Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää olen nukkunut jo pari tuntia. Olen järkevä. En valvo turhaan. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Hörö:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää olen nukkunut jo pari tuntia. Olen järkevä. En valvo turhaan. =)
![]()
![]()
hihihih Tuli tosta mieleen, kun mies sanoi mulle tänään että "menes kattoon tonne vierashuoneeseen oonks mä siellä." Ikivanha läppä mutta se sano sen niin yllättävästi (ja hyvässä hengessä tietty) että repesin heti.
Alkuperäinen kirjoittaja dragonfruit:Täälläkin valvotaan.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:Mä aattelin ihan lasillisen sen kunniaks ottaa,et selviydyin kämpän suursiivouksesta viimeinkin vaikka mieli onkin maassa...
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:Mä aattelin ihan lasillisen sen kunniaks ottaa,et selviydyin kämpän suursiivouksesta viimeinkin vaikka mieli onkin maassa...