Valtiovarainministeri Riikka Purra ollut kaksi vuotta uhkailujen, kiusanteon ja henkilööni kohdistuvan panettelun kohteena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Purra on itse aloittanut kiusanteon hirveillä blogikirjoituksillaan. Tällä viikolla hän
teki samaa Mikkeliin muuttavien mamujen asuntotilanteen kanssa.
En ole huolissaniRiikan asioista. Maailmassa on paljon ihmisiä, joista olen aidosti huolissani.
Tällä palstalla kirjoittaa monta tyyppiä, joiden elämä on melko samanlaista kuin Riikalla. Yhtäkään hyvää sanaa he eivät kirjoita palstalle muista kuin itsestään ja tietenkin persuista.

Mitähän asialle pitäisi tehdä? Pitäisikö Riikan ottaa sairauslomaa ja lähteä junamatkalle ampuilemaan kanssamatkustajiaan? Mieli varmasti paranisi, kun saisi ajatukset pois kaikista ikävistä kommenteista.

Purra on itse aloittanut kiusanteon hirveillä blogikirjoituksillaan. Tällä viikolla hän
teki samaa Mikkeliin muuttavien mamujen asuntotilanteen kanssa.
En ole huolissaniRiikan asioista. Maailmassa on paljon ihmisiä, joista olen aidosti huolissani.
Tällä palstalla kirjoittaa monta tyyppiä, joiden elämä on melko samanlaista kuin Riikalla. Yhtäkään hyvää sanaa he eivät kirjoita palstalle muista kuin itsestään ja tietenkin persuista.
Kauheeta kun Riikka meni puolustamaan suomalaisia vähäosaisia.

Mitähän asialle pitäisi tehdä? Pitäisikö Riikan ottaa sairauslomaa ja lähteä junamatkalle ampuilemaan kanssamatkustajiaan? Mieli varmasti paranisi, kun saisi ajatukset pois kaikista ikävistä kommenteista.
Ehkä taas pitkä ja polveileva kirjoitus Maaseudun Tulevaisuuteen tekee hänelle eetvarttia. Riikka tykkää kirjoittamisesta. Hänellä on jo luultavasti pöytälaatikossaan valmiina elämänkertansa.
Kun hänen vaihdevuodet ovat ohi, ehkä saamme nähdä erilaisen Riikan.

Kauheeta kun Riikka meni puolustamaan suomalaisia vähäosaisia.
Joku kirjoitti, että rivitaloista muuttavat asukkaat olisivat saaneet häädön joka tapauksessa. Luultavasti Mikkelin paikalliset asukkaat eivät viitsi kotirauhansa takia nostaa asiasta laineita. Riikka ja Mari saivat jutusta pitkät nenät.
Kiitos lukijalle, joka poistatti palstahäirkön viestin, joka oli täynnä ivallisia hymiöitä.

Ei tuo "kampanja" asiallinen ollut, eikä olisi pitänyt alentua persujen tasolle. Hehän ovat itse vastaavanlaista harjoittaneet vuosikausia.

En itse tosiaan pidä tuollaisesta, mutta onko ihme, että "sitä saa, mitä tilaa."

Sinähän uhriudut jo muidenkin puolesta niin, että hätäisempi katsoja voisi luulla persuksi
omppu-sedän viestit ovat vaikeatulkintaisia.
Jos kommentoi kiireen keskellä, tietenkin ajatus pätkii.
Minä ”mursuna” köllöttelen lempikivelläni Suomenlahdella, ja selaan nettiä. Kalat polskivat ympärilläni.
Ajattelin vaihtaa ruokavalioni meren muoviin. Sitä on täällä Itämerellä runsaasti.

Yhteistyössä