Vampyyri päiväkirjat

Onko siinä kirjassa keskitytty pelkästään päähenkilöihin, vai onko siinä myös jotain juttuja tv-sarjasta, esim ne noita jutut ja ihmissudet...?

Mä olen katsonut myös kaikki osat mitkä on tehty..... Tai ekan tuotantokauden ihankaikkia osia en ole katsonut... mutta kakkosen kyllä....

voin sanoo, että kirjat on tosi huonoja. ei yhtään niiku telvisiost tuleva sarja. siinä elena on itserakas ja miesten vikitteliä ja muutenki siinä on kaikki ihan erilailla :D

vampyyripäiväkirjat on maailman paras sarja! suosittelen ehdottomasti kattoon. siihen jää heti koukkuu (-: mut ons joku lukenu ne kirjat ku aattelin ostaa et onks ne yhtä hyvii ku jaksot :) ?

tietääkö kukaan miksi vampyyri päiväkirjat ei tule tv:ssä tai tietääkö joku milloin ne tulee
voiko joku vastata plis oon hulluna siihen sarjaan ja heti kun saatiin tv se ei tulut :(

Joo siis kaikki kirjat olen lukenut ja sarjaakin katson. Kirjat on kyllä täysin erinlainen kuin TV-sarja!! Elena on blondi, ja täysin eri tapahtumatkin on! Niin ja Elena myös kuolee 3mannessa kirjassa. Älkää hätääntykö, se herää taianomaisesti eloon 4nnessä kirjassa. (mä oikeasti itkin kun se kuoli!! Se oli vampyyri, ja se kuoli katherinen takia auringonpaisteeseen)
Mutta yhtä hyviä kumpikin. TV-sarja samoinkuin kirjatkin.
Chesii

[QUOTE="Bertta";22798679]Huonoja, ellet ole joku 13 vuotias :=)[/QUOTE]

Mä oon 13 vuotias, ja kyllä tykkään!!<3 No joo... nyt kun mietin, niin on ne sarjat ehkä VÄHÄN parempia...Mutta whatev, huippu sarja kuitenkin!!:))

Yhteistyössä