valomerkin jälkeen :( *purkaus*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä on tapahtunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä on tapahtunut

Vieras
Mulla on menny muisti että mitä on tapahtunu. Kaula on kipeä ihan kun mua olis kuristettu. olin baarissa yksin ja humalassa unohtelin juotavaani välillä mihin sattuu. Ystävä oli tullu mua hakemaan ja oli kuulemma parkuen tullut autoon ja kukaan ei ollu saanu musta selvää mitä itkin vaikka koitin kuulemma selittaa... Menin kotiin ja jatkoin itkemistä myöskään mies ei saanut musta selkoa. Ahdistaa kun ei tiedä mitä on tapahtunut. koitan kaikkeni tehdä että muistaisin mutta ei mitään pelkkää mustaa....

Hmm, liikaa viinaa, voihan se olla että jotaki välikohtausta on tullu... Mie oon pariki kertaa saanu tyrmäystippoja, yhellä kertaa olen ehtiny kotia ennen mustenemista ja toisella kertaa veli oli kantanu minut taksiin :D Ja sitte on pari muuta kertaa, mut niistä nyt en välitä ees mainita...

Jos muistat yhtään onko ollu tuttuja siellä baarissa niin kysele, yks vaihtoehto on tosiaan käyvä baarin henkilökunnan juttusilla.

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:
Kannattaa ap avata sateenvarjo - kohta alkaa ropista ja kovaa...

*ojentaa*

Kiitos. Vaikka humalassa olin niin ihan ok kunnossa ennen valomerkkiä. Viimeinen muistikuva on että valot sammui päässä pimeni samaan aikaan :ashamed: En oo koskaan vetänyt mitään sika lärvejä eikä tääkään kerta ollut mielestäni poikkeus...

Just onko sateenvarjo auki? Minkä ihmeen takia se biletys on niin tärkeää, varsinkin kun ei osata olla, kai nyt kokenu baarissa kävijä pitää lasistaan huolen, pysyisit kotonas , sitten ei tarttis ihmetellä mitähän on tapahtunut! Itehän sinne menit , nyt sitten mietit vaan mitä tuli tehtyä.

Mulle sattui kerran, että tyttöystäväni meni tanssilattialle ja mä jäin baaritiskille. Viereen tuli nuori mies, jonka kanssa juttelin. Mies tarjos mulle tuopin ja se onkin viimeisin muistikuva siitä illasta.
Aamulla heräsin putkasta. Minut oli löydetty puistosta mustelmilla ja otettu talteen oman turvallisuuteni takia.
Tästä on aikaa vuosia ja vieläkin tuo tapaus puistattaa. :( Hirveätä, kun ei tiedä, mitä on tapahtunut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just onko sateenvarjo auki? Minkä ihmeen takia se biletys on niin tärkeää, varsinkin kun ei osata olla, kai nyt kokenu baarissa kävijä pitää lasistaan huolen, pysyisit kotonas , sitten ei tarttis ihmetellä mitähän on tapahtunut! Itehän sinne menit , nyt sitten mietit vaan mitä tuli tehtyä.

Aina sekkään ei riitä vaikka kuinka pitäis lasistansa huolen. Kokemuksesta sanon, mie nimittäin pidän aina äärimmäisen hyvän huolen omista juomista, mutta taitavat ja nopeat... Voipi käydä kelle vaan. :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No ehkä en sitten oo kokenu baarissa kävijä. (mä kun käyn baareissa 1-4krt vuodessa. ) Enkä koskaan ole baarissa ollut yksin nyt vaan meni homma näin.
Miestä ei tunnu kiinnostavan mitä baarissa on tapahtunu niin ehkei munkaan kannattais välittää... Sori kun purkasin.

Yhteistyössä