Valokuva ja aijaa.com ongelma, help!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Einari epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Einari epätoivoinen

Vieras
Latasin ekaa kertaa kuvan aijaa.comiin ja nyt en pääse enää hakemaan sitä kuvaa sieltä jonka latasin. Mitäs nyt? Miten sen saa haettua?:O

Pitäiskö mun olla rekisteröitynyt käyttäjä siellä?

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
et saa, mutta eikös osoitteet jää muistiin.. mee klikkaan osoiteriviä, kirjoita aij ja siitä alkaa tuleen osotteita, koita viimeisintä :D

Höh, en mä saanut sitä sillein. Se heittää vain siihen aloitussivulle jossa ladataan kuvia.

Noh, onneksi ei ollut mikään kummonen kuva mut olisi kiva oppia käyttämään näitä kuvapalveluja ja linkittämään kuvia img-tägeillä keskusteluihin.

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
jos sä laitat sen osoitteen just oikeella osoitteella.. mun viimeinen on tän näköinen osoite http://www.aijaa.com/v.php?i=3138971.jpg

Mä hölmö menin etsimään aijaan googlen kautta ja sieltä sitten latasin kuvan, joten ei näy tuollaista numerosarjaa osoiterivissä. Joo, oon tosi taitava...

ensin sä rekisteröidyt aijaahan. Eli käyttäjätunnus ja salasana. Sitten luot valokuvakansioita. Kuvat sinne siis siirretään omalta koneelta, kannattaa valita kuva, joka on ..se luku kuitenkin noin 800, sen saa siirrettyä huutonettiinkin vaivatta.

sitten pääset omalle albumillesi, kun kirjaudut tunnuksillasi sisään.

nyt kuvasi on kadonnut jonnekin bittiavaruuteen, anna olla siellä. minunkin äitiyshousut on siellä valokuvan muodossa :)

Yhteistyössä