Vanhuksia piinannut (=ryöstänyt) röyhkeä mamu vangittiin.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
victoria_daniel_myl_juha_tanhua_lahdenkaupunki.jpg


Noita kunnollisia mamuja on paljon enemmän.
 
En tosiaankaan pilaillut. Tosin liioittelin: kyllä maijan asiakastiloissa paikan päällä kirjoitetut sakot riittävät. Tarkoitatko, että koska on pahempiakin rikoksia kuin rasistinen nimittely, se on ihan okei?
 

Yhteistyössä