K
kiilusilmä
Vieras
Mitne ihmeessä ihmiset voi muistaa, missä, milloin ja missä asennossa heidän lapset on alkunsa saaneet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmä:Mitne ihmeessä ihmiset voi muistaa, missä, milloin ja missä asennossa heidän lapset on alkunsa saaneet?
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
niin kuka???pää kyö tyhjää! joku murhaaja vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
niin kuka???pää kyö tyhjää! joku murhaaja vai?
Hei nyt jotain rajaa!!! |O
Alkuperäinen kirjoittaja ******:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:sit oon kuullu viel sellaisen, että miehet joiden testosteronitaso on korkea, saavat enemmän poikia.
Sama juttu pätee naisiinkin.
Eiköhän ensisijaisesti vaikuta se, kumpia siittiöitä miehellä on enemmän. Sitten vasta naisen ominaisuudet.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Onhan niitä riiviömäisiä tyttöjäkin maailma pullollaan... Jospa sieltä syntyy sitten joku Sanna Sillanpää-tyyppi...
Kuka se on??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äippä84:jaahas... juon kahvia kuin tratti ja tuoakoinkin (en kylläkään raskausaikana), ja yhdynnät olleet kyllä mihin aikaan kierrosta sattuu ja kolme tyttöä on tuloksena...
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja ******:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:sit oon kuullu viel sellaisen, että miehet joiden testosteronitaso on korkea, saavat enemmän poikia.
Eiköhän ensisijaisesti vaikuta se, kumpia siittiöitä miehellä on enemmän. Sitten vasta naisen ominaisuudet.
Niin vaikuttaa. Kaikki siihen vaikuttaa, oli sitten ensi- tai toissijaista. Seksikin on kahden kauppa.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja äippä84:jaahas... juon kahvia kuin tratti ja tuoakoinkin (en kylläkään raskausaikana), ja yhdynnät olleet kyllä mihin aikaan kierrosta sattuu ja kolme tyttöä on tuloksena...
sama resepti ja neljäs tyttö tulossa.enkä polta minäkään enää.
Alkuperäinen kirjoittaja ******:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja ******:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:sit oon kuullu viel sellaisen, että miehet joiden testosteronitaso on korkea, saavat enemmän poikia.
Niin vaikuttaa. Kaikki siihen vaikuttaa, oli sitten ensi- tai toissijaista. Seksikin on kahden kauppa.
On _seksi_ kahden kauppa, ei se silti tarkoita että kaikki muukin on.
Jos miehellä on pääosin vain jompiakumpia siittiöitä tai jommatkummat ovat selvästi elinvoimaisempia, lapsen sukupuoli ei ole "kahden kauppa" - on aika sama, kumpia naisen elimistö "suosii" jos on suosiakseen ellei niitä toisia edes ole tarjolla..
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja ******:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja ******:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:sit oon kuullu viel sellaisen, että miehet joiden testosteronitaso on korkea, saavat enemmän poikia.
On _seksi_ kahden kauppa, ei se silti tarkoita että kaikki muukin on.
Jos miehellä on pääosin vain jompiakumpia siittiöitä tai jommatkummat ovat selvästi elinvoimaisempia, lapsen sukupuoli ei ole "kahden kauppa" - on aika sama, kumpia naisen elimistö "suosii" jos on suosiakseen ellei niitä toisia edes ole tarjolla..
Keksivertomiehillä on kuitenkin molempia.
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmä:Mitne ihmeessä ihmiset voi muistaa, missä, milloin ja missä asennossa heidän lapset on alkunsa saaneet?
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Oon lukenut joskus että vanhemmat miehet tekevät keskimäärin enemmän tyttölapsia kun taas nuoret isät tekee poikia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Väittävät että hyvät rakastajat tekee tyttöjä,pätee koska mulla on monta poikaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja luin netistä ohjeet:takaapäin = poika, lähetyssaarnaaja = tyttö
naiselle orgasmi = poika, ei orgasmia naiselle = tyttö
![]()
No mikäs tää tulokas sit on, kun tää on saatettu alkuun orgasmin kera sohvalla sylikkäin, ovulaatiopäivänä... Minä tiedän sukupuolen, mutta kumpi sun mielestä noilla tiedoilla olis tulossa?
Alkuperäinen kirjoittaja ? :) :Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja luin netistä ohjeet:takaapäin = poika, lähetyssaarnaaja = tyttö
naiselle orgasmi = poika, ei orgasmia naiselle = tyttö
![]()
No mikäs tää tulokas sit on, kun tää on saatettu alkuun orgasmin kera sohvalla sylikkäin, ovulaatiopäivänä... Minä tiedän sukupuolen, mutta kumpi sun mielestä noilla tiedoilla olis tulossa?
Poika.