Vammaistukihakemus, olis muutama kyssäri

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Diih, olen nyt ton jatkohakemuksen täytellyt jo viime kuussa, en oo vaa saanu aikaseks lähettää kelaan. Noh, oltiinkin viikolla sairaalassa ja pojan lääkitys hieman muuttui ja olen tuon vanhan lääkityksen tohon paperiin kirjottanut, tarviiko näitä uusia juttuja nyt niin tarkkaan vaihdella tohon, kun sairaalasta kuitenkin suoraan kelaan menee lapsen hoitokertomus viime viikolta jossa käy selville lääkemuutokset? :ashamed: Koska mä en jaksa koko helvetin paperia kirjottaa uudestaa |O

Ja kelan virkailija sanoi mulle ettei välttämättä jatkohakemukseen tarvita c-lausuntoa, uskaltaako tohon nyt luottaa ollenkaan vai pyydänkö mää sen c-todistuksen jokatapauksessa? Parikymppiä se maksaa..
 
Ei sairaalasta mene mitään epikriisejä kelaan automaattisesti. Asian tarkistin tuossa joku aika sitten ystävältäni, joka on myös kelantäti :) Omaa hakemusta silloin täyttelin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei sairaalasta mene mitään epikriisejä kelaan automaattisesti. Asian tarkistin tuossa joku aika sitten ystävältäni, joka on myös kelantäti :) Omaa hakemusta silloin täyttelin.

meillä näköjään menee, ainakin epikriiseissä lukee jakelussa kela, koti. Kai ne sillon paikkansa pitää :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei sairaalasta mene mitään epikriisejä kelaan automaattisesti. Asian tarkistin tuossa joku aika sitten ystävältäni, joka on myös kelantäti :) Omaa hakemusta silloin täyttelin.

meillä näköjään menee, ainakin epikriiseissä lukee jakelussa kela, koti. Kai ne sillon paikkansa pitää :snotty:



meilläkin se menee suoraan kelaan....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei sairaalasta mene mitään epikriisejä kelaan automaattisesti. Asian tarkistin tuossa joku aika sitten ystävältäni, joka on myös kelantäti :) Omaa hakemusta silloin täyttelin.

meillä näköjään menee, ainakin epikriiseissä lukee jakelussa kela, koti. Kai ne sillon paikkansa pitää :snotty:

No onhan se sitten uskottava jos jakelu kohdassa niin lukee. Meille tulee aina kaikki papreit kotiin ja minä pistän täältä tarvittavat paprerit menemään. No tuossa tapauksessa laittaisin sinne lääkitys kohtaan, että katso lääkemuutokset epikriisistä.
 

Yhteistyössä