Valjakkala vapaaksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siiri

Vieras
Mikä tätä maan oikeuslaitosta oikein vaivaa?? Eihän ole edes kauan kun kyseinen henkilö oli karkuteillä ja kissojen ja koirien kanssa ajettiin takaa! Mun mielestä kolmois-murhaaja ei kuulu talsimaan vapauteen!!!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1461936

:o :o Pelottaa jo valmiiksi, mitä tekee seuraavaksi ja lähtee istumaan. Noin kauan kun on ollut yhteiskunnan ulkopuolella ja viettänyt aikaansa vankilassa kaltaistensa seurassa niin taitaa olla-jos mahdollista, vieläkin hämärtyneempi ymmärrys, mitä voi/saa tehdä ja mitä ei.

No halvemmaks tulee päästää tää vapaaks kuin parin vuoden välein järjestää suuret etsintäpartiot sen jäljille, useinhan toi aina on karkaillu kiven sisästä.

just,so?täällä lasketaan ihmisiä vapaaks jotka on hakannu paistin pannulla liikuntakyvyttömän ihmisen ja sen kaverin hengiltä,istui 8 vuotta siittä puolet 4 vuotta pääs vapaaks..ja toi on istunu ties kuinka kauan et miettikää vähän miten suomessa oikeus toimii??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No halvemmaks tulee päästää tää vapaaks kuin parin vuoden välein järjestää suuret etsintäpartiot sen jäljille, useinhan toi aina on karkaillu kiven sisästä.

No toivotaan, että pysyy kaidalla polulla tai hetken päästä sitä taas etitään jonkun rikoksen takia...

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
:D

Mä olen kai outo, mutta mieluummin senkin kanssa vaikka samaan hissiin juuttuisin kuin muutaman palstalaisen.

Turvalisempi, huomattavasti.

Ymmärsin tämän olevan huumorivastaus, mutta olethan kuitenkin tietoinen miten kylmäverisesti hän murhasi uhrinsa?

:D

Mä olen kai outo, mutta mieluummin senkin kanssa vaikka samaan hissiin juuttuisin kuin muutaman palstalaisen.

Turvalisempi, huomattavasti.

Sulla on omituinen näkemys. Kolmoismurhaaja turvallisempi kuin jotkut palstalaiset? Ketkä muka tuota vaarallisempia? Kerropa rehdisti. Sulla on varmaan jotenkin vääristyny kuva palstasta, luulet liikoja tai jotain...

Niin, no.

Tyyppi on yrittänyt useamman kerran paeta, niillä kerroilla ei ole enää vahingoittanut ketään, päinvastoin, mieluummin ilmeisesti päättäisi päivänsä kuin olisi vangittuna...

Miksi hitossa toi kimppuuni hississä siis kävisi?

Niin, no.

Tyyppi on yrittänyt useamman kerran paeta, niillä kerroilla ei ole enää vahingoittanut ketään, päinvastoin, mieluummin ilmeisesti päättäisi päivänsä kuin olisi vangittuna...

Vaikka ryöstääkseen sinut? Tai ihan vain hulluuttaan.

Niin, no.

No mistä noista ikinä tietää... ovat varmasti aika arvaamattomia.

Etkö osaa perustella. Aika hurjaa että väität kolmoismurhaajaa vaarattomammaksi kuin muutamaa palstalaista. Kerrohan nyt kenestä puhut? Oikeasti, mieti ennen kuin päästät sammakoita suustasi. En usko että palstalla on kolmoismurhaajia tai niihin verrattavia... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Hoh:
Mutta ketkä olisivat vaarallisempia palstalaisia?

En mä ketään vaaralliseksi ajatellut. :D

Vaan Valjakkalan turvalliseksi.

Älä kiertele, sehän on selvä että kolmoismurhaajaa jos sanoo turvallisemmaksi kuin palstalaisia, niin pidät muutamaa palstalaista vaarallisempana. Ihmeellistä. Kerro toki lisää ja perusteiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa...:
Etkö osaa perustella. Aika hurjaa että väität kolmoismurhaajaa vaarattomammaksi kuin muutamaa palstalaista. Kerrohan nyt kenestä puhut? Oikeasti, mieti ennen kuin päästät sammakoita suustasi. En usko että palstalla on kolmoismurhaajia tai niihin verrattavia... :headwall:

Et sä nyt tajua pointtia.

Oletan, että Valjakkala ei missään tapauksessa halua enää vangiksi, on siis turvallinen. En ajattele palstalaisia vaarallisiksi.

Yhteistyössä