vanhempani eivät hyväksy eroani ja uutta miestäni!!! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ultra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ultra

Vieras
olen eronnut miehestäni ,meillä kolme lasta ja nyt elämääni on astunut uusi mies.
vanhempani pitävät yhtä eksäni kanssa ja ovat hänen kanssaan tekemisissä ,mutta ovat sulkeneet minut kokonaan ulkopuolelle.
entinen mieheni vahtii menojani ,soittelee kavereilleni ja kuulustelee kaikkia ,että mitä teen ja kenen kanssa olen...

olen niin väsynyt tähän ja minulla on kamalan syyllinen olo, tuntuu että minulla ei ole enää ketään ja kaikki ovat minua vastaan...
en jaksa enää :(

Oletko puhunut vanhempiesi kanssa asiasta kasvotusten? Että tämä uusi mies on sinulle tärkeä jne..Ja siitä miksi erosit ylipäätään.. Ja ovatko vanhempasi tavanneetkaan uutta miestä viellä?? Eiköhän asia ajan kanssa korjaannu.

Veri on vettä sakeampaa, enkä voi ymmärtää ettei oman lapsen puolta pidetä. Ihmisellä on vain yksi elämä, josta ei saa uusintaa. Se kannattaa elää niin ettei tarvitse katua, toisia ei tarvitse miellyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja ultra:
olen eronnut miehestäni ,meillä kolme lasta ja nyt elämääni on astunut uusi mies.
vanhempani pitävät yhtä eksäni kanssa ja ovat hänen kanssaan tekemisissä ,mutta ovat sulkeneet minut kokonaan ulkopuolelle.
entinen mieheni vahtii menojani ,soittelee kavereilleni ja kuulustelee kaikkia ,että mitä teen ja kenen kanssa olen...

olen niin väsynyt tähän ja minulla on kamalan syyllinen olo, tuntuu että minulla ei ole enää ketään ja kaikki ovat minua vastaan...

Jordan ?

Erositteko kenties sen takia että sinä kyllästyit ilman mitään syytä ja etsit uuden kuin huvin vuoksi?
Sentapainen selittäisi läheistesi käytöksen. Ja sen että tunnet syyllisyyttä.

Valotahan tilannetta lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja ultra:

Jordan ?

?????

eli me kasvoimme exän kanssa erilleen, minulle tapahtui jotain hyvin kamalaa enkä saanut mieheltäni mitään tukeä ja hän käänsi minulle selkänsä täysin, tunteet kuoli vaikka yritimme monta kertaa paikata asiaa, niin lopulta päädyttiin eroon... exä rakastaa minua yhä edelleen, mutta minä rakastuin toiseen.
vanhempani eivät siis enää pidä mitään yhteyttä minuun ja säälivät exää, minä en ole mitään enää.
olen todella onnellinen uuden mieheni kanssa ja pitkästä aikaa säteilen.
minun äitini mielestä minun pitäisi ajatella vain lapsoiani eikä itseäni ollenkaan, minun pitäisi mennä takaisin vanhaan onnettomaan suhteeseen ja koittaa vaan elää asian kanssa.

Kauanko erostanne on aikaa? Jospa vanhempasi ymmärtävät ajan myötä että liitollanne ei vaan ollut mahdollisuutta.
Minkä ikäisiä lapsenne ovat? Miksi äitisi mielestä lasten takia pitää palata onnettomaan suhteeseen? Jos lapset tulevat toimeen uuden miehen kanssa, niin ehkä äitisi ymmärtäisi paremmin ja hyväksyisi suhteenne?

Oliskos tässä nyt sitten olevinaan kyse vain noista lapsista? Ainakin vanhempi väki tuntuu usein ajattelevan, että vanhempien ero on pahinta, mitä lapsi voi kokea. Vaikka tilanne olisi aivan toisin. Esimerkiksi minä olen huomattavan vähän kärsinyt erosta verrattuna siihen elämään, mitä olisi ollut tarjolla väkivaltaisen alkoholisti-isän kanssa samassa perheessä.

meidän erosta on aikaa n. 8kk... lapsemme ovat 8v,6v ja 4v.
en voi puhua äitini kanssa, en pysty, sillä se päättyy vielä suurempaan riitaan ja saa vain aikaiseksi pahempaa jälkeä.

Yhteistyössä