Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja wilma03::wave:
Olen harrastanut nyt pari vuotta aktiivisesti (kamera jatkuvasti mukana)
Nykyinen kamera on Canonin 500D.
Pitääs kaivella albumeista jotain kuvia...
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Alkuperäinen kirjoittaja wilma03::wave:
No kaiva, niitä on kiva katellaMä sain synttärilahjaks Nikonin järkkärin, vielä en oo perehtynyt kunnolla sen sielunmaailmaan, en ees ymmärrä puoliakaan mistä manuaalissa puhutaan
Mutta ehkä se tästä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja wilma03:Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Alkuperäinen kirjoittaja wilma03::wave:
No kaiva, niitä on kiva katellaMä sain synttärilahjaks Nikonin järkkärin, vielä en oo perehtynyt kunnolla sen sielunmaailmaan, en ees ymmärrä puoliakaan mistä manuaalissa puhutaan
Mutta ehkä se tästä
![]()
Nopeasti sitä oppii,jos paljon kuvailee.Aluksi pärjää hyvin valmiilla asetuksilla.Siitä sitten pikku hiljaa opettelemaan valotusaikoja ym. jos intoa riittää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Hienoja kuvia muuten! En ees kehtaa pistää omia räpellyksiä näytille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja UHU:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja UHU:
Sun (?) pojalla on samanlaiset uimahousut, kuin meidän pojilla ja vieläpä samanlainen lippis, kun kuopuksella![]()
Mä otan kuvia ihan hirveesti, lähinnä kuvaan noita meidän lapsiaMeillä on Canon eos 450d.
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Mie kuvaan Canon EOS 450D:llä. Tuolla on kuvia http://aamukaffetta.fi/ =)