Vanhukset kuolevat, koska hoitajat eivät vaivaudu huolehtimaan tehtävistään

• sairaan- ja terveydenhoitajat
  • lähi- ja perushoitajat
  • geronomit
  • kodinhoitajat
  • sosiaalialan ohjaajat ja kasvattajat
  • sosionomi AMK-tutkinnon suorittaneet
  • soveltuvan ammatti- tai erikoisammattitutkinnon suorittaneet
  • soveltuvan opistoasteisen tutkinnon suorittaneet
  • fysio- ja toimintaterapeutit
  • kuntoutuksen ohjaajat
  • hoiva-avustajat
  • viriketoiminnan ohjaajat ja muut vastaavat asiakkaan sosiaalisen toimintakyvyn ylläpitoon osallistuvat työntekijät
  • toimintayksiköiden johtajat ja vastuuhenkilöt.

Nämä voidaan laskea henkilöstömitoitukseen ja nimi on vaihdettu koska eivät ole kaikki hoitajia eivätkä osallistu perushoitotyöhön
Kun osastolla on fysioterapeutti, hänet lasketaan mitoitukseen 0.6 vaikka ei tee hoitajan työtä, mutta toki on todella tärkeä työntekijä kuntoutuksessa ja osallistuu näin potilaan hoitoon.

Olen kuullut että osastonhoitajakin jollain pienellä prosentilla on 0.6 mitoituksessa mukana vaikka ei koskaan koske yhteenkään potilaaseen. Eikä ole edes osastolla vaan muualla hallintorakennuksessa.
Tämä on sitä mitoitusta ja sääntöjen kiertämistä

Olen kuullut että osastonhoitajakin jollain pienellä prosentilla on 0.6 mitoituksessa mukana vaikka ei koskaan koske yhteenkään potilaaseen. Eikä ole edes osastolla vaan muualla hallintorakennuksessa.
Tämä on sitä mitoitusta ja sääntöjen kiertämistä

Perussuomalaiset ja Kokoomus pudottivat itse tämän mitoituksen 0.6 . Joten ei tässä mitään lakia tai sääntöjä olla kiertämässä, on vaan mahdollistettu täll. kikkailut.

Juuso on aina niin pihalla ja puhuu hoitajamitoituksesta, joka antaa mielikuvaa että 0.6 luku koostuisi hoitajista pelkästään. Tai ehkäpä hän niin luulee yhä myös itse.

Perussuomalaiset ja Kokoomus pudottivat itse tämän mitoituksen 0.6 . Joten ei tässä mitään lakia tai sääntöjä olla kiertämässä, on vaan mahdollistettu täll. kikkailut.

Juuso on aina niin pihalla ja puhuu hoitajamitoituksesta, joka antaa mielikuvaa että 0.6 luku koostuisi hoitajista pelkästään. Tai ehkäpä hän niin luulee yhä myös itse.
Juuso on ollut hoitoalalla muistaakseni mielenterveyspuolella. Hän vaikuttaa tuulella käyvältä persoonalta. Tulistuu helposti ja ministerin salkku on hänelle liian raskas.

Suurin osa hoitajista aivan varmasti kärsivät eettistä kuormitusta työmäärästään eikä aika riitä tekemään niin hyvin kuin haluavat työtään.
Lääkehoitoa ei voi tehdä vähän sinne päin eikä luistaa hoitotoimenpiteistä, tulee lisäongelmia hutiloinneista. Kirjata pitää myös tarkasti.

Ongelmana on se myös, että hoitotyötä pyritään laittamaan yritysmaailman muottiin ja tehostetaan ja tehostetaan eikä kukaan voi hyvin.

Uupumusta, uniongelmia on pitkään ja sen jälkeen masennusta,työkyvyttömyyttä.

Yhteistyössä