Vankilasaarella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
täällä robinson crusoe eli yksinäisen haaksirikkoutuneen erakon vankilasaarella,kukaan ei siis tiedä niinkun että olen täällä vain nämä demonit ja paholaiset ja saatanat ja perkeleet.. ja tuota täällä ei ole yhtä ainuttakaan toista oikeata ihmistä. eli siis joku tämmöinen saatanallinen salaseura on tässä takana, ne siis on tietoisesti aiheuttanut minulle tämän ikuisen köyhyyden olotilan nämä salaseurat ovat todellisia, ne on täynnä perkeleitä ja paholaisia, örkkejä, riivaavia demoneita ihmiseltä viedään lapset, puolisot, työpaikat, rahat, omaisuudet ja ystävät ja tuttavat SIIIS kaikki viedään.. siis ihminen ajetaan niin piippuun ja kyykkyyn että ei ole tosikaan ja pakotetaan köyhyyden takia asumaan suomen maassa joka on pahin ikuinen helvetti missä olemme koskaan olleet. jotkin muutkin maat ovat osaltaan helvettejä mutta siellä on myös sellaista taivas olotilaa, paratiisimasia olosuhteita. tämä suomen maahan on kaikista PASKAMAISIN landia, oksettavin tämmöinen litteä vankila planeetta. eri valtiothan ovat planeettoja ne ei ole mitenkään fyysisesti kontaktissa yhdellä pyörällä maapallolla minä kyllä ymmärrän jos ei viitsi käydä yliopistoa taikka edes lukiota.. siis voi jumankauta sentään nämä kreikkalais roomalaiset fasistiset lukio ja yliopisto koulutusjärjestelmät ovat ihan sairaita, ne siis sekoittaa ihmisen lopullisesti se ei ole sen rahan arvoista. jos lääkärinä/arkkitehtina tienaa hyvän kuukausi palkan niin siinä on pää jo mennyt niin sekaisin.. ei kannata ei kannata. se on tää sadistinen, fasistinen salaseurajärjestelmä joka pakottaa aikuiset miehet elämään koko ikänäsä tämmösessä vanhempien vankityrmässä peräkamarissa.. JA JOS TIETOKONE MENEE RIKKI NIIN ei tipu lantin lanttia vanhemmilta..

tää on tää suomi helvetin kokonaiskuva että ei tipu lantin lanttia ei ei ei ei.. tää on tämmönen NO NO NO NO NO kielto kielto kieltolandia ei mittään ei mittään EI EI. ja jos sä tuot yhden kaverin käymään ja se ei miellytä niin sitten sä joudut näihin luuserilähiöihin vankilasta vapautuneet ihmiset asuu niissä, LÄJÄSSÄ.. ja tarjoavat huumeita ja viinaa ja siellä on henki pois alle viikossa. joko uskotte että tämä on helvetti kopioplaneetta?

Yhteistyössä