Vanhempi nainen(yli50v) kiihottaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MIES 41V
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä kiinnostaa!! Olen kokeillutkin joten tiedän mistä puhun. Voin suositella. Olen yli 50v ja en katsokaan ikäisiäni. Tietenkin itse olen nuorekas ja pidän huolta ulkonäöstäni ja vaatetuksestani.

Pari kertaa olen harrastanut seksiä n.50v naisen kanssa ja tarvii sanoa,että molemmat oli aivan uskomattoman hyviä! Olisin heti valmis kun vain jostain löytyis halukas nainen...

Ikä ehkä hyvä mutta tarvitaan paljon muutakin, ennenkuin tämän ""herkun"" saa sänkyyn. Esim. sporttista näköä, kuten mm-kisojen 100m miesjuoksijat. Pitää omata kohteliasta ja korrektia käytöstä, siis gentleman. Omata aivot ja keskustelukyky.
Tässä lähtökohta joka johtaa miellyttävään lopputulokseen, lupaan.

Kyllä 50 v mies on ihan viriili vielä ja kestävämpi kuin nuori uros. osaa myöskin käsitellä naista aivan eri ottein.. Se kokemus, sepä se. Ja usein myös naista kunnioittava ja kohtelias asenne.

Hei ,en tiedä miksi nuoret miehet hinkuvat vanhempien naisten perään ja toisinkinpäin. Vaihdevuosien aikana monet naiset ovat kertoneet, että seksulaalinen halu on lisääntynyt, palstoillakin on keskusteltu asiasta. Ongelma on siinä, jos olet sinkku omat konstitkaan eivät aina riitä. Nuori mies vastaa hyvin tähän haasteeseen, jos muutenkin synkkaa niin aina vaan parempi. Itsekin olen pari kertaa ollut pitkissäkin suhteissa itseäni aika tavalla nuorempien miesten kanssa ja asia on toiminut. Oman ikäiset ovat yleensä varattuja ja kaikkihan on aika sattuman kauppaa keneen törmää.