksiä enää.

:headwall:

Ärsyttää kun aina pitää olla pätemässä.Ei oikein jaksa innostaa sellainen seura misä itse on aina se huonompi osapuoli.Pätekööt yksin.Minä pärjään hyvin ilman että koen kokoajan olevani huono ja väärässä.

Mulla on iskias vaivannut jo monta päivää :headwall:
kokoajan väsyttää ja ottaa päähän tää ainainen siivous,järjestely ruoanlaitto |O
mikä lie masennus syksyä odotellessa tulossa :/

no onneksi on nyt aurinkoinen ilma, jos pääsis ulos tuon uhmaikäisen kanssa.

Huomenna isän häät eikä mulla oo päälle pantavaa, menin eilen käymään seppälässä kun sinne on matkaa hurjat 10m niin eiköhän se ole alkanut menemään kiinni jo 18.00 sen entisen 20.00 sijaan. No, siltä reissulta sain pirun kipeät lonkat ja haarovälin kun yritin kerrankin jo kävellä normaalisti ja normaalia vauhtia.. loppuraskaudessa ei onnistunut kuin tipukävely ja nyt ei oo paikat vielä parantunu tarpeeks. Kaupunkiin asti en kirveelläkään jaksais lähteä häävaatetta etsimään, täytyy varmaan sit yrittää väkisin kurpata noita vanhoja vaatteita jo päälle näiden roikkuvien mahanahkojen kans :kieh:

No joo, eipä se elämä tähän lopu. Hätä keinot keksii, ei vaan jaksais enää sen jälkeen kaupunkiin lähteä kun mies pääsee töistä ja pääsis sinne.

Mä oon kurkuuani myöten täynnä esikkoa ja vähän tuota kuopustakin. Ois kymmenetuhatta tehtävää täällä himassa. Mut ne ei onnistu kun ne pyörii jalois.
Mua kyrsii nää kotipäivät nytkun ei ole mitään "pakollista" ohjelmaa. |O :kieh: PLÄÄH...

Mies ei ollut taaskaan korjannut mitään eilisiä ja aamusia jälkiään pois, oli jättänyt roskia pöydälle ja laturin johdot roikkumaan kahvinkeittimen pannun kahvaan... sit mulla on korvat soinut jo viikon, ku kuopus kiljuu koko aika. Isoin koton olevist töllää vaan telkkua, eikä usko mitään puhetta. Sängyt on petaamatta ja tiskit odottaa... mua tietty. Olen niin kypsä, postissakaan ei tullut mitään kivaa.
Kiitos! Helpotti.

On tässä palstassa hyvätkin puolet. Jaettu valitus on vähemmän itelleen, eikö? ;)

Fang-Annille pidän peukkuja myös, vaikka en tiedäkään tätä ketjua enempää häntä vaivaavista jutuista. Mut kipukohtaukset kuulostaa pahalta. :(

Muksu nukkuu yöt huonosti ilmeisesti hampaiden takia, mutta voi olla myös maitoallergiaa.

Mun selkä on ihan rikki, hyvä että saa muksun sängystä nostettua.

Keittiö pitäs taas jälleen kerran siivota, vaikka eilen sen puunasin.. mikä siinä on, ettei se voi pysyä järjestyksessä.

Tuossa ois taas pari laskua, jotka odottaa maksamista. Hienoa nähdä kuinka rahat hupenee tililtä.

Yhteistyössä