dzzz: Enpä ole joutanut käydä kommentoimassa, kun minulla on tätä muutakin elämää kuin netissä roikkuminen

Ja toisekseen kyllästyttää hirveästi toistaa samoja asioita miljoona kertaa, kun ihmiset eivät lue ketjua kokonaan läpi.
Ei, minulla ei ole mahdollista saada lapselle hoitajaa. Olemme juuri muuttaneet uudelle paikkakunnalle, enkä tunne täältä vielä ketään. En voi noin vain ottaa mll:stä hoitajaa, koska lapsi vierastaa aivan tolkuttoman paljon. Vakihoitajan toki voisi hommata, joka pari kertaa viikossa hoitaisi tyttöä, ja näin ollen tulisi tutuksi tytölle. Mutta ketä tahansa mll:n hoitajaa en noin vain ottaisi tänne meille kotiin tyttöä YÖKSI hoitamaan. Jonkun tutun kyllä voisin helpostikin ottaa, mutta kun niitä yöhoitajia tytöllemme ei vain löydy mistään!
Ja en missään vaiheessa varsinaisesti ole pitänyt ongelmana sitä, että minä teen kaikki kotityöt. Oleellisimman asian olette jättäneet huomioimatta (siis sen, että kaipaan hellyyttä) ja takerrutte yhteen sivulauseeseen. Jossain aiemmassa viestissä mielestäni jo sanoinkin, että YMMÄRRÄN erittäin hyvin miestäni, 13 tunnin työpäivän jälkeen ei varmaan hirveästi ole energiaa tehdä kotitöitä. Arvostan sitä, että mieheni käy töissä ja mahdollistaa näin minulle tilaisuuden olla kotona pienen tyttömme kanssa. Siksi minusta on ihan oikeutettua, että MINÄ teen kotityöt. Mutta olettaisin kuitenkin, että viikonloppuisin mies edes veisi ne roskat joskus ulos, ripustaisi pyykkiä tai edes joku kerta viikonloppuna syöttäisi lapsen, vaihtaisi vaipan tms. NÄMÄHÄN ON PIKKUJUTTUJA! Noihin menee aikaa max pari minuuttia, mutta silti joudun kaikki nuo pikkujututkin tekemään itse. Monesta pikkujutusta kertyy yllättävän pitkä aika.
SUURIN ONGELMANI on se, että kaipaan hellyyttä. Haluaisin, että meillä miehen kanssa yhä edelleen olisi puhuttavaa toisillemme. En ymmärrä teitä, jotka sanotte etten saisi valittaa kyseistä asiaa, sillä toisilla on asiat jopa huonommin tms. Siis tästähän voisi vetää johtopäätöksen, että koskaan ei saa valittaa, ei kukaan eikä mistään, sillä AINA löytyy joku, jolla on asiat huonommin
Mielestäni hyvänyönsuukkojen yms. antaminen ei voi olla niin raskasta, etteikö sitä jaksaisi tehdä. Meidän avioliittomme on väljähtynyt, sitä samaa hellyyden ja rakkauden tunnetta ei enää ole, joka viimeiset viisi vuotta ainakin oli välillämme erittäin vahvana. Tiedän toki, että näin siinä yleensä käy, avioliitot väljähtyy, ja välillä on ""hiljaisempiakin"" aikoja. Mieheni on hyvä mies, hyvä isä, mutta koska joskus asiamme ovat olleet paremmin, niin on mielestäni ihan luonnollista kaivata sitä aikaa, kun asiat olivat paremmin, vaikka nytkin on ihan ok.
Tällaisia ajatuksia tällä kertaa alkuperäisen viestin kirjoittajalta, Äidiltä ja Vaimolta...