Vanhemmat, joilla vain tyttöjä/poikia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kolmatta poikaa odottava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kolmatta poikaa odottava

Vieras
Oliko teillä alussa pettymystä, että ei tullutkaan toista sukupuolta, kuinka kauan? Entä kuinka paljon saitte kommentteja, että ettekö te vieläkään saaneet tyttöä/poikaa tms.? Kiitoksia vastauksista! :flower:

Ei ole ollut pettymystä. Esikoisen syntymän jälkeen jotkut tutut tokaisi, että seuraavaksi sitten pyöräytät tytön. Totesin jo silloin, että ei tule tyttöä, vaan neljä poikaa. No se neljäs poika jäi tekemättä :D

Perheessä on kaksi tyttöä, eikä ole missään nimessä pettymys. Päinvastoin, jos meille tulisi kolmas lapsi, melkein toivoisin, että olisi tyttö.

Ärsyttävää on se, että jotkut (vanhemman polven) ihmiset tuntuu ajattelevan, että meillä on "vain" tyttöjä. Setä oli todennut kuopuksen synnyttyä, että "eihän ne näköjään muuta osaa tehdä" (sukuun on syntynyt lähes pelkästään tyttöjä vuosikaudet). Semmoinen ajattelutapa vähän suututtaa.

Kolmas tyttö tulossa ja koko ajan olen halunnut tyttöjä. Eli ei ole ollut pettymys vaan tunnen olevani siunattu kolmella tytöllä :)

Mies olisi voinut ottaa myös pojan kolmoseksi mutta sanoi että tytöt on oikeastaan aika kivoja.

eilen illalla oli tästä ketju. Mulla 3poikaa ja olen pettynyt. Olen toivonut vain tyttöä.
Olen saanut monia uteluita, vieläkö teette yhden että saatte tytönkin, vaikka en ole koskaan sanonut miestäni lukuun ottamatta muille että olen toivonut vain tyttölasta. En ole sitten vastannut utelijoille.

meille toinen poika tulossa.. kaikki ympärillä sanoivat alusta asti että nyt tyttö sitten.. mutta eipä olekaan.. Itsekin toivoisin tyttöä, mutta ehkä se sieltä joskus vielä tulee..

Olen pettynyt. Minulla on 3 poikaa. Sain keskenmenon ja se oli tyttö. Kuulen päivittäin harmittelua,kun ei olla tyttöä saatu.
Yhtä pettynyt olisin, jos olisi 3 tyttöä. Kumpaakin sukupuolta olen toivonut.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
eilen illalla oli tästä ketju. Mulla 3poikaa ja olen pettynyt. Olen toivonut vain tyttöä.
Olen saanut monia uteluita, vieläkö teette yhden että saatte tytönkin, vaikka en ole koskaan sanonut miestäni lukuun ottamatta muille että olen toivonut vain tyttölasta. En ole sitten vastannut utelijoille.

Mistäs tuo ketju mahtaisi löytyä, ois kiva lukea...

Meillä kolme tyttöä, ei ole pettymys, musta on kiva kun on kaikki samaa sukupuolta. Ja kun mulla ei ole veljiä niin pikkupoikien maailma on mulle aika vieras ja siksikin tyttöjä oon toivonut.
Muilla ihmisillä on kyllä ihme pakkomielle siitä et pitäis saada se poikakin. No, meidän lapsiluku on täysi mut jos joskus neljäs tulisi niin kumpi vain olisi tervetullut, eikä siis neljäs tyttö olisi millään lailla pettymys.

Ekasta en osannut oikein toivoa mitään.
Tyttö tuli, ja tokasta toivoin myös tyttöä.
Kun sekin oli tyttö, toivottiin kolmannestakin tyttöä.

Nyt odotellaan neljättä, ja edelleen toivoisin tyttöä.
Ja kolmatta odottaessa mies sanoi jo ennen mua, että kyllä vois tyttöjä olla kaikki, kuinka monta sitten lopulta tuleekaan.
(Vaikka tähän kommenttiinhan täältä palstalta aina löytyy joku harmaa valopää, joka kuvittelee tuntevansa mun miehen paremmin kuin minä tai edes mies itse...)

Kolme poikaa löytyy.Ensimmäinen oli unelmien täyttymys,toivoin poikaa,toisen aavistin pojaksi ja kolmannesta vaan tokaisin että taas poika :D Yhtä rakkaita kaikki ovat eikä kukaan ole mitään tyttökommentteja laukonut mutta toiveita 7 veljeksestä olen kyllä kuullut..Lapsia tahdon vielä lisää,ehkäpä en kuitenkaan seitsemään veljekseen asti jatka lapsentekoa :laugh:

Yhteistyössä