Vanha suola janottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minni

Vieras
Meillä on työkaverini kanssa ollut suhde joka on kylläkin jo loppunut. Olen ja elän onnellisessa suhteessa. Ongelmana on se, että haikailen yhä työkaverini perään ja hän minun.. Aaargh. Tekisi niin kovasti mieli, vaikka tiedän, etten pettäisi miestäni. Silti ajatukset ovat kokoajan toisessa miehessä..

Kauan oot haikaullut perään? Kannatan että odotat ettö ihastus menee vaan ohi, mutta jos pitkään on ollut tunteita työkaveria kohtaan niin kannattaa miettiä mikä on oikein. :)

Puolisen vuottahan tätä haikailua on kestänyt.. Välillä se menee ohi kun ei pidellä yhteyksiä (sovittiin siis että kavereina jatketaan ja joskus muuten vaan soiteltu). Sitten kun on taas laantuneet nuo tuntemukset niin johan siitä taas jotain kuuluu ja yleensä se sitten menee siihen, että muistellaan menneitä ja mietitään voisiko siitä enää koskaan tulla mitään.

Lisäys vielä edelliseen.. Yleensä ei nähdä kuin aamuisin satunnaisesti. Teemme eri vuoroja. Hän on päivätyössä ja minä yötyössä. Tänä iltana laitoin hälle viestin, että ehkä ei meidän kannata tieten tahtoen enää törmäillä koska ajatukseni ovat tämmöiset.

Mä jättäisin nyksän ennen kuin tapahtuu mitään, edes suunnittelematta. Jos noin kauan pyörii yksi ihminen mielessä ja ylläpitää yhteydenpitoa, niin silloin on aika antaa meneillään olevan suhteen mennä. Mä en usko, että on onnellisen suhteen merkki pitää oma "ovi raollaan". Ihastumisia tulee ja menee, mutta vanhan suolan jano ei minusta kuulu tähän. Itse mielummin jättäisin nykyisen, kuin uskottelisin unohtavani exän väkisin.

Ei tässä nyt ketään jättämään ruveta.. Ihastumisia tulee suhteissa. Se on sitten itsestä kiinni kuinka pitkälle se menee. Tämän janottamisen raja on vedetty ja sitä ei ylitetä.

Yhteistyössä