´vanhempien auttaminen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiinu123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minäkin mietin, että eikös teille miehesi kanssa tekisi ihan hyvääkin viedä muksu vaikka yökylään sinne, saatte aikaa ihan kahdestaan, ennen kun uusi vauva tulee ja etenkin ton tekstiviesti jupakan jälkeen... nyt se yöksi vieminen on varmasti vielä helpompaa kun sitten kun niitä on kaksi, ja suhdettanne piristäisi...
mutta kiva että sulla parempi mieli jo.

Mä olen ainakin tyytyväinen. Tosin toimii meillä puolin ja toisin. Äitini on muuttunut ystäväkseni tässä vanhetessamme. Hän oli kuitenkin alle 25v minut saadessaan, ikäkuilua ei ole kamalasti.

Äiti sekä isä kustantavat mulle kaikenlaisia juttuja toisinaan, auttavat lastenhoidossa sekä mun kodin erilaisissa jutuissa. Mä autan vanhempiani tietokoneen ja kännykän kanssa, sekä ostan heille lahjoja ja kutsun heitä syömään meille tai raflaan.

En pidä tätä hyväksikäyttönä. Viikon sisään olen käynyt äitini kanssa raflassa ja minä maksoin sekä ostin erään keittiökoneen äidilleni.

No kyllähän se kiva on, että isovanhemmat haluavat ja jaksavat auttaa. Tietysti rajansa kaikella.. Itsellä kun ei tuollaista hoitoapua ole, niin kuulostaahan se ihan ylelliseltä. Toisaalta, tiedän senkin miltä tuntuvat joka asiaan tuppautuvat isovanhemmat (ex-appivanhemmat olivat tätä lajia). Sitä en tosiaan ymmärrä, että miksi se hoitoapu on usein joko ihan totaalista tai sitten sitä ei ole ollenkaan. Eikö mitään välimuotoa tosiaankaan ole..?! Mä ymmärsin muuten ton otsikon väärin. Luulin, että kyse oli isovanhempien (jo iäkkäämpien) auttamisesta.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu123:
on jo sen verta vanhoja et ei ne kauaa enää tule ja hoida.. ei varmaan enään viiden vuoden päästä..

Niinpä, nauti nyt vielä ku ne on siinä. He ilmiselvästi haluavat auttaa. Ei mulla ainakaan vanhana ole muuta kuin mun lapset ja haluan niitä auttaa.

Niin, ja varmaan olisi sitten kiva antaa sitä apua myös toisinkin päin. Eli omille vanhemmilleen, kun he ovat iäkkäitä eivätkä enää pysty omia asioitaan hoitamaan..

En muuten ymmärrä, mistä toi hymiö tuonne ylös ilmestyi...

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu123:
ku siihen on mahdollisuus..? meillä suhde siks aika pihalla ku ei saada jutella koskaan.. mies melkein aina töissä iltasin ku lapsi olis nukkumassa.. tuntuu et kaikki kaatuu ku ei saada asioita selviksi.. eiköhän se olis lapsenkin etu et meillä menis hyvin..?

ehdottomasti. ja puhukaa kahden kesken.

Käyttäkää toki tuollainen tilaisuus. Meillä miehen kanssa tuollaista mahdollisuutta ei usein ole. :/

Yhteistyössä