A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:VAS on kaikinpuolin mahtava =)
Kokemuksia ei Taysista oo. Molemmat lapset olen synnyttänyt Vammalassa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:VAS on kaikinpuolin mahtava =)
Samoin. Pienessä sairaalassa on myös se hyvä puoli, että hoitajilla on enemmän aikaa opastaa vauvanhoidossa ja huoneet on kahden hengen, tosin aika usein taitaa saada koko huoneen itselleen, kun ei ruuhkaa ole. Huonona puolena voi sanoa, että Vammalassa ei välttämättä saa aina epiduraalia, se lääkäri kun ei ole aina paikalla..
Alkuperäinen kirjoittaja mam84:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:VAS on kaikinpuolin mahtava =)
Samoin. Pienessä sairaalassa on myös se hyvä puoli, että hoitajilla on enemmän aikaa opastaa vauvanhoidossa ja huoneet on kahden hengen, tosin aika usein taitaa saada koko huoneen itselleen, kun ei ruuhkaa ole. Huonona puolena voi sanoa, että Vammalassa ei välttämättä saa aina epiduraalia, se lääkäri kun ei ole aina paikalla..
lääkäri ei tosiaan aina ole paikalla, mutta ainakin minulta kysyttiin kun aika oli otollinen, että pystynkö kärvistelemään 15min, että soittavat anestesialääkärin laittamaan epin. Pienessä sairaalassa ne päivystää kotoo..
Alkuperäinen kirjoittaja almie:Molemmissa ollut ja ei mitään huonoa sanottavaa kummastakaan. Tayssissa pääsin yhden hengen huoneeseen uudelle puolelle, mutta siellä oli yksinäistä kun kätilöillä ei ollut aikaa. Mutta jos nyt jompikumpi valita pitäisi niin VAS. Henkilökunnan vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Kokemusta ainoastaan TAYSista ja pelkästään positiivisia sellaisia.
Henkilökunta joka sattui minua hoitamaan oli todella ystävällistä. Opastusta sain imetykseen ja vauvanhoitoon ja osastolla hoitajat olivat äärimmäisen huolehtivaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja mymmy myy:olen kuullut juttua että tay:ssa nykyään lapsia tehään ku liukuhihnalla ja äidit jätetään oman onnensa nojaan,varsinkin uusien osastojen myötä ja lapsikuolleisuus on kuulemma noussut.
näin on kertoneet ketkä siel on synnyttäneet
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja almie:Molemmissa ollut ja ei mitään huonoa sanottavaa kummastakaan. Tayssissa pääsin yhden hengen huoneeseen uudelle puolelle, mutta siellä oli yksinäistä kun kätilöillä ei ollut aikaa. Mutta jos nyt jompikumpi valita pitäisi niin VAS. Henkilökunnan vuoksi.
Eikös ne ole 2 hengen huoneita?
Ja että neljällä äidillä yhteiset suihkutilat?