miten tehdään tyttöjä, entä poikia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmä:
Mitne ihmeessä ihmiset voi muistaa, missä, milloin ja missä asennossa heidän lapset on alkunsa saaneet?

En mä esikoisesta muistakaan, mut tän muista, kun ei me oltu yhtään varauduttu raskauden alkamiseen, ja harrastettiin yhden kerran kiihkeää pikaseksiä sohvalla 2 viikon aikana, niin eipä jääny epäselväksi, että millä kerralla tää raskaus sit sai alkunsa.

Alkuperäinen kirjoittaja ******:
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
sit oon kuullu viel sellaisen, että miehet joiden testosteronitaso on korkea, saavat enemmän poikia.

Sama juttu pätee naisiinkin.

Eiköhän ensisijaisesti vaikuta se, kumpia siittiöitä miehellä on enemmän. Sitten vasta naisen ominaisuudet.

Niin vaikuttaa. Kaikki siihen vaikuttaa, oli sitten ensi- tai toissijaista. Seksikin on kahden kauppa.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä84:
jaahas... juon kahvia kuin tratti ja tuoakoinkin (en kylläkään raskausaikana), ja yhdynnät olleet kyllä mihin aikaan kierrosta sattuu ja kolme tyttöä on tuloksena...

sama resepti ja neljäs tyttö tulossa. :D enkä polta minäkään enää.

sit oon kuullu viel sellaisen, että miehet joiden testosteronitaso on korkea, saavat enemmän poikia.

Eiköhän ensisijaisesti vaikuta se, kumpia siittiöitä miehellä on enemmän. Sitten vasta naisen ominaisuudet.

Niin vaikuttaa. Kaikki siihen vaikuttaa, oli sitten ensi- tai toissijaista. Seksikin on kahden kauppa.

On _seksi_ kahden kauppa, ei se silti tarkoita että kaikki muukin on.
Jos miehellä on pääosin vain jompiakumpia siittiöitä tai jommatkummat ovat selvästi elinvoimaisempia, lapsen sukupuoli ei ole "kahden kauppa" - on aika sama, kumpia naisen elimistö "suosii" jos on suosiakseen ellei niitä toisia edes ole tarjolla..

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä84:
jaahas... juon kahvia kuin tratti ja tuoakoinkin (en kylläkään raskausaikana), ja yhdynnät olleet kyllä mihin aikaan kierrosta sattuu ja kolme tyttöä on tuloksena...

sama resepti ja neljäs tyttö tulossa. :D enkä polta minäkään enää.

Unohtakaa nyt jo noi ruokareseptit tässä asiassa. Tässä on kyse sellaisista asioista, joita ei pysty täysin käsitteillä ilmaisemaankaan. Ne vaan tuntee...

Jos miehellä on pääosin vain jompiakumpia siittiöitä tai jommatkummat ovat selvästi elinvoimaisempia, lapsen sukupuoli ei ole "kahden kauppa" - on aika sama, kumpia naisen elimistö "suosii" jos on suosiakseen ellei niitä toisia edes ole tarjolla..

Keksivertomiehillä on kuitenkin molempia.

Keksivertomiehillä on kuitenkin molempia.

ei keksi vaain keskivertomiehellä.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmä:
Mitne ihmeessä ihmiset voi muistaa, missä, milloin ja missä asennossa heidän lapset on alkunsa saaneet?

samaa olen ihmetelly ja tullu siihen tulokseen että helppoo se on muistaa jos touhuu vaan kerran kuussa. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja luin netistä ohjeet:
takaapäin = poika, lähetyssaarnaaja = tyttö
naiselle orgasmi = poika, ei orgasmia naiselle = tyttö

:D
No mikäs tää tulokas sit on, kun tää on saatettu alkuun orgasmin kera sohvalla sylikkäin, ovulaatiopäivänä... Minä tiedän sukupuolen, mutta kumpi sun mielestä noilla tiedoilla olis tulossa?

Poika.

Alkuperäinen kirjoittaja ? :) :
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja luin netistä ohjeet:
takaapäin = poika, lähetyssaarnaaja = tyttö
naiselle orgasmi = poika, ei orgasmia naiselle = tyttö

:D
No mikäs tää tulokas sit on, kun tää on saatettu alkuun orgasmin kera sohvalla sylikkäin, ovulaatiopäivänä... Minä tiedän sukupuolen, mutta kumpi sun mielestä noilla tiedoilla olis tulossa?

Poika.

Ei se noilla tiedoilla määräydy. Pitäis nähdä se akti.

Heheh, hyvä!
Meillä nyt yritetään ja toivotaan että tulisdi kumpi tahansa. Ensimmäinen oli poika ja tuli ihan ekasta yrityksestä yhdellä sekstauksella mitä ei oltu kyllä ajoitettu mitenkään tietoisesti. Nyt ollaan yritetty jo pari kuukautta ja huomenna menen kyllä ostamaan greippimehua.

Tuo kuulostaa ihan meiltä ja mietin juuri tuota greippimehua=). Tilasin kylläkin juuri ovulaatiotestejä ja niissä luki että että ne näyttää että ovulaatio seuraavan 36tunnin päästä et pitääköhän sitten heti yrittää jos tyttöä haluaa, vai ennen kuin testi näyttää edes mitään..
Tai sitten niinkuin kaverini sanoi että kännit, yritys aikana niin ei stressaisi niin lujaa =)