Valkovuoto kierron aikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jännittynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jännittynyt

Vieras
on siis ongelmani nimi. Me alettiin yrittään vauvaa miehen kanssa enkä oikein tiedä näistä asioista vielä joten kyselen täältä kun ei tuolta muualta haulla löytynyt tekstiä. Eli kun mulla on nyt maitomaista ja tosi runsasta vuotoa ja menkkaipujen kaltasia oireita + nännit tuhottoman kipeät että onko mahdollista olla raskaana? En halua hakea vielä testiä kun menkkoihin vielä pari päivää. En siis ole syönyt mitään hormonaalista ehkäsyä vaan käytetty kondomia ja kierto ollut säännöllinen ja jotenkin oireet ihan eilaiset kun ennen tai sitten liityin kuvittelijoiden joukkoon :)
Mut siis kun muistan lukeneeni jostain noista kierron valkovuodoista mutta en löytänyt linkkiä mistä voisi käydä katsomassa. Yleensä ennen menkoja mulla on ollut tosi vetistä ja sen jälkeen limaista vuotoa.

Ei mulla kyllä hiivaa ole kun se lyö aina hirveän kutinan päälle mut nyt ei ole mitään sellasta. Mut lähinnä kiinnostaa millaista valkovuotoa on ollut kun on ollut raskaana?

tämmöisen ketjun haulla löysin. Tunnistaako kukaan itseään ja kuinka kävi? Itsellä nyt myös tollaista maitomaista/creamy vuotoa ja pikkarit aivan märkänä. Ovista oon yrittänyt bongailla mut kp 14-20 sain tasavahvaa viivaa testeihin niin lopetin. Mulla on pco ja nyt ekaa kiertoa clomit käytössä. Menossa kp 23 ja toive jouluvauvasta kova :)

Yhteistyössä