P
patti
Vieras
Eli pari päivää sitten huomasin sellaisen herneen kokoisen, valkoisen näppylän tuolla alapäässä, juuri emättimen suulla. Eilen otin sen tarkasteluun ja puristettaessa se sanoi *poks* -äänen ja sisältä tuli sellaista valkoista talimaista ainetta. Ei ollut kipeä, ei kirvellyt, ei kutissut, se vain oli. Ja kun sen sain puristettua (meni melkein vahingossa), ikään kuin sitä ei koskaan olisi ollutkaan.
Olen raskaana, juuri ennen raskautta kävin sukupuolitesteissä ja kaikki oli ok, vain yksi seksikumppani ollut ennen ja jälkeen testejä.
Minulla on neuvola ja lääkäri siinä samalla parin päivän päästä ja kerron kyllä siellä tuosta patista, mutta onko kenelläkään ollut samaa? Mikä oli ja miten hoidettiin pois?
Kiitos.
Olen raskaana, juuri ennen raskautta kävin sukupuolitesteissä ja kaikki oli ok, vain yksi seksikumppani ollut ennen ja jälkeen testejä.
Minulla on neuvola ja lääkäri siinä samalla parin päivän päästä ja kerron kyllä siellä tuosta patista, mutta onko kenelläkään ollut samaa? Mikä oli ja miten hoidettiin pois?
Kiitos.