Diih, olen nyt ton jatkohakemuksen täytellyt jo viime kuussa, en oo vaa saanu aikaseks lähettää kelaan. Noh, oltiinkin viikolla sairaalassa ja pojan lääkitys hieman muuttui ja olen tuon vanhan lääkityksen tohon paperiin kirjottanut, tarviiko näitä uusia juttuja nyt niin tarkkaan vaihdella tohon, kun sairaalasta kuitenkin suoraan kelaan menee lapsen hoitokertomus viime viikolta jossa käy selville lääkemuutokset? :ashamed: Koska mä en jaksa koko helvetin paperia kirjottaa uudestaa |O
Ja kelan virkailija sanoi mulle ettei välttämättä jatkohakemukseen tarvita c-lausuntoa, uskaltaako tohon nyt luottaa ollenkaan vai pyydänkö mää sen c-todistuksen jokatapauksessa? Parikymppiä se maksaa..
Ja kelan virkailija sanoi mulle ettei välttämättä jatkohakemukseen tarvita c-lausuntoa, uskaltaako tohon nyt luottaa ollenkaan vai pyydänkö mää sen c-todistuksen jokatapauksessa? Parikymppiä se maksaa..